Powiat Łukowski ogłasza przetarg
- Adres: 21400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 257 982 203 , fax. 257 987 491
- Data zamieszczenia: 2018-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Łukowski
ul. Józefa Piłsudskiego 17
21400 Łuków, woj. lubelskie
tel. 257 982 203, fax. 257 987 491
REGON: 71158656700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwolukow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: ,,Budowa małej obwodnicy miasta Łuków o długości 0,9 km – III etap” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z budową odcinka dwujezdniowej drogi klasy G o długości 0,9 km, z obustronnymi ciągami pieszo-rowerowymi, obustronnymi drogami dojazdowymi, kanałem technologicznym, skrzyżowaniem typu rondo oraz linią oświetlenia ulicznego, wykonywanych w ramach zadania pn. „Budowa małej obwodnicy miasta Łuków o długości 0,9km - III etap” – zwanego dalej Zadaniem Podstawowym. 2. Nadzorowane zadanie podstawowe obejmuje w szczególności: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym rozbiórkę istniejących budynków metodą wyburzeniową; - roboty ziemne; - odwodnienie korpusu drogowego; - budowę kanału technologicznego z wodoszczelnymi studniami kablowymi; - budowę kanalizacji deszczowej; - wykonanie warstw konstrukcyjnych i nawierzchniowych odcinka drogi; - wykonanie dróg dojazdowych; - wykonanie chodnika i ciągu pieszo-rowerowego; - formowanie skarp; - urządzenie powierzchni biologicznie czynnych; - budowę oświetlenia ulicznego, - wdrożenie stałej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót budowlanych i warunki ich realizacji określa dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 8 do SIWZ. 3. Nadzór inwestorski będzie sprawowany w pełnym zakresie określonym ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późniejszymi zmianami), obejmującym branżę drogową, branżę sanitarną i branżę elektryczną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania z ofertą. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy o numerze 68 9206 0009 0004 9386 2000 0070 w Banku Spółdzielczym w Trzebieszowie. W tytule przelewu należy wpisać: wadium do postępowania nr AZ.262.1.2018 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie pełnomocnika Zamawiającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie lub dołączyć do oferty. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Powiat Łukowski z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków”. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 7. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz: - musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej; - musi wskazywać nazwę i numer postępowania; - nie może wprowadzać żadnych dodatkowych warunków, od spełnienia których zależy spełnienie świadczeń z tytułu udzielonej gwarancji lub poręczenia. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku na podstawie złożonego jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstawy wykluczenia z postępowania określonej w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej https://splukow.bip.e-zeto.eu/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Insp. Nadz. Inwestor. nad realizacją zadania pn.: „Wymiana dachu i krokiew w budynku wielorodzinnym (blok) nr 35 położ. w obr. Dębina, gm. Leśniowice, położonym na działce nr 23“
Dodano: 2024-05-13 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gmnie Mircze" i "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gmnie Rachanie".
Dodano: 2024-05-06 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1837L
Dodano: 2023-12-01 - PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA „BUDOWA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JANOWIE LUBELSKIM WRAZ Z JEDNOSTKĄ RATOWNICZO - GAŚNICZĄ”
Dodano: 2023-06-24 - PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA "BUDOWA STRAŻNICY KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH"
Dodano: 2023-06-14 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu ryckiego – II etap
Dodano: 2023-05-31 - PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA „BUDOWA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JANOWIE LUBELSKIM WRAZ Z JEDNOSTKĄ RATOWNICZO - GAŚNICZĄ”
Dodano: 2023-05-16 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego i optymalizacji dokumentacji projektowej zadania: Budowa ulicy łączącej ulicę Warszawską i ulicę Koncertową wraz z budową mostu na rzece Krzna w Białej Podl.
Dodano: 2023-04-06 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu ryckiego – I etap
Dodano: 2023-03-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu ryckiego – II etap
Dodano: 2023-03-21