Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi prowadzonymi przez Gminę Grudziądz

Gmina Grudziądz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Wybickiego 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4511111 , fax. 056 4511132
  • Data zamieszczenia: 2015-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grudziądz
    ul. Wybickiego 38 38
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4511111, fax. 056 4511132
    REGON: 87111862600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudziadz.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi prowadzonymi przez Gminę Grudziądz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi prowadzonymi przez Gminę Grudziądz. Zakres czynności inspektora nadzoru będzie obejmował: - zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno-prawną budowy, - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, ofertą wykonawcy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz harmonogramem realizacji robót sporządzonym przez Wykonawcę robót, będącym załącznikiem do umowy, - sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie stosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót, - potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i usterek, a także kontrolowanie rozliczeń budowy oraz parafowanie faktur i protokołów odbioru, - weryfikacja dokumentacji powykonawczej, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, - w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających, ewentualnie zaniechania wykonania pewnych robót, przygotowanie i przedstawienie do zatwierdzenia przez inwestora protokołu robót dodatkowych, - udział w przeglądach gwarancyjnych na wezwanie Zamawiającego, udział w naradach koordynacyjnych budowy. Zamawiający nie przewiduje fakturowania częściowego. Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi po dokonaniu odbioru końcowego wykonawcy robót budowlanych. Pełen zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego określa załącznik nr 11 do SIWZ oraz wzór umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium dla tego zadania. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-06-26 do godz. 10:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość proponowanych pobytów na budowie w tygodniu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach