Przetargi.pl
Park nad Prosną – kompleksowa rewitalizacja terenów przyrodniczo-rekreacyjno-sportowych

GMINA BOLESŁAWIEC ogłasza przetarg

  • Adres: 98-430 Bolesławiec, Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BOLESŁAWIEC
    Rynek 1
    98-430 Bolesławiec, woj. łódzkie
    REGON: 250855541
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Park nad Prosną – kompleksowa rewitalizacja terenów przyrodniczo-rekreacyjno-sportowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Park nad Prosną – kompleksowa rewitalizacja terenów przyrodniczo-rekreacyjnosportowych” w formule zaprojektuj-wybuduj.2. Lokalizacja: Bolesławiec, Gmina Bolesławiec, Powiat Wieruszów, województwo łódzkie.Obszar Parku nad Prosną znajduje się w granicach obszaru chronionego krajobrazu „Dolina rzeki Prosny” oraz krajowego korytarzu ekologicznego Doliny Prosny.Teren inwestycji jest objęty obowiązującym Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego – Uchwała Nr XXVI/221/2002 Rady Gminy Bolesławiec z dnia 3 czerwca 2002 r.3. Opis przedmiotu zamówienia wg wniosku o dofinansowanie:Park nad Prosną” to inicjatywa stworzenia atrakcyjnych przestrzeni zielonych łączących funkcje społeczne, rekreacyjne i turystyczne. Gmina Bolesławiec posiada zdegradowane i częściowo niezagospodarowane tereny (m.in. tereny nadrzeczne, drogi gminne, zieleni nieurządzonej, w tym budynek socjalno-biurowy, stare boisko sportowe wraz z zużytą technicznie imoralnie infrastrukturą). Tereny te są położone w dorzeczu rzeki Prosny i przylegające do obiektów o szczególnym znaczeniu historycznym dla Polski oraz charakteryzujących się ważnymi walorami dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego. Zadanie „Park nad Prosną” zakłada zaprojektowanie izagospodarowanie terenów gminnych oraz stworzenie parku, terenów zieleni urządzonej wyposażonej w obiekty i urządzenia infrastruktury społecznej (sportowej, rekreacyjnej, kulturalnej) służące rekreacji i aktywności sportowej. Projekt "Park nad Prosną" przewiduje również modernizację budynku socjalnobiurowego, znajdującego się na terenie przyrodniczo- rekreacyjno-sportowym.Projekt zakłada zaprojektowanie kompleksu, w tym zaprojektowanie funkcjonalnych powiązań z zabytkowym centrum miejscowości, powiązanie tego terenu z istniejącą w okolicy bazą noclegową, jak i powiązanie zatrakcjami przyrodniczymi i kulturowymi. Ważnym elementem zadania będzie wkomponowanie w tereny zieleni urządzeń rekreacyjno- sportowych i edukacyjno-kulturalnych.Rewitalizacja (w znaczeniu języka potocznego) zdegradowanych terenów gminy pozwoli na przywrócenie tego terenu do ponownego, intensywnego wykorzystania przez mieszkańców, co wpłynie pozytywnie m.in. na kondycję zdrowotną mieszkańców, przyczyni się do rozwoju aktywności mieszkańców.Ważnym aspektem modernizacji będzie stworzenie atrakcyjnej infrastruktury społecznej, w tym miejsc aktywności, odpoczynku dla różnych grup odbiorców, które sprzyjać będą integracji międzypokoleniowej. Termin wykonania powyżej 12 miesięcy.”4. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje:1) Wykonanie projektu koncepcyjnego dla całości założenia „Parku nad Prosną”.2) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt budowlany, wykonawczy) dla przedmiotowego zadania Parkunad Prosną – „Obszar 1”oraz uzyskanie decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego.3) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz odpowiednie przepisy prawne i normy.Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić w projekcie wartość kulturową i historyczną przedmiotowego miejsca zadania.a) Prowadzenie dziennika budowy – jeśli wymaganyb) Wykonanie przedmiaru robót.c) Przygotowanie zaplecza budowy – jeżeli konieczne.d) Zabezpieczenie terenu budowy.e) Wykonanie robót z zakresu kształtowania terenu z uwzględnieniem potrzeb retencji wody.f) Wykonanie wszelkich innych robót przygotowawczych niezbędnych w celu prawidłowego wykonania robót budowlanych.g) Wykonanie remontów i innych robót budowlanych w tym: remontu elewacji, remont toalet, remont sceny, remont trybunpółnocnych, odświeżenie trybun południowych i budowa altany/wiaty grillowej.h) Wykonanie ścieżek, w tym oznakowanych ścieżek edukacyjnych.i) Montaż małej architektury, w tym ławek, koszy na śmieci, tablic informacyjnych, tablic zregulaminami, urządzeń placu zabaw, stojaków rowerowych oraz innych.j) Wykonanie niezbędnych zabiegów pielęgnacyjnych na istniejących drzewach i krzewach.k) Wykonanie nowych nasadzeń.l) Przygotowanie rozliczenia końcowego robót.m) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i zgłoszenia zmian w OśrodkuDokumentacji Geodezyjnej.n) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.o) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.Dokumentacje należy opracować w następujących ilościach egzemplarzy:a) Koncepcja programowo-przestrzenna – 2 egz.b) Inwentaryzacja zieleni dla Obszaru 1 – 4 egz.c) Dokumentacja z badań archeologicznych – 4 egz.d) Projekt budowlany – 4 egz.e) Projekt wykonawczy – 4 egz.f) Przedmiar robót – 4 egz.g) Kosztorys inwestorski wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów – 4 egz.h) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 4 egz.i) System Identyfikacji Wizualnej – 2 egz.j) Inne opracowania niezbędne do realizacji robót – 4 egz.Wszystkie dokumentacje mają być przekazane w formie elektronicznej w postaci plików PDF, DWG, DOC, DOCX, JPG na odpowiednim nośniku (CD lub DVD) wraz ze wszystkimi dokumentami (uzgodnienia, zezwolenia itp.) Rozdzielczość plików – 300 dpi. Wersja elektroniczna przedmiarów ikosztorysów ma być wykonana osobno dla przedmiarów, osobno dla kosztorysów.Dokumentacje będą podlegać odbiorowi przez Zamawiającego.Pozwolenia i zalecenia do uzyskania przez Wykonawcę we własny zakresie:a) Zalecenia konserwatora – zobowiązuje się wykonawcę do uzyskania akceptacji dokumentacji projektowej dla Obszaru 1.b) Uzyskanie pozwolenia oraz przeprowadzenie sondażowych badań archeologicznych na działkach nr 396 i 242/5;c) Dane zanieczyszczenia atmosfery do analizy ochrony powietrza, raportu, opinie z zakresu ochrony środowiska –zobowiązuje się wykonawcę do uzyskania pozytywnej opinii Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska.d) Inne porozumienia, zgody lub pozwolenia potrzebne do realizacji zadania – zobowiązuje się wykonawcę do uzyskaniawyżej wymienionych dokumentów we własnym zakresie3) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz odpowiednie przepisy prawne inormy. Program funkcjonalno-użytkowy określa wymagania dotyczące zaprojektowania, realizacji, odbioru i przekazania wużytkowanie wszystkich elementów zadania, w szczególności:a) Demontaż istniejących bramek do piłki nożnej znajdujących się w południowozachodniej części działki 242/5;b) Demontaż istniejących koszy do koszykówki i słupków do rozwieszania siatek znajdujących się w północno-wschodniejczęści działki 242/5;c) Ściągnięcie płyt betonowych znajdujących się w północno-wschodniej części działki 242/5d) Demontaż zadaszenia wraz z podestem przy parkingu;e) Demontaż bramy;f) Budowa żwirowych ciągów pieszych o szer. 1,8-2m;g) Budowa chodnika o szer. 1,8-2,5m zapewniającego komunikację osobom niepełnosprawnym;h) Modernizacja drogi gminnej,i) Budowa żwirowego placu pod stoły do gry w tenisa i szachy;j) Budowa terenu pod plac zabaw;k) Wykonanie zielonych miejsc parkingowych;l) Renaturyzacja zdegradowanych terenów;m) Nowe nasadzenia;n) Założenie/rekultywacja trawnika rekreacyjnego;o) Rekultywacja polany rekreacyjnej;p) Przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych/porządkujących murawy boiska;q) Budowa altany/wiaty grillowejr) Remont elewacji budynku socjalno-biurowego (wraz z wymianą zewnętrznych stolarek)s) Remont toalett) Remont scenyu) Remont trybun północnych i południowychv) Montaż bramyw) Montaż urządzeń i ogrodzenia placu zabawx) Montaż stołów do tenisay) Montaż stołów do gry w szachyz) Montaż szachów wielkoformatowychaa) Montaż ławekbb) Montaż koszy na śmiecicc) Montaż stojaków rowerowychdd) Montaż tablic informacyjnych i z regulaminami.5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera:- Program Funkcjonalno – Użytkowy - Załącznik nr 7 do SWZ,- Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach