Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Wykonanie utwardzeń placu, chodników, miejsc postojowych w rejonie harcówki (etap 1)

Gmina Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska 45
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 273 82 75 , fax. 41 273 82 75
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
    ul. Radomska 45 45
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 273 82 75, fax. 41 273 82 75
    REGON: 29100989200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starachowice.eu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Wykonanie utwardzeń placu, chodników, miejsc postojowych w rejonie harcówki (etap 1)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Wykonanie utwardzeń placu, chodników, miejsc postojowych w rejonie harcówki (etap 1) - w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie terenu osiedla w rejonie ulicy Harcerskiej. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji inwestycji oraz w okresie rękojmi za wady, polegającej na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych w tym ewentualnych robót dodatkowych (w tym zamówień dodatkowych i uzupełniających) i zamiennych. Do zakresu obowiązków i uprawnień Wykonawcy - Inspektora nadzoru należy: 1. pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie obowiązków i uprawnień (łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy) wynikających z art. 25 i 26 Prawa budowlanego, 2. udział w przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy wykonawcy robót, 3. zapewnienie obecności Inspektora nadzoru na terenie budowy przez okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia, czas pracy Inspektora winien być dostosowany do pracy wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego, 4. bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwoleń na budowę, zgłoszeń zamiaru wykonania robót, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej, 5. na etapie realizacji zgłaszanie Zamawiającemu oraz projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych do projektu budowlanego i dokonywanie z nimi stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, opiniowanie i przedstawianie do akceptacji przez Zamawiającego i projektanta - wszelkich zmian do projektu wnioskowanych przez wykonawcę robót budowlanych, 6. sporządzanie i przedstawianie Zamawiającemu protokołów konieczności dla robót dodatkowych (w tym zamówień dodatkowych i uzupełniających) oraz robót zamiennych, 7. prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją, w tym m. in. wymaganej przepisami Prawa budowlanego, kompletowanie przekazanych przez kierownika budowy wszelkich dokumentów, takich jak: atesty materiałowe, aprobaty techniczne, wyniki badań, deklaracje zgodności dla dostarczonych materiałów itp. 8. bieżąca kontrola oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym dokumentów rozliczeniowych sporządzonych przez Wykonawcę robót (wynagrodzenie Wykonawcy robót jest wynagrodzeniem kosztorysowym), uczestniczenie wraz z przedstawicielem Wykonawcy robót w sporządzaniu książki obmiaru, 9. potwierdzenie zgłoszonej przez wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru końcowego , sprawdzenie niezbędnej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej, 10. sporządzenie rozliczenia rzeczowo - finansowego inwestycji, 11. przygotowanie informacji do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT, 12. uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (w okresie rękojmi) i nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, 13. Wykonawca czuwa nad prawidłową i terminową realizacją robót, zawiadamiając niezwłocznie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach wpływających na przesunięcie terminu ww. robót, 14. Wykonawca w imieniu Zamawiającego dąży do oszczędnej realizacji inwestycji i zapobiega stratom i marnotrawstwu, 15. obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie dokonania przez Zamawiającego wydatkowania środków na realizację inwestycji zgodnie z ustawą z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (t. j. Dz. U. 2013 poz. 885 z póź. zm.), poprzez należyte wypełnianie obowiązków wynikających z umowy. Główny zakres rzeczowy zadania przewidziany do nadzorowania: wykonanie utwardzenia placu w rejonie harcówki z kostki brukowej o pow. ok. 840 m2, wykonanie chodników z kostki brukowej o pow. ok. 165 m2, wykonanie miejsc postojowych z płyt ażurowych o pow. ok.50 m2 , wykonanie małej architektury (m. in. ławki, kosze). Szczegółowo zakres robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa załączona do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie robót budowlanych. Ww. dokumenty znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego bip.um.starachowice.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach