Przetargi.pl
Oczyszczanie ulic miejskich w Mielcu

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7888500 , fax. 017 7888505
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26 26
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7888500, fax. 017 7888505
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie ulic miejskich w Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) oczyszczanie ulic w okresie - wiosna, lato, jesień - sprzątanie ciągłe w/g wykazu, b) oczyszczanie ulic w okresie - zimowym - sprzątanie nieciągłe po zawieszeniu akcji zima na podstawie pisemnego zlecenia ulic z wykazu, c) jednorazowe pozimowe sprzątanie ulic na podstawie pisemnego zlecenia wszystkich ulic z wykazu - wykonane w przeciągu miesiąca, d) oczyszczanie ulic dodatkowych nie ujętych w stałym zakresie (wykazie) oczyszczania, e) oczyszczanie ulic gruntowych dodatkowych nie ujętych w stałym zakresie (wykazie) oczyszczania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, w szczególności: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia, b) posiada doświadczenie w zakresie wykonywania pokrewnych usług, c) złoży wypełniony formularz ofertowy wraz harmonogramem oczyszczania ulic. 3. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków ich udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego wg. metody spełnia/ nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca dołączy do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej), 2. oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. zezwolenie właściwego Starosty Powiatu (lub Marszałka Województwa) na transport odpadów z czyszczenia ulic i placów (kod 200303) powstałych w wyniku wykonywania usługi, 4. umowa (promesa) przyjęcia odpadów na składowisko odpadów komunalnych w Mielcu, 5. harmonogram oczyszczania ulic, wg. częstotliwości określonej w załączniku nr 2a, który uwzględniał będzie dzień i przybliżony czas (np. rano, wieczorem). 6. oświadczenie o dysponowaniu sprzętem wymaganym do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego wraz z jego wyszczególnieniem, tj. minimum: a) dwie bezpyłowe ze zraszaniem zamiatarki uliczne, środki transportu do wywozu odpadów w tym pojazd do przewozu ładunków powyżej 3,5 tony, koparko-ładowarkę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach