Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Łącznik Węzeł Zachodni A-4 – Straszęcin – Dębica.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 39200 Dębica, ul. Parkowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 146 803 155 , fax. 146 803 155
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Parkowa 28
    39200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 146 803 155, fax. 146 803 155
    REGON: 85166523200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rde.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Łącznik Węzeł Zachodni A-4 – Straszęcin – Dębica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) , a w szczególności : 1) Uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót budowlanych, 2) Kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodnie z przepisami techniczno – budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa budowy w toku realizacji, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz zapisami w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) Kontrola przebiegu robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym oraz terminowości wykonania robót budowlanych i dostaw, opracowanym przez Wykonawcę robót budowlanych i zaakceptowanym przez Inwestora, 4) Kontrola zgodności zakresu wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją projektową oraz warunkami umowy z Wykonawcą robót budowlanych z uwzględnieniem ewentualnych robót dodatkowych zaakceptowanych pisemnie przez Inwestora, 5) Nadzór nad prawidłowym wykonaniem obowiązków przez Wykonawcę robót budowlanych oraz podwykonawców (również w zakresie, który został ewentualnie niedostatecznie określony lub pominięty w dokumentacji projektowej) w ilości minimum 3 wizyt na każdy tydzień, na terenie budowy, powinien być potwierdzony wpisem do Dziennika pobytów na budowie wydanego przez Inwestora. Wpis dla swej ważności musi być potwierdzony podpisem wyznaczonego pracownika Zarządu Dróg Powiatowych w Dębicy w dniu wizyty. 6) Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót; 7) Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii rzeczoznawców; 8) Udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw inwestycji w toku jej realizacji oraz w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie trwania gwarancji i rękojmi (w tym udział w odbiorach pogwarancyjnych), 9) Czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowywania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, w tym sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów), dokonywanie ich oceny na placu budowy przed ich wbudowaniem, 10) W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania. Inspektor nadzoru ma obowiązek żądania od Wykonawcy odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału z równoczesnym pisemnym powiadomieniem Inwestora o zaistniałym fakcie, 11) Sprawdzanie i odbiór (częściowy, końcowy) robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania; 12) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 13) Inspektor nadzoru ma prawo żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 14) Przygotowania i udziału w czynnościach odbioru końcowego wykonanego przez wykonawcę obiektu budowlanego i przekazania go do użytkowania a także przygotowanie i udział w odbiorach częściowych, 15) Uczestniczenie w okresie gwarancji, na pisemne wezwanie Zamawiającego w odbiorach gwarancyjnych robót budowlanych zrealizowanych przez wykonawcę robót budowlanych w ramach umowy o roboty budowlane, 16) Na żądanie Zamawiającego składanie pisemnych informacji z przebiegu robót budowlanych, 17) Uczestniczenie co najmniej raz tygodniu w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego lub wykonawcę robót, 18) Uczestniczenie w przygotowaniu kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie / zakończeniu robót budowlanych, 19) Niezależnie od obowiązków określonych powyżej, na każde żądanie Zamawiającego stawianie się na placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego w ciągu 24 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. pełnomocnictwo 2.w przypadku Wykonawców wspólnie wystepujących do oferty dołaczyc indywidualne oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ i w sekcji III.4. ogłoszenia o zamówienie. 3.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Zestawienie złożonych ofert, z cenami ofert oraz kwotą…), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postepowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy. oraz inne dokumenty wymagane SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach