Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w fazie projektowania i realizacji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. Przebudowa drogi gminnej Wolbórz- Zwierzyniec- Modrzewek- Młoszów wraz z ul. Gadki oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego w fazie realizacji inwestycji pn. Przebudowa drogi gminnej Proszenie- Polichno.

Gmina Wolbórz ogłasza przetarg

  • Adres: 97-320 Wolbórz, Pl. Jagiełły 28
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6164251 , fax. 44 6164241
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolbórz
    Pl. Jagiełły 28 28
    97-320 Wolbórz, woj. łódzkie
    tel. 44 6164251, fax. 44 6164241
    REGON: 59064785900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolborz.ugm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego w fazie projektowania i realizacji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. Przebudowa drogi gminnej Wolbórz- Zwierzyniec- Modrzewek- Młoszów wraz z ul. Gadki oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego w fazie realizacji inwestycji pn. Przebudowa drogi gminnej Proszenie- Polichno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w fazie projektowania i realizacji inwestycji związanej z realizacją zadania pn. Przebudowa drogi gminnej Wolbórz- Zwierzyniec-Modrzewek- Młoszów wraz z ul. Gadki oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego w fazie realizacji inwestycji pn. Przebudowa drogi gminnej Proszenie- Polichno. ZADANIE I 1) Pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru przy realizacji zadania w formule zaprojektuj - wybuduj pn. Przebudowa drogi gminnej Wolbórz- Zwierzyniec- Modrzewek- Młoszów wraz z ul. Gadki w specjalności: - drogowej; - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych; Zakres inwestycji - projektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmuje ; - Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 110531E o długości 4288,40mb oraz ulicy Gadki o długości 764,00 mb co daje łączną długość 5052,40 mb; - Wycinkę drzew; - Rozbiórkę warstwy ścieralnej; - Wzmocnienie nawierzchni drogi gminnej oraz ul. Gadki; - Wykonanie nakładki bitumicznej; - Odtworzenie rowu, który posiada odbiornik zaś w przypadku jego braku wykonanie rowów odparowujących; - Budowę nowej konstrukcji nawierzchni jezdni; - Budowę prawostronnej ścieżki rowerowej która będzie przekraczać rzekę poprzez kładkę; - Budowa kładki rowerowej; - Wykonanie poboczy utwardzonych warstwą ścieralną w postaci asfaltu; - Przebudowa przepustu na rzece Goleszance; - Budowa zjazdów bitumicznych istniejących, do działek budowlanych i rolnych - Budowa oświetlenia ulicznego oraz ścieżki rowerowej led. 2) Całość dokumentacji projektowej i przetargowej inwestycji, na której realizowany ma być nadzór inwestorski znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.wolborz.4bip.pl. W zakładce Zamówienia publiczne - ogłoszenia przetargów rok 2016. 3) Wartość szacunkowa robót nad którym sprawowany będzie nadzór wynosi: 3 162,438,97 netto PLN. ZADANIE II 1) Pełnienie obowiązków inspektorów nadzoru przy realizacji zadania pn. Przebudowa drogi gminnej Proszenie - Polichno w specjalności: - drogowej; - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych; - sanitarnej; Zakres inwestycji obejmuje: - Przebudowę drogi gminnej o długości 2+491,06 km, w której zakres wchodzi: - Rozbiórka warstw istniejącej jezdni; - Wykonanie koryta pod jezdnię, chodnik i zjazdy; - Wykonanie podbudowy z kruszywa pod jezdnię i zjazdy; - Wykonanie warstw nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego; - Wykonanie warstw nawierzchni zjazdów z kostki betonowej do posesji zabudowanych oraz bitumicznych do zjazdów na pola; - Wykonanie chodnika z kostki betonowej wraz z podbudową; - Wykonanie poboczy; - Odmulenie rowów; - Usunięcie kolizji z siecią wodociągową i siecią elektroenergetyczną. 2) Całość dokumentacji projektowej i przetargowej inwestycji, na której realizowany ma być nadzór inwestorski znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.wolborz.4bip.pl. W zakładce Zamówienia publiczne - ogłoszenia przetargów rok 2016. 3) Wartość szacunkowa robót nad którym sprawowany będzie nadzór wynosi: 1 924 869,47 netto PLN. ZAKRES ZAMÓWIENIA: ZADANIE I 1. Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji nad wszystkimi wymienionymi branżami, na etapie projektu zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane, i innymi obowiązującymi normami i przepisami, zaś na etapie budowy zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 2. Zamawiający wymaga przy realizacji zadań wykonania usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności drogowej (projektowej i do kierowania robotami bez ograniczeń) siłami własnymi. Inspektor ten będzie jednocześnie pełnił funkcje koordynatora w stosunku do pozostałych inspektorów nadzoru. 3. Zamawiający dopuszcza wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektorów w pozostałych specjalnościach przy udziale Podwykonawców. Zakres prac zleconych Podwykonawcom musi być wskazany w ofercie przetargowej. 4. Reprezentowanie Inwestora na etapie projektowania poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 5. Reprezentowanie Inwestora na etapie budowy poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 6. Współdziałanie z Wykonawcą robót. 7. Współdziałanie z Koordynatorem ze strony Zamawiającego i Wykonawcy, nadzorem autorskim-projektantami, załatwianie spraw związanych z uwagami dotyczącymi rozwiązań projektowych. 8. Współpraca z ekspertami powołanymi dodatkowo przez Zamawiającego (jeżeli Zamawiający uzna to za konieczne). 9. Udziału w kompletowaniu i sprawdzaniu dokumentacji odbiorowych i uczestniczenie w rozliczaniu inwestycji pomiędzy Wykonawcą, Zamawiającym i Urzędem Marszałkowskim w Łodzi. 10. Kontroli zgodności realizacji inwestycji z przyjętym w umowie z Wykonawcą robót budowlanych harmonogramem rzeczowo- finansowym. 11. Sporządzanie Zamawiającemu raz na kwartał pisemnej informacji dotyczącej realizacji danego zadania inwestycyjnego ze szczególnym uwzględnieniem przyjętego harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji inwestycji. 12. Uczestnictwo w wszelkiego rodzaju naradach i spotkaniach dotyczących realizacji inwestycji organizowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, na terenie budowy. 13. Podejmowanie działań, dotyczących przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych. 14. Uzyskiwanie od projektanta dodatkowych wyjaśnień w sprawach dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań. 15. Wstrzymania robót w wypadku prowadzenia ich niezgodnie z kontraktem i przepisami BHP 16. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych niedopuszczonych do stosowania budownictwie. 17. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 18. Realizacji przyjętych obowiązków poprzez udzielenie odpowiedzi na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu dwóch dni roboczych na etapie projektowania. 19. Realizacji przyjętych obowiązków poprzez pracę na terenie budowy w wymiarze zapewniającym prawidłowy nadzór robót lecz nie rzadziej niż dwa dni w tygodniu i dodatkowo, na każde wezwanie Zamawiającego. 20. Opiniowanie konieczności wykonania robót i zamówień dodatkowych oraz ewentualnych rozwiązań zamiennych. 21. Kontrola przygotowania kompletu dokumentów do odbioru technicznego części lub całości robót w celu zgłoszenia w organie nadzoru budowlanego zakończenia tych robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 22. Prowadzenie dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej z czynności objętych przedmiotem zamówienia lub przydatnych inwestorowi ze względów użytkowych bądź eksploatacyjnych lub wymaganych od Koordynatora w zakresie nadzorowanej branży. 23. Sprawdzanie i uczestniczenie w odbiorze dokumentacji projektowej na wezwanie Zamawiającego. 24. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. ZADANIE II 1. Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji nad wszystkimi wymienionymi branżami, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową i innymi obowiązującymi przepisami, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych robót. 2. Zamawiający wymaga przy realizacji zadań wykonania usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności drogowej bez ograniczeń siłami własnymi. Inspektor ten będzie jednocześnie pełnił funkcje koordynatora w stosunku do pozostałych inspektorów nadzoru. 3. Zamawiający dopuszcza wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektorów w pozostałych specjalnościach przy udziale Podwykonawców. Zakres prac zleconych Podwykonawcom musi być wskazany w ofercie przetargowej. 4. Reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 5. Współdziałanie z Wykonawcą robót na placu budowy. 6. Współdziałanie z Koordynatorem ze strony Zamawiającego i Wykonawcy, nadzorem autorskim projektantami, załatwianie spraw związanych z uwagami dotyczącymi rozwiązań projektowych. 7. Współpraca z ekspertami powołanymi dodatkowo przez Zamawiającego jeżeli Zamawiający uzna to za konieczne. 8. Udziału w kompletowaniu i sprawdzaniu dokumentacji odbiorowych i uczestniczenie w rozliczaniu inwestycji pomiędzy Wykonawcą, Zamawiającym i Urzędem Marszałkowskim w Łodzi. 9. Kontroli zgodności realizacji inwestycji z przyjętym w umowie z Wykonawcą robót budowlanych harmonogramem rzeczowo- finansowym. 10. Sporządzanie Zamawiającemu raz na kwartał pisemnej informacji dotyczącej realizacji danego zadania inwestycyjnego ze szczególnym uwzględnieniem przyjętego harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji inwestycji. 11. Uczestnictwo w wszelkiego rodzaju naradach i spotkaniach dotyczących realizacji inwestycji organizowanych przez Zamawiającego w jego siedzibie lub Wykonawcę na terenie budowy. 12. Podejmowanie działań, dotyczących przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych. 13. Uzyskiwanie od projektanta dodatkowych wyjaśnień w sprawach dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań. 14. Wstrzymania robót w wypadku prowadzenia ich niezgodnie z kontraktem i przepisami BHP 15. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych niedopuszczonych do stosowania budownictwie. 16. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 17. Realizacji przyjętych obowiązków poprzez pracę na terenie budowy w wymiarze zapewniającym prawidłowy nadzór robót i dodatkowo, na każde wezwanie Zamawiającego. 18. Opiniowanie konieczności wykonania robót i zamówień dodatkowych oraz ewentualnych rozwiązań zamiennych. 19. Kontrola przygotowania kompletu dokumentów do odbioru technicznego części lub całości robót w celu zgłoszenia w organie nadzoru budowlanego zakończenia tych robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 20. Prowadzenie dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej z czynności objętych przedmiotem zamówienia lub przydatnych inwestorowi ze względów użytkowych bądź eksploatacyjnych lub wymaganych od Koordynatora w zakresie nadzorowanej branży. 21. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas stawienia inspektora na nieplanowane wezwanie Zamawiajacego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolborz.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach