Związek Powiatowo - Gminny "Ziemia Lubaczowska" ogłasza przetarg
- Adres: 37-600 Lubaczów, Jasna 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166321684
- Data zamieszczenia: 2023-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Powiatowo - Gminny "Ziemia Lubaczowska"
Jasna 1
37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
tel. 166321684
REGON: 364209666 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ziemialubaczowska.org/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zad.: Modernizacja istniejącej i budowa nowej infr. oświetleniowej oraz termomodernizacja bud. użyteczności publ. na terenie ZPG Ziemia Lubaczowska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Część nr 1 – Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Modernizacja istniejącej i budowa nowej infrastruktury oświetleniowej na terenie Związku Powiatowo - Gminnego „Ziemia Lubaczowska”.2. Szczegółowa dokumentacja dotycząca inwestycji znajduje się na stronie internetowej: https://ziemialubaczowska.org/modernizacja-istniejacej-i-budowa-nowej-infrastruktury-oswietleniowej-oraz-termomodernizacja-budynkow-uzytecznosci-publicznej-na-terenie-zwiazku-dokumentacja/.3. Zakres usługi obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji w zakresie wynikającym z PFU, opracowanej dokumentacji projektowej, technicznej, wykonawczej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.4. Opis przedmiotu zamówienia – obowiązki inspektora nadzoru zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.1. Część nr 2 – Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Związku Powiatowo - Gminnego „Ziemia Lubaczowska”.2. Szczegółowa dokumentacja dotycząca inwestycji znajduje się na stronie internetowej: https://ziemialubaczowska.org/modernizacja-istniejacej-i-budowa-nowej-infrastruktury-oswietleniowej-oraz-termomodernizacja-budynkow-uzytecznosci-publicznej-na-terenie-zwiazku-dokumentacja/.3. Zakres usługi obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji w zakresie wynikającym z PFU, opracowanej dokumentacji projektowej, technicznej, wykonawczej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 4. Opis przedmiotu zamówienia – obowiązki inspektora nadzoru zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości:Część nr 1 – 15.000,00 PLN.Część nr 2 – 5.000,00 PLN.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Lubaczowie Nr 50 9101 0003 2001 0020 1263 0001.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w punkcie 8.2 ppkt 2-4 do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.5. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 12 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego na podstawie art. 112 ustawy Pzp warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Dotyczy Części nr 1Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia skieruje, co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), posiadającą minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe, jako inspektor nadzoru, kierownik budowy lub kierownik robót.Zgodnie z art.12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje technicznew budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).Dotyczy Części nr 2Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia skieruje, co najmniej jedną osobę:a) posiadającą uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymiw specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), posiadającą minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe, jako inspektor nadzoru, kierownik budowy lub kierownik robót,b) posiadającą uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymiw specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), posiadającą minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe, jako inspektor nadzoru, kierownik budowy lub kierownik robót,c) posiadającą uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymiw specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), posiadającą minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe, jako inspektor nadzoru, kierownik budowy lub kierownik robót.Zgodnie z art.12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje technicznew budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-16
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadanie "Restauracja i poprawa infrastruktury Muzeum Marii Konopnickiej w Żarnowcu"
Dodano: 2024-04-16 - „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych oraz remontem obiektu mostowego”
Dodano: 2024-03-19 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Żurawiczki, gm. Zarzecze”
Dodano: 2024-03-12 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1284R Ostrów – gr. pow. – Brzeźnica w km 1+466 – 7+363(...)”
Dodano: 2024-02-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Zagórze i cz. wsi Manasterz, gmina Jawornik Polski ”
Dodano: 2023-12-05 - PEŁNIENIE FUNKCJI INPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
Dodano: 2023-11-24 - „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową dróg powiatowych obejmującą budowę chodników dla pieszych w miejscach szczególnie niebezpiecznych”
Dodano: 2023-11-22 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTYCYJNEGO NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI W RAMACH REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN: „Budowa zakładu karnego w Sanoku – I etap inwestycji”
Dodano: 2023-10-20 - 3. ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN.: Budowa krytej pływalni z częścią rekreacyjno - wypoczynkową przy Szkole w Fredropolu w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-10-03 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1250R Kuryłówka- Kolonia Polska – Cieplice (gr. pow.) w km 5+409 – 11+127”
Dodano: 2023-07-31