Przetargi.pl
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO P.N. PRZEBUDOWA DROGI NR 2033 C CIERPICE - ROJEWO - INOWROCŁAW METODĄ POWIERZCHNIOWEGO UTRWALANIA WRAZ Z PROFILOWANIEM

Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu z/s w Latkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-108 Inowrocław, Latkowo 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3533048, 3552709 w. 35
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu z/s w Latkowie
    Latkowo 11 11
    88-108 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3533048, 3552709 w. 35
    REGON: 09236636000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.ZDPLATKOWO.COM.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO P.N. PRZEBUDOWA DROGI NR 2033 C CIERPICE - ROJEWO - INOWROCŁAW METODĄ POWIERZCHNIOWEGO UTRWALANIA WRAZ Z PROFILOWANIEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    -Przyjęcie od Inwestora placu budowy i przekazanie go wykonawcy; -Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę; -Opracowanie oraz przekazywanie Inwestorowi niezbędnych dokumentów do uruchomienia finansowania inwestycji; -Sprawdzenie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych rozliczenia robót (inwestycji) i odbiór tych robót; -Kompleksowa koordynacja robót; -Dostarczanie Inwestorowi niezbędnych danych dla celów planowania inwestycyjnego oraz akumulacji środków finansowych; -Przygotowanie materiałów dla Inwestora niezbędnych do sporządzenia sprawozdawczości inwestycyjnej (GUS); -Dokonanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą i odbioru ostatecznego przy udziale Inwestora. W ramach tych czynności Inwestor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązuje się do: a)stwierdzenia gotowości odbioru, b)pełnienie ciągłego nadzoru nad realizacją inwestycji oraz odbioru końcowego od wykonawcy, jak również przekazanie przedmiotu odbioru Inwestorowi, c)przekazanie Inwestorowi protokołów odbioru oraz dokumentów po wykonaniu zadań, -Przygotowanie dokumentów do przyjęcia na stan majątkowy składników wykonanej inwestycji; -Sporządzenie rozliczenia inwestycji w terminie zgodnym z obowiązującymi terminami prawnymi; -Przedkładanie Inwestorowi informacji pisemnych i ustnych o zaawansowaniu prac w zakresie rzeczowym i finansowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy : a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują poten?cjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego w branży dróg ( w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie). 2.1 Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowaną osobą: Posiadającą uprawnienia budowlane dla nadzorowania robót drogowych i należącą do właściwej Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wy?konanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu / art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych/ - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3)Dokument stwierdzający, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane dla nadzorowania robót drogowych. 4)Zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa osoby posiadającej wyżej wymagane uprawnienia /opisane w pkt 3/. 5) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - wg wzoru określonego w załączniku nr 3. 6) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdplatkowo.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach