Przetargi.pl
Wybór kadry zarządzającej projektem Razem do celu

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 11-300 Biskupiec, al. Niepodległości 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 7150110 , fax. 89 7152437
  • Data zamieszczenia: 2014-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    al. Niepodległości 2 2
    11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 7150110, fax. 89 7152437
    REGON: 00068779300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór kadry zarządzającej projektem Razem do celu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na kompleksowym zarządzaniu projektem pn. PWP Razem do celu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII: Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1: Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Projekt, o którym mowa powyżej jest realizowany przez Gminę Biskupiec w partnerstwie z niemiecką gminą Bramsche. Zamówienie składa się z dwóch części: Część I pełnienie funkcji koordynatora projektu Część II pełnienia funkcji asystenta koordynatora projektu. Dotyczy wszystkich części: Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia: polega na kompleksowym zarządzaniu projektem i koordynowaniu działań projektowych w zakresie przewidzianym do realizacji przez Centrum Aktywizacji Młodzieży przez 2 osoby, tj. Koordynatora Projektu oraz Asystenta Koordynatora Projektu. realizowana będzie przez osoby spełniające wymagania określone przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2015r. Głównym celem projektu jest podniesienie zdolności do zatrudnienia młodych osób z terenu gminy Biskupiec poprzez uczestnictwo w Centrum Aktywizacji Młodzieży funkcjonującym w oparciu o doświadczenia niemieckie. Cele szczegółowe projektu to: Podniesienie poziomu reintegracji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu gminy Biskupiec poprzez działania z zakresu reorientacji zawodowej/uzyskania zawodu oraz objęcia uczestników projektu programem pośrednictwa pracy przy współudziale partnera zagranicznego. Podniesienie poziomu reintegracji społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu gminy Biskupiec poprzez działania z zakresu animacji lokalnej, wsparcia psychologicznego, zawodowego, prawniczego i informatycznego. Forma zatrudnienia - umowa zlecenie, czas pracy wynosi 160 godz. miesięcznie. Miejscem wykonania Zamówienia jest siedziba biura projektu znajdująca się przy ul. Ludowej 5, 11-300 Biskupiec. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie należy przyjąć że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń oraz że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy przyjąć, że dopuszczone są rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część I 1 500,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc pięćset ,00/100 złotych) Część II 750,00 zł brutto (słownie: siedemset pięćdziesiąt, 00/100 złotych). Dotyczy wszystkich części: Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanego w SIWZ. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4)). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. Bank Pocztowy S.A. placówka w Biskupcu 76 1320 1104 3132 3622 2000 0003. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać (odpowiednio gdzie dotyczy): Wadium - Wybór kadry zarządzającej projektem Razem do celu. W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do dnia upływu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu (data i godzina) środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biskupiec.pl/ogloszenia_przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach