Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, realizacja zmian w organizacji ruchu oraz wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2018

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2018-01-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, realizacja zmian w organizacji ruchu oraz wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, realizacja zmian w organizacji ruchu oraz wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2018. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 1) Montaż znaku drogowego (tarczy) z uchwytami kategoria A ( grupa średnie, folia odblaskowa typu 2) 2) Montaż znaku drogowego (tarczy) z uchwytami kategoria A ( grupa małe, folia odblaskowa typu 2) 3) Montaż znaku drogowego (tarczy) z uchwytami kategoria B lub C (grupa średnie, folia typu 1) 4) Montaż znaku drogowego (tarczy) z uchwytami kategoria B lub C (grupa małe, 5) Montaż znaku drogowego (tarczy) z uchwytami kategoria B lub C (grupa średnie, folia typu 2) 6) Montaż znaku drogowego (tarczy) z uchwytami kategoria D (grupa średnie, folia typu 1) 7) Montaż znaku drogowego (tarczy) z uchwytami kategoria D (grupa średnie, folia typu 2) 8) Montaż znaku drogowego (tarczy) z uchwytami kategoria E lub F (folia typu 1) 9) Montaż znaku drogowego (tarczy) z uchwytami kategoria T, R lub G (folia typu 1) 10) Montaż lustra Ø 800 z uchwytami 11) Montaż słupka z rur ocynkowanych niemalowanych Ø 60 dł. do 3,5 m z obetonowaniem 12) Montaż słupka z rur ocynkowanych niemalowanych Ø 60 dł. do 4,5 m z obetonowaniem 13) Montaż słupków blokujących U-12c Ø 120 (0,7 m ponad nawierzchnie) z obetonowaniem 14) Montaż słupka dla ogrodzenia łańcuchowego Ø 60 (1,1 m ponad nawierzchnie, barwa biało-czerwona) z obetonowaniem 15) Demontaż znaku (tarczy) 16) Demontaż znaku (słupka razem z tarczą) 17) Montaż słupka z obetonowaniem (bez materiału, materiał pochodzący z demontażu) 18) Montaż tarczy znaku (bez materiału, materiał pochodzący z demontażu) 19) Naprawa znaku - tarczy lub słupka, poprawa w terenie (prostowanie, dokręcanie) 20) Mycie znaku (tarczy i słupka) 21) Czasowe oznakowanie nagłych awarii, imprez - 4 zapory drogowe łącznie z sześcioma tarczami znaków - montaż i demontaż. 22) Montaż progu zwalniającego z tworzyw sztucznych szer. 0,9 m wys. 0,07m 23) Mo4523329ntaż progu zwalniającego szer. 0,9 m wys. 0,07m (zakończenie) 24) Montaż tablicy (drogowskaz, informacyjna, z nazwą ulicy wg obowiązującego wzoru dla miasta Zduńska Wola) aluminiowa w ramce, odblaskowa, tło wykonane metodą sitodruku, laminowana szer. 165 mm dług. 750 mm 25) Mechaniczne malowanie znaków podłużnych poprzecznych uzupełniających, strzałek, przejść dla pieszych. (okres gwarancji minimum 6 m-cy) 26) Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowo znaków podłużnych poprzecznych uzupełniających, strzałek, przejść dla pieszych (okres gwarancji minimum 36 m-cy) Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania na drogach publicznych. 2. Wymagania dla Wykonawców dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający nie wymaga aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług objętych zakresem umowy, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. 3. Wymagany minimalny okres gwarancji: 1) 36 miesięcy - oznakowanie grubowarstwowe; 2) 84 miesiące - znaki drogowe (tarcze, tablice); 3) 6 miesięcy - oznakowania cienkowarstwowego. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy załączyć do oferty. 4. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach