Przetargi.pl
PN-24/NT.IV/09 - Dostawa gazów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie w latach 2009-2010

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 84612651 w. 158
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
    ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a 1a
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 015 84612651 w. 158
    REGON: 00056329800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PN-24/NT.IV/09 - Dostawa gazów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie w latach 2009-2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie w tym: 1) Dostawa tlenu medycznego w butlach o pojemności 6,4 m3, przeciętnie raz w tygodniu. 2) Dostawa podtlenku azotu w butlach o wadze gazu 7 kg, raz na kwartał. 3) Dzierżawa butli o pojemności 6,4 m3 na tlen medyczny. 4) Transport samochodem z zamontowanym wózkiem rozładowczym. 5) Dostawa ciekłego azotu łącznie z transportem trzy razy w miesiącu. 2. Ilości dostaw, usług podane są w załączniku nr 2 do SIWZ Wykaz rodzajowy i ilościowy dostaw, usług - rocznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 241115000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferenci winni spełniać wymagania określone w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wg art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na załączniku nr 3 SIWZ. b) Koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji przedmiotu zamówienia. c) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawcy winni złożyć ofertę przygotowaną zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ. 4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Oprócz dokumentów wymienionych w pkt III.2).2, oferta winna zawierać: 1. Formularz Oferta cenowa - na załączniku nr 1 SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Wykaz rodzajowy i ilościowy dostaw, usług - rocznie - na załączniku nr 2 SIWZ. 3. Parafowane Warunki umowne - na załączniku nr 4 SIWZ. 4. Świadectwo rejestracji gazów medycznych (tlen medyczny i podtlenek azotu). 5. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność jest prowadzona w formie spółki cywilnej. W przypadku spółki cywilnej, wymagane jest złożenie wymaganych zaświadczeń, odpisów rejestrów działalności przez każdego uczestnika spółki oddzielnie, a formularze Oferta cenowa i Oświadczenia oraz pozostałe załączniki oferty winny być podpisane przez wszystkich uczestników spółki. Każda strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach