Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania - budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Studzianki, gm. Sadkowice.

Gmina Sadkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-206 Sadkowice, Sadkowice 129A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 8156191 , fax. 46 8156191
  • Data zamieszczenia: 2012-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadkowice
    Sadkowice 129A 129A
    96-206 Sadkowice, woj. łódzkie
    tel. 46 8156191, fax. 46 8156191
    REGON: 75014848900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminasadkowice.pl; http://www.gminasadkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania - budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Studzianki, gm. Sadkowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Studzianki, gm. Sadkowice zamówienie będzie dofinansowane w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w dokumentacji projektowej - załącznik Nr 5 Kompleksowy nadzór inwestorski dla w/wym. zadania inwestycyjnego wymaga pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i konstrukcyjno-budowlanej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Nadzór Inwestorski zobowiązany będzie do: a) Reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót w budownictwie, pozwoleniem na budowę, przepisami i zasadami wiedzy technicznej i prawa budowlanego i bhp b) bieżącej kontroli realizacji zadania zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót c) informowania Zamawiającego o wystąpieniu zagrożenia w dotrzymaniu przez wykonawcę robót terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy. d) podejmowaniu decyzji o dopuszczeniu (lub odrzuceniu) materiałów, urządzeń i sprzętu przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą robót, dokumentacji projektowej i specyfikacją techniczną. e) kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych i wbudowanych materiałów zgodnie z projektem technicznym i specyfikacją techniczną f) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegającym zakryciu lub zanikających, uczestnictwo w odbiorach technicznych robót wszystkich branż g) wydawania kierownictwu budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości, zagrożeń, wykonania prób, badań, wymagających odkrycia robót elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót h) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim bieżących wpisów zgodnie z postępem robót, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót i) uczestnictwo w odbiorze inwestycji j) wstrzymanie robót o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność projektową, katastrofę budowlaną lub spowodować zagrożenie życia i zdrowia wykonawców robót k) przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzez sprawdzenie i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej l) uczestnictwo w procedurze oddania zadania inwestycyjnego do użytkowania m) uczestnictwo w procedurze rozliczenia inwestycji - sprawdzenie kosztorysów powykonawczych n) bieżącego informowania Zamawiającego o postępie prac o) nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego, także w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie , gdy obecność Inspektora Nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych. p) wyznaczenie jednego z inspektorów jako koordynatora robót 3.2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 3.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 3.4 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających 3.5 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. 3.6 Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień: CPV - 71.24.70.00 - 1, 71.52.00.00 - 9, - nadzór nad robotami budowlanymi 3.7 Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zawartą umową i warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 500 PLN (słownie złotych: pięćset złotych 00/100 PLN). Wadium winno być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oryginał należy załączyć luzem, a kopię trwale spiąć z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na konto Nr 09 9291 0001 0035 8648 2000 0010 ( uwaga zmiana nr konta bankowego) z takim wyprzedzeniem, aby środki znajdowały się na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert. Zwrot, zatrzymanie lub ponowne wniesienie wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminasadkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach