Przetargi.pl
Ochrona osób i mienia w obiekcie rekreacyjno-sportowym przy ul. Starego Doktora w Warszawie

Urząd Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-713 Warszawa, ul. Żegańska 1/512
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5164340 , fax. 022 5164348
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
    ul. Żegańska 1/512 1/512
    04-713 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5164340, fax. 022 5164348
    REGON: 01525966300147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawer.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób i mienia w obiekcie rekreacyjno-sportowym przy ul. Starego Doktora w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje: - całodobową ochronę fizyczną obiektu określoną w projekcie umowy oraz w tabeli służby ochronnej, - zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach obiektu, - ochronę pomieszczeń obiektu przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, - ochronę mienia obiektu przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, - zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie obiektu oraz powiadamianie grupy właściwych osób o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku, - niezwłoczne powiadamianie organów ścigania o czynach przestępnych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenia miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, - kontrolę ruchu osobowego poza godzinami otwarcia obiektu oraz ruchu materiałowego, - prowadzenie przewidzianej w Tabeli służby ochronnej dokumentacji ochrony, a zwłaszcza dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej zmiany oraz o rozmieszczeniu poszczególnych pracowników ochrony i czasie wykonywania przez nich zadań, a także prowadzony na bieżąco raport zmiany zwierający wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby ochronnej, - obsługę systemu dozoru telewizyjnego obiektu. - zapewnienie niezwłocznego przybycia na teren obiektu grupy interwencyjnej i podejmującej działania zgodnie z procedurą działania grupy interwencyjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty. 2. Posiadają aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentu załączonego do oferty. 3. Zrealizowali lub realizują (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia ww. postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie polegające na ochronie fizycznej obiektów użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 7.1.6 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. usługi zostały wykonane lub są wykonywane z należytą starannością (np. referencje). W odniesieniu do wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych i pozostałych wymagań określonych w SIWZ, oferty składane przez konsorcjum, spółkę cywilną, zostaną ocenione pod kątem łącznego spełnienia wymagań zamawiającego przez występujących wspólnie wykonawców na podstawie złożonych przez nich dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia ww. postępowania, usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (określonych w poz. 6.3 SIWZ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie określonym w poz. 7.1.6 SIWZ zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w poz. 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty określone powyżej muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wawer.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach