Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 31951 Kraków, os. Zgody
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6460303, 6460100 , fax. 126 460 199
- Data zamieszczenia: 2017-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
os. Zgody 18
31951 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6460303, 6460100, fax. 126 460 199
REGON: 17342700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa jarzyn dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jarzyn dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: Botwinka szt. 100, Brokuły szt. 300, Buraki czerwone kg 2000, Cebula kg 4000, Cebula czerwona kg 100, Cebula świeża ze szczypiorkiem szt. 100, Cukinia kg 350, Czosnek kg 300, Fasolka szparagowa kg 150, Jarmuż szt. 5, Kalafior szt. 1000, Kapusta biała kg 2200, Kapusta biała młoda szt. 1400, Kapusta czerwona kg 850, Kapusta kiszona biała kg 3000, Kapusta pekińska szt. 1500, Kapusta włoska kg 400, Koperek zielony szt. 7500, Marchewka kg 4500, Ogórek kiszony kg 3000, Ogórek małosolny kg 500, Ogórek świeży kg 1500, Papryka świeża kg 500, Pieczarki świeże kg 550, Pietruszka korzeń kg 1600, Pietruszka natka szt. 7700, Pomidory kg 2000, Pory kg 500, Rzodkiewka szt. 400, Sałata zielona szt. 2000, Seler korzeniowy kg 1700, Szczypiorek szt. 200, Ziemniaki późne kg 31000, Ziemniaki wczesne kg 12000. Podane ilości przedmiotu zamówienia stanowią wielkość szacunkową i zostały obliczone na podstawie roku 2016. Faktyczne zapotrzebowanie zależne będzie od ilości osób żywionych przez Szkołę Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia jest zakresem szacunkowym określonym przez Zamawiającego z należytą starannością. Zamawiający, pomimo dochowania należytej staranności, z uwagi na charakter prowadzonej działalności, nie zapewnia realizacji zamówienia w pełnym zakresie. Zamawiający oświadcza, że minimalna gwarantowana realizacja umowy wyniesie nie mniej niż 70% wartości udzielonego zamówienia w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega, iż bez narażania się na jakąkolwiek odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy uprawniony jest do zaniechania złożenia zamówienia na towar o wartości nie większej niż 70% wartości udzielonego zamówienia. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w takim zakresie nie wymaga podania przyczyn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do SIWZ, jako załącznik 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221000-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00 groszy). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Wadium winno wpłynąć na rachunek bankowy zamawiającego, nie później niż przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NBP o/o Kraków nr 48 1010 1270 0060 0213 9120 0000. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2024
Dodano: 2024-01-07 - Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy – Zdroju przez okres 7 miesięcy od dnia podpisania umowy
Dodano: 2023-11-07 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2023 przez okres 3 miesięcy
Dodano: 2023-08-22 - „Dostawa owoców i warzyw do Zakładu Karnego w Nowym Sączu na okres Lipiec-Październik 2023.”
Dodano: 2023-07-12 - „Dostawa warzyw i owoców dla punktów żywienia dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój”
Dodano: 2023-05-18 - Dostawy warzyw, ziemniaków, owoców cytrusowych
Dodano: 2023-05-16 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno -Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od kwietnia do sierpnia 2023 roku
Dodano: 2023-02-22 - Dostawa warzyw i owoców do Przedszkola nr 2 w Wieliczce przez okres 6 miesięcy w 2023 r
Dodano: 2023-02-04 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2023 przez okres 6 miesięcy
Dodano: 2023-01-06 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2023 przez okres 6 miesięcy
Dodano: 2022-11-16