Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa zeroenergetycznego pasywnego budynku dydaktycznego przy Zespole Szkół w Budziszewicach

Gmina Budziszewice ogłasza przetarg

  • Adres: 97212 Budziszewice, ul. J. Ch. Paska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 102 389 , fax. 447 102 389
  • Data zamieszczenia: 2018-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Budziszewice
    ul. J. Ch. Paska 66
    97212 Budziszewice, woj. łódzkie
    tel. 447 102 389, fax. 447 102 389
    REGON: 59064781300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.budziszewice.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa zeroenergetycznego pasywnego budynku dydaktycznego przy Zespole Szkół w Budziszewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa zeroenergetycznego pasywnego budynku dydaktycznego przy Zespole Szkół w Budziszewicach oraz w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi.Zadanie objęte nadzorem inwestorskim realizowane będzie w systemie projektuj-buduj w oparciu o opracowany Program Funkcjonalno Użytkowy autorstwa Marcin Stelmach, Tomasz Pyszczek i Kamila Szpakowicz i następnie w oparciu o projekt budowlano- wykonawczy, który opracuje wykonawca zadania ModernDom s.c.Mariusz Rozpara, Krzysztof Górski. Wartość zadania objętego nadzorem inwestorskim netto 3.811.788,62 zł, brutto 4.688.500,00 zł - według umowy z wykonawcą tego zadania. Usługa obejmuje nadzór nad realizacją całego zadania tj. projektowaniem i budową . Zeroenergetyczny pasywny budynek dydaktyczny usytuowany będzie przy ul. Leśnej na działce 637, będzie budynkiem dwukondygnacyjnym, o wysokości 8,10m, kubaturze 3736,4m3, powierzchni netto 821,3m2, powierzchni zabudowy 494,2m2. Kompleksowy nadzór inwestorski obejmuje wielobranżowy nadzór w zakresie architektonicznym, konstrukcyjnym, instalacyjnym (instalacja wodna, kanalizacja, grzewcza, wentylacja mechaniczna z funkcją grzania/chłodzenia, sterowania, elektryczna , przewietrzania, fotowoltaika), robót wykończeniowych obiektu i związanych z ułożeniem chodnika, sprawowany przez osoby uprawnione w specjalnościach właściwych dla danej branży, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zadanie objęte przedmiotem zamówienia (kompleksowym nadzorem inwestorskim) szczegółowo opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający stosownie do art.29 ust.3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art.22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy – wymagania zostały określone w siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, jest integralną częścią niniejszej specyfikacji. Wartość zamówienia poniżej kwoty określonej w art.4 pkt 8 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik – wraz z ofertą 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia ( w przypadku, gdy Wykonawca korzysta z potencjału podmiotu trzeciego) – wraz z ofertą. 3/ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24ust.1pkt 23 ustawy Pzp – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp,w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach