Przetargi.pl
Budowa małej obwodnicy miasta Łuków o długości 0,9 km - III etap

Powiat Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 982 203 , fax. 257 987 491
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łukowski
    ul. Józefa Piłsudskiego 17
    21400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 982 203, fax. 257 987 491
    REGON: 71158656700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwolukow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa małej obwodnicy miasta Łuków o długości 0,9 km - III etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie odcinka dwujezdniowej drogi klasy G o długości 0,9 km, z obustronnymi ciągami pieszo-rowerowymi, obustronnymi drogami dojazdowymi, kanałem technologicznym, skrzyżowaniem typu rondo oraz linią oświetlenia ulicznego, stanowiących III etap budowy małej obwodnicy miasta Łuków. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr: 7160/3, 7166, 7168, 7170, 7172, 7174, 7176, 7178/1, 7183/3, 7183/2, 7184/2, 7185/2, 7185/1, 11017, 7193, 7195, 7203/3, 7205/2, 7198, 7200, 7202, 7204, 7206, 7208, 7209, 7210, 7212, 7216, 7219, 7222, 7248, 7225, 7228, 7231/8, 4281, 7234/8, 7237/10, 7239/10, 7240/10, 7245/8, 7244/6, 7246, 7247, 7297, 7298, 7299, 7300, 7302, 7301, 7304, 7305, 7306, 7307, 7309, 7310, 7311, 7312, 7313, 7314, 7315, 7316, 4282, 4283, 4285, 4286, 4287, 4288, 4289, 4291, 4292/2, 4299, 4334/5, 4334/6, 4336/1, 4336/14, 4293, 4294, 4295, 4296, 4298, 4301, 4302, 4304, 4305, 4306, 4307, 4309, 4310, 7357, 7356, 7358, 4311, 4312, 7359, 4313, 4318/1, 4318/2, 7361, 4319, 7365, 7366, 4320, 4321, 7368/3, 7373/1, 4331, 4332, 4333, 7374, 10943/1, 10943/2, 7375, 7376, 7377, 4336/2, 4338/1, 4338/2, 4339/1, 4292/1, 4303, 4308, 7196, 7308/1, 7355/1, 7360, 7380, 4279, 4290, 7378, 4297, 4484/4 w obrębie ewidencyjnym 0003 Łuków, jednostka ewidencyjna 061101_1 Łuków. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym rozbiórkę istniejących budynków metodą wyburzeniową; - roboty ziemne; - odwodnienie korpusu drogowego; - budowę kanału technologicznego z wodoszczelnymi studniami kablowymi; - budowę kanalizacji deszczowej; - wykonanie warstw konstrukcyjnych i nawierzchniowych odcinka drogi; - wykonanie dróg dojazdowych; - wykonanie chodnika i ciągu pieszo-rowerowego; - formowanie skarp; - urządzenie powierzchni biologicznie czynnych; - budowę oświetlenia ulicznego, - wdrożenie stałej organizacji ruchu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 8 do SIWZ. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający informuje, iż są to jedynie rozwiązania przykładowe, które stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały i urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP, dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Ewentualne podanie nazw własnych produktów ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania tj. określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Każdy produkt o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu zostanie dopuszczony przez Zamawiającego jako produkt równoważny. 4. Na wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane Wykonawca udzieli co najmniej 60 miesięcznej rękojmi, licząc od dnia zakończenia czynności odbioru zadania (podpisania protokołu odbioru końcowego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania z ofertą. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy o numerze 68 9206 0009 0004 9386 2000 0070 w Banku Spółdzielczym w Trzebieszowie. W tytule przelewu należy wpisać: wadium do postępowania nr AZ.262.2.2018 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie pełnomocnika Zamawiającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie lub dołączyć do oferty. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Powiat Łukowski z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków”. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 7. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz: - musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej; - musi wskazywać nazwę i numer postępowania; - nie może wprowadzać żadnych dodatkowych warunków, od spełnienia których zależy spełnienie świadczeń z tytułu udzielonej gwarancji lub poręczenia. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstawy wykluczenia z postępowania określonej w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej https://splukow.bip.e-zeto.eu/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach