Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą - Wykonanie przebudowy dróg wewnętrznych - odcinek E na terenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy.

Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3641378 , fax. 041 3641226
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
    ul. Spacerowa 5 5
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3641378, fax. 041 3641226
    REGON: 00029011000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą - Wykonanie przebudowy dróg wewnętrznych - odcinek E na terenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży drogowej, elektrycznej i sanitarnej przy realizacji zadania pod nazwą: wykonanie przebudowy dróg wewnętrznych - odcinek E na terenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy. Szczegółowy zakres usługi obejmuje czynności wynikające z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i jego uprawnień o których mowa w art. 25, 26, 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz: - przygotowania materiałów pomocniczych dla potrzeb komisji przetargowej prowadzącej postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, w tym opiniowanie kosztorysów ofertowych co do ich zgodności z dokumentacją projektową; - sprawdzanie dokumentów będących podstawą do wystawienia faktury VAT przez wykonawcę robót budowlanych; - sprawdzanie faktur VAT wystawionych przez wykonawcę robót budowlanych; - sprawdzania kosztorysów ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych; - uczestniczenie we wszystkich odbiorach częściowych oraz odbiorze końcowym robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia; - uczestniczenie w naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji robót budowlanych. Usługa nadzoru inwestorskiego wykonywana będzie kompleksowo (w zakresie wszystkich branż budowlanych obejmujących przedmiot zamówienia) w okresie realizacji robót budowlanych, aż do końcowego ostatecznego ich odbioru i przekazania całego obiektu w użytkowanie oraz w trakcie przeprowadzania przeglądów gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji, przez okres trwania gwarancji tj przez okres trzech lat. Częstotliwość kontroli wykonywanych robót budowlanych przez inspektorów nadzoru w trakcie ich realizacji nie może być niższa niż jeden raz w tygodniu. Każdy pobyt inspektora nadzoru winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy. Zakłada się, że realizacja robót budowlanych nie przekroczy okresu 2 miesięcy od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych. Zakres robót budowlanych obejmuje niżej wymienione branże: a) drogowa - przebudowa dróg wewnętrznych - odcinek (etap budowy) E: - roboty przygotowawcze; - roboty w zakresie budowy dróg o nawierzchni z kostki brukowej Behaton mikro faza (szarej i kolorowej), grubość 8 cm, spełniającej wymagania materiałowe określone w szczegółowej specyfikacji technicznej; - roboty w zakresie budowy chodników o nawierzchni z kostki brukowej Holland (kolorowej), grubość 6 cm, spełniającej wymagania materiałowe określone w szczegółowej specyfikacji technicznej; - odwodnienie dróg, parkingów i chodników; - roboty towarzyszące. b) elektryczna - budowa linii kablowych i napowietrznych oświetlenia terenu - etap 5: - roboty w zakresie budowy kablowych linii energetycznych oświetlenia terenu, spełniającej wymagania materiałowe określone szczegółowej specyfikacji technicznej; Szczegółowy zakres robót budowlanych określony jest w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które dostępne są w formie elektronicznej na stronie Zamawiającego www.morawica.com.pl (przetarg pod nazwą - Wykonanie przebudowy dróg wewnętrznych - odcinek E na terenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy - nr sprawy EZP-252-30/2009, który dotyczy wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie oświadczeń i dokumentów; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie oświadczeń i dokumentów; c) zapewnią do realizacji zamówienia osoby posiadające przewidziane prawem uprawnienia budowlane w specjalnościach obejmujących przedmiot zamówienia oraz będących członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie oświadczeń i dokumentów; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia; e) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia; f) złożą wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w.w. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych oświadczeń i dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, poza sytuacją określoną w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) formularz ofertowy sporządzony wg wymaganego wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 Pzp i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ); d) oświadczenie stosowne do wymogów art.36 ust.4 Pzp dotyczące części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ); e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg załącznika nr 4 do SIWZ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a w szczególności w zakresie wykonania prac w specjalnościach następujących branż: - drogowej, - sieci i instalacji elektrycznych, - sieci i instalacji sanitarnych; f) aktualne dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia budowlane w danej specjalności przez osoby wymienione w ppkt. e); g) aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego przez osoby wymienione w ppkt. e); h) wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 5 do SIWZ). W wykazie należy wpisać usługi, których odbiór ostateczny miał miejsce w ww. latach, a datę wykonania należy określić jako miesiąc i rok; i) dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością wszystkich usług przedstawionych w wykazie wymienionym w ppkt. h); j) dokumenty (pełnomocnictwa) potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje je się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 4.1. Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą oświadczenie określające sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich oraz sposób odpowiedzialności; 4.2. oferta winna zawierać dokumenty wymienione w rozdziale IV pkt.1 ppkt b) i c) SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie; 4.3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji musi być wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i musi być złożone wraz z ofertą. Uwaga -treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 4.4. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem 4.5. sporządzając formularz ofertowy, jak również oświadczenia i inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane ustanowionego pełnomocnika z dokreśleniem w czyim imieniu występuje i na rzecz kogo działa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach