Przetargi.pl
Opracowanie, dostawę i wdrożenie oprogramowania oraz sprzętu do realizacji projektu pn. Iława on-line. Etap I - bezpieczeństwo i informacja. Postępowanie znak ZP.271.14.2014.

Gmina Miejska Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Niepodległości 13
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 6490159, 6490101 , fax. (089) 649 26 31
  • Data zamieszczenia: 2014-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Iława
    ul. Niepodległości 13 13
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 6490159, 6490101, fax. (089) 649 26 31
    REGON: 00052437000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umilawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie, dostawę i wdrożenie oprogramowania oraz sprzętu do realizacji projektu pn. Iława on-line. Etap I - bezpieczeństwo i informacja. Postępowanie znak ZP.271.14.2014.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, dostawa instalacja i wdrożenie oprogramowania i sprzętu do realizacji projektu pn. Iława on-line. Etap I - bezpieczeństwo i informacja wraz z przekazaniem bezterminowego prawa do modyfikacji kodu źródłowego wdrażanych systemów, będących przedmiotem zamówienia oraz z przeprowadzeniem instruktarzu, wykonaniem migracji danych, integracji wskazanych systemów. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 3 zadań: 1) Zadanie 1 - Centrum powiadamiania oraz monitoring. Zadanie obejmuje opracowanie, dostawę instalację i uruchomienie oprogramowania oraz sprzętu stanowiącego wyposażenie centrum oraz monitoringu powiadamiania wraz z aplikacjami mobilnymi. 2) Zadanie 2 - Elektroniczny Systemu Obiegu Dokumentów. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, dostawa, instalacja i wdrożenie platformy umożliwiającej zarządzanie korespondencją, dokumentami, projektami, poleceniami, terminami i czasem pracy pracowników, tworząca centralną, uporządkowaną bazę informacji oraz dokumentów. System ma zapewniać pracownikom dostęp do umów, procedur wewnętrznych, korespondencji oraz dokumentów a także będzie kontrolował obieg dokumentów, stan realizacji procesów, usprawniając w ten sposób obsługę klientów. System będzie posiadał moduł zarządzania procesami pracy, który pozwoli na automatyzację działań zachodzących wewnątrz organizacji. Zadanie obejmuje także dostawę instalację i uruchomienie sprzętu niezbędnego do realizacji zadania. 3) Zadanie 3 - wykonanie portalu Bezpieczna Iława. Zadanie obejmuje - stworzenie jednolitego systemu informacji, który będzie polegać na stworzeniu dwóch struktur - portalu zewnętrznego Bezpieczna Iława i portalu wewnętrznego dla pracowników służb. Portal zewnętrzny to elektroniczna platforma umożliwiająca publikację i prezentację informacji z różnych dziedzin. Celem portalu jest zebranie w jednym miejscu informacji obejmującej różne zagadnienia związane z bezpieczeństwem publicznym oraz zagrożeniami i sposobami zapobiegania ich skutkom lub przeciwdziałania. 3. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza składania ofert częściowych, a podział na zadania związany jest z faktem współfinansowania zamówienia ze środków EFRR. 4. Wykonanie prac remontowo - budowlanych związanych z wykonaniem zasilenia energetycznego i posadowienia kamer oraz przystosowaniem pomieszczeń dla potrzeb stacji oglądowej monitoringu wizyjnego, centrum powiadamiania kryzysowego zobowiązany jest wykonać zgodnie z załączoną dokumentację projektową, STWiORB oraz przedmiarami. 5. Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej pełniącego jednocześnie rolę kierownika robót, posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności. Koszt wynagrodzenia ww. osoby należy wliczyć w cenę oferty. 6. Miejscem dostawy i instalacji: Urząd miasta Iławy, ul. Niepodległości 13 oraz wskazane lokalizacje kamer na terenie miasta, zgodnie z załączoną dokumentacją. 7. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia (wszystkich zadań): 1) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszystkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (np. kabel zasilający, kable USB) 2) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiającej zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. 3) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych na sprzęt i oprogramowanie. 4) Wykonawca zapewni zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego o ile dostęp taki będzie wymagać rejestracji u producenta dostarczanego sprzętu lub oprogramowania. 5) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model dostarczanego sprzętu i oprogramowania. 6) Dla każdego sprzętu Wykonawca opracuje, wykona i trwale umieści plakietkę informacyjną a dla portalu odpowiednie oznakowanie logotypami UE, NSS oraz inne wymagane ujęte w dokumencie Obowiązki beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej do pobrania ze strony http://rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=134 7) Przed zamontowaniem urządzeń związanych z monitoringiem wizyjnym Wykonawca dokona trwałego oznaczenia numerem inwentarzowym nadanym przez Zamawiającego. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wszystkich zadań) został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ 9. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określane we Wspólnym Słowniku Zamówień: 30.23.11.00-8 - komputery, 30.24.10.00-0 - oprogramowania komputerowe, 30.24.12.00-2 oprogramowania aplikacyjne, 30213100-6 - komputery przenośne, , 32421000-0 - okablowanie sieciowe, 30.23.13.20-6 monitory ekranowe, 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania, 72263000-6 - usługi wdrażania oprogramowania, 30213200-7 komputer tablet, 32510000-1 Bezprzewodowy system telekomunikacyjny, 32418000-6 - Sieć radiowa, 32413100-2 Routery sieciowe, 45331220-4, 39717200-3, 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa, 34999200-8 - Rozdzielacze sygnału antenowego, 32236000-6 - Radiotelefony, 32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu. 11. Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru, podłączenia, uruchomienia, zamontowania (zainstalowania) sprzętu oraz przeprowadzenia nieodpłatnego ogólnego przeszkolenia dla wyznaczonej grupy osób, przy czym min. 50 osób dla potrzeb EDOK oraz min. 20 osób dla potrzeb monitoringu i centrum powiadamiania kryzysowego w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń, programów i materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej, STWiORB oraz przedmiarach pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentacji projektowej STWiORB oraz przedmiarach oraz będą zgodne pod względem: 1) Gabarytów i konstrukcji(wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, oraz cechy elementów składowych), 2) Charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) Charakterystyki materiałowej ( rodzaj i jakość materiału), 4) Parametrów technicznych ( wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, wydajność), 5) Parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) Funkcjonalności, 13. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wypełniając wzór nr 7 jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 14. Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WARMIA MAZURY NA LATA 2007-2013 z Osi 7 - Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego; działanie: 7.2 - Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych; poddziałanie 7.2.1.- Usługi i aplikacje dla obywateli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302311008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 18.000,00 zł. (Słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 12.06.2014r. do godz. 10.30. 2. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego: Urząd Miasta Iławy Bank Millennium S.A. O/Iława 96 1160 2202 0000 0000 6192 1354, o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancji bankowej 4) Gwarancji ubezpieczeniowej 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. W zależności od wybranej formy wadium (ust.2 pkt 2-5) - zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie zamawiającego pok.210 (pn. 08.00-16,00, wt.-pt. 08.00-14.00). W przypadku braku możliwości dostarczenia oryginału do kasy zamawiającego, oryginał dokumentu należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Miejską Iława reprezentowaną przez Burmistrza Miasta Iławy, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: 1) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy pzp) 6) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art.46 ust.4a ustawy pzp). 7) Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 9. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa, w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umilawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach