Przetargi.pl
pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu działającego w ramach struktury organizacyjnej Jednostki Realizującej Projekt (JRP) w zakresie realizacji projektu pn.: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Gorlice dzięki realizacji inwestycji w mieście Gorlice” nr POIŚ.02.03.00-00-0105/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 38300 Gorlice, ul. 11 Listopada
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 353 56 34 , fax. 18 353 67 89
  • Data zamieszczenia: 2017-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
    ul. 11 Listopada
    38300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 353 56 34, fax. 18 353 67 89
    REGON: 49076171300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: zamawiający udzielający zamówień sektorowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu działającego w ramach struktury organizacyjnej Jednostki Realizującej Projekt (JRP) w zakresie realizacji projektu pn.: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Gorlice dzięki realizacji inwestycji w mieście Gorlice” nr POIŚ.02.03.00-00-0105/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu działającego w ramach struktury organizacyjnej Jednostki Realizującej Projekt (JRP) w zakresie realizacji projektu pn.: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Gorlice dzięki realizacji inwestycji w mieście Gorlice” nr POIŚ.02.03.00-00-0105/16 w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II „Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. W ramach projektu Inżynier Kontraktu będzie sprawował nadzór oraz wykonywał m.in. czynności, o których mowa w pkt 5.3) SIWZ nad następującymi zadaniami inwestycyjnymi: A. Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Gorlicach– dokończenie prac. 1) Budowa nowego obiektu mechanicznego oczyszczania ścieków w formie żelbetowej komory podziemnej, w której zostaną zainstalowane dwa sitopiaskowniki. 2) Montaż zbiornika tłuszczów, prefabrykowanego, wykonanego z polimerobetonu. B. Ul. Stróżowska: budowa wodociągu wraz z modernizacją istniejącej sieci wodociągowej o długości 1573,5 mb wraz z odtworzeniem nawierzchni chodnika w pasie drogowym – dokończenie prac. C. Ul. Węgierska: budowa wodociągu o długości 3156 mb – dokończenie prac. D. Zakup samochodu specjalistycznego ssąco-płuczącego z systemem odzysku wody przeznaczonego do czyszczenia, udrażniania i sprawdzenia stanu technicznego sieci kanalizacji. E. Zasilanie solarne systemu monitoringu hydroforni przy ul. Stróżowskiej - instalacja fotowoltaiczna. 2) Zamówienie jest finansowane ze środków POIiŚ 2014-2020 opisanego w niniejszej sekcji w pkt 5.1). 3) Zakres zamówienia obejmuje: a) weryfikację dokumentacji projektowej zadań inwestycyjnych; b) opracowanie części rzeczowej/technicznej SIWZ oraz udział w przetargach związanych z realizacją projektu; c) weryfikację SIWZ w postępowaniach na wyłonienie wykonawców, d) nadzór nad realizacją poszczególnych kontraktów na roboty budowlane przez inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach, e) uczestnictwo w odbiorach częściowych, końcowych i pogwarancyjnych zadań realizowanych w ramach projektu, f) współpracę z instytucjami zewnętrznymi, g) współpracę z głównym księgowym i specjalistą ds. finansowo-księgowych w przygotowywaniu wniosków o płatność. h) współpracę z pełnomocnikiem ds. Realizacji Projektu (MAO) w zakresie wszelkich spraw dotyczących realizacji umów zawartych z wykonawcami w tym nad robotami budowlanymi od przygotowania dokumentacji przetargowej aż po ich rozliczenie w tym rozliczenie robót na zakończenie realizacji projektu. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w ZAŁĄCZNIKU Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach