Przetargi.pl
Obsługa projektu Zwykłe szanse dla niezwykłych ludzi II

Miejski Ośrodek Kultury w Kowarach ogłasza przetarg

  • Adres: 58-530 Kowary, ul. Szkolna 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 718 25 77 , fax. 0-75 718 25 77
  • Data zamieszczenia: 2011-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Kultury w Kowarach
    ul. Szkolna 2 2
    58-530 Kowary, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 718 25 77, fax. 0-75 718 25 77
    REGON: 23088368800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.kowary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa projektu Zwykłe szanse dla niezwykłych ludzi II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa projektu ZWYKŁE SZANSE DLA NIEZWYKŁYCH LUDZI II w ramach PO KL. Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez 2 osoby. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na jedną lub dwie części wskazane poniżej : - część A - Specjalista ds. monitoringu i ewaluacji - 1 osoba - część B - Stanowisko : Księgowa-y projektodawcy - 1 osoba 2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie Projektu, w tym : Część A - Specjalista ds. monitoringu i ewaluacji : - przygotowanie podręcznika monitoringu i ewaluacji projektu Zwykłe szanse dla niezwykłych ludzi II - przygotowanie narzędzi monitoringu i ewaluacji projektu Zwykłe szanse dla niezwykłych ludzi II - prowadzenie monitoringu projektu Zwykłe szanse dla niezwykłych ludzi II w oparciu o zaakceptowany przez Grupę Zarządzającą Projektem podręcznik oraz narzędzia monitoringu projektu a w szczególności : monitorowanie osiągnięcia celu głównego i celów szczegółowych projektu oraz monitorowanie produktów i rezultatów projektu W/w zadania winny być wykonane zgodnie z przepisami i wytycznymi obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego - Kapitał Ludzki Wykonawca winien pozostawać do dyspozycji Zamawiającego przez 4 godziny dziennie w dni robocze i obejmować łącznie 60 godz. miesięcznie w czasie uzgodnionym z Zamawiającym przez okres wykonywania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnego wykonywania zadań objętych zamówieniem. Część B - Stanowisko : Księgowa-y projektodawcy : - monitorowanie postępu finansowego Projektu dotyczącego wydatków zgodnie z wnioskiem o płatność i budżetu Projektu, - sporządzanie harmonogramu płatności Projektu i wniosku o płatność, - prawidłowe oznaczanie i opisanie dokumentów księgowych przetwarzanych przy realizacji Projektu, - terminowe przygotowywanie wniosków o wypłatę środków związanych z realizacją Projektu, - prowadzenie monitoringu płynności finansowej w ramach realizacji Projektu, - sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych Projektu, - przygotowywanie raportów o finansowym postępie w realizacji Projektu, - prowadzenie odrębnej ewidencji finansowo - księgowej dotyczącej Projektu zgodnie z krajowymi przepisami prawa dotyczącej rachunkowości, - przygotowywanie sprawozdań dla Gminy, - weryfikowanie faktur pod względem formalno-rachunkowym, - nadzorowanie płatności dla Wykonawców, - przygotowywanie wymaganych sprawozdań do właściwej Instytucji w wymaganych i obowiązujących terminach wg wymogów sprawozdawczości Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją Projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794190004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mok.kowary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach