Przetargi.pl
Część I - Monitoring i ochrona mienia Urzędu Miejskiego wraz z przyległym terenem, Ośrodka Pomocy Społecznej przy ulicy Trzebnickiej 2 oraz budynku gminnego przy pl. ks. E. Waresiaka 7 w Miliczu. Część II - Świadczenie usług polegających na sprzątaniu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim przy ulicy Trzebnickiej 2 oraz budynku gminnego przy pl. ks. E. Waresiaka 7 w Miliczu.

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3840004 w. 314 , fax. 071 3841119
  • Data zamieszczenia: 2011-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3840004 w. 314, fax. 071 3841119
    REGON: 00052861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I - Monitoring i ochrona mienia Urzędu Miejskiego wraz z przyległym terenem, Ośrodka Pomocy Społecznej przy ulicy Trzebnickiej 2 oraz budynku gminnego przy pl. ks. E. Waresiaka 7 w Miliczu. Część II - Świadczenie usług polegających na sprzątaniu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim przy ulicy Trzebnickiej 2 oraz budynku gminnego przy pl. ks. E. Waresiaka 7 w Miliczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części. CZĘŚĆ I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Monitoring i ochrona mienia Urzędu Miejskiego wraz z przyległym terenem, Ośrodka Pomocy Społecznej przy ulicy Trzebnickiej 2 oraz budynku gminnego przy pl. ks. E. Waresiaka 7 w Miliczu. ETAP I. Dostawy i instalacje, Kod CPV - 35120000-1, 32240000-7 A) w odniesieniu do budynku Urzędu Miejskiego w Miliczu i terenu przyległego - przy ul. Trzebnickiej 2 w Miliczu: I. Dostawa, instalacja, uruchomienie i konserwacja systemu dozoru wizyjnego (CCTiV) składającego się z: 1) 10 kamer wewnętrznych, zainstalowanych na głównych ciągach komunikacyjnych obiektu: a) parter: 2 kamery skierowane na schody, 1 na wejście do budynku, 1 na boczną klatkę schodową, b) I piętro: 2 kamery skierowane na schody w głównej klatce schodowej, c) II piętro: 2 kamery na schody w głównej klatce, 1 na wejście do Sali Ślubów + klatka schodowa, 1 na poziomie 2A obejmująca wejście na strych i schody. Parametry techniczne: - przetworniki: 1/3 cali SONY Super HAD II CCD CP DSP, - rozdzielczość: 600 TVL (Kolor), 700 TVL (B/W), - czułość: 0 Lux (IR LED ON), - obiektyw regulowany: 3.5-8 mm, - 36 diod, ?5 IR LED (zasięg 3 - 30 m), - AES, AGC, AWB, - klasa szczelności: IP66, lub równoważne do opisywanych; 2) 6 kamer zewnętrznych z oświetlaczem podczerwieni przetwornik: 1/3 rozdzielczość: 650 TVL (Kolor), 700 TVL (B/W), umieszczonych parami: a) na froncie budynku - skierowane na siebie, b) na wjazd na dziedziniec budynku Urzędu Miejskiego w Miliczu, jedna kamera na budynku Urzędu Miejskiego w Miliczu, druga kamera na budynku Ośrodka Pomocy Społecznej - skierowane na siebie, c) na budynku Urzędu Miejskiego w Miliczu od strony dziedzińca, jedna skierowana na wejście do budynku Ośrodka Pomocy Społecznej, druga ją ochraniająca. Parametry techniczne: - czułość: 0.1 lux, 0 lux (IR LED ON), - obiektyw: 2.8-12 mm, - 42 diody, ?5 IR LED (zasięg 35-40 m), - menu OSD, - ATW, AWB, BLC, AGC, MIR, AES, ATR, NR, HLC, - klasa szczelności: IP66, - obudowa własna wandaloodporna, lub równoważne do opisywanych; 3) szesnastokanałowy sieciowy rejestrator z możliwością rozbudowy, umieszczony w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego z monitorem do podglądu obrazów na żywo lub poprzez sieć przez uprawnione osoby (podłączony do UPS). Parametry techniczne rejestratora: - tryb pracy: pentaplex, - liczba wejść wideo: 16 (BNC), - liczba wyjść wideo: 1 x BNC +1 x VGA +1 x HDMI, - liczba wejść/wyjść audio: 4/1 (BNC), - prędkość zapisu: 400 kl/s(CIF), 400 kl/s D1, -odtwarzanie wszystkich kanałów jednocześnie, - kompresja: H.264, - archiwizacja: 2 x HDD Sata II 2TB lub, 2 x USB, LAN, - zdalne sterowanie: pilot, myszka, - interfejs RS232 - możliwość podłączenia pulpitu, - interfejs RS485 - sterowanie kamerami obrotowymi, - cyfrowe wyjście wideo HDMI, - wejścia i wyjścia alarmowe, lub równoważne do opisywanych; 4) Zasilacz awaryjny wolnostojący: - moc skuteczna: 1200W, - moc pozorna: 2000VA, - napięcie wejściowe: 230V, - napięcie wejściowe (zakres): 175 - 270V, - napięcie wyjściowe: 230V, - typ akumulatora bezobsługowy, szczelny żelowy kwasowo-ołowiowy 4 x, - 7.2AH/12V akumulatory w komplecie, lub równoważne do opisywanych; 5) Cztery zasilacze stabilizowane buforowe: -13,8V/L-3A/1/EL-TR-17Ah, - zasilacz z obudową na akumulator: 18Ah, - napięcie wyjściowe: 13,8V DC, - napięcie zasilania: 230V AC, 50Hz, - transformator: 80VA, - nominalny sumaryczny prąd wyjściowy: 3A, - możliwość buforowego podłączenia akumulatora, lub równoważne do opisywanych; 6) Dwa Dyski SATA II lub równoważne do opisywanego: - pojemność każdego z dysków: 2TB, - cache każdego z dysków: 64 MB, - prędkość każdego z dysków: 7200 obr/min. Każdy z dysków przeznaczony będzie do pracy ciągłej do rejestratorów z obsługą dysków SATA lub równoważny; 7) Monitor LED 22 cale: - przekątna: 22 cale, - rozdzielczość: 1280 x 1024, - podświetlenie: LED, aktywna matryca TFT, - format ekranu: 4:3, - wejścia: 2x BNC, VGA, HDMI, - kontrast: 10000:1, - czas reakcji: 5ms, - jasność: 300cd/m2, - ilość kolorów: 16.7 mln, - menu OSD, - możliwość zawieszenia za pomocą uchwytu, lub równoważne do opisywanego. II. Dostawa, instalacja, uruchomienie i konserwacja systemu sygnalizacji włamań i napadu (z wykorzystaniem i adaptacją istniejącego systemu opartego na centrali typu GALAXY 512v 1.17), poprzedzone inwentaryzacją jego obecnego stanu (w skrócie zwanego dalej SSWiN). III. Dostawa, instalacja i uruchomienie systemu ochrony przeciwpożarowej z możliwością bezpośredniego połączenia z PSP (z wykorzystaniem i adaptacją istniejącego systemu opartego na centrali typu BMZ Integral), poprzedzone inwentaryzacją jego obecnego stanu. IV. Dostawa i instalacja systemu zapewniającego automatyczne otwieranie i zamykanie istniejącej, przesuwnej bramy wjazdowej, która będzie otwierana i zamykana na przycisk umieszczony na zewnątrz i wewnątrz słupka bramy. B) W odniesieniu do budynku, w którym mieści się Ośrodek Pomocy Społecznej: I. Dostawa, instalacja, uruchomienie i konserwacja systemu sygnalizacji włamań i napadu i systemu ochrony przeciwpożarowej (z możliwością bezpośredniego połączenia z PSP) składającego się z kompletnych centralek wraz z montażem jednego manipulatora LCD. Instalacje systemów obejmują montaż 10 czujek pożarowych i 3 sztuk czujek włamaniowych. Centralka musi mieć możliwość podłączenia czterech niezależnych stref. Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację powykonawczą ww. systemów w wymienionych obiektach. ETAP II. Połączenie i szkolenia - kod CPV: 51310000-8, 80500000-9. I. Połączenie wszystkich systemów w odniesieniu do poszczególnych budynków, w tym również w budynku przy pl. ks. E. Waresiaka 7 w Miliczu z centrum alarmowym Wykonawcy. II. Przeprowadzenie szkoleń wyznaczonych pracowników Wykonawcy i Zamawiającego do obsługi wszystkich systemów zainstalowanych w budynkach Urzędu Miejskiego, Ośrodka Pomocy Społecznej oraz budynku przy pl. ks. E. Waresiaka w Miliczu; III. Automatyczne połączenie z centrum alarmowym Wykonawcy sygnalizacji awarii w kotłowni budynku Urzędu Miejskiego (poprzez istniejące czujki wykrywania gazu oraz sygnalizację dźwiękową sygnalizującą awarię w kotłowni). Przekazywanie sygnałów technicznych do budynku Ośrodka Pomocy Społecznej powinno odbywać się drogą radiową. ETAP III. Ochrona osób i mienia - kod CPV: 79710000-4, 79711000-1, 79715000-9. I. Wykonawca obowiązany będzie zapewnić w zakresie ochrony osób i mienia: a) stałą, całodobową ochronę przez grupę interwencyjną Urzędu Miejskiego w Miliczu oraz Ośrodka Pomocy Społecznej przez wszystkie dni w roku ; b) stałą, całodobową ochronę przez grupę interwencyjną budynku przy pl. ks. E. Waresiaka 7 w Miliczu przez wszystkie dni w roku; c) trzynastoipółgodzinną ochronę fizyczną w dni powszednie - od poniedziałku do piątku - w godzinach od 18.00 do 7.30 oraz dwudziestoczterogodzinną ochronę fizyczną w soboty i niedziele, dni ustawowo wolne od pracy oraz inne dni wolne od pracy w Urzędzie Miejskim w Miliczu - łącznie 115,5 godzin tygodniowo, świadczoną przez pracownika / pracowników ochrony; d) stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych; e) naprawy elektronicznych i mechanicznych urządzeń i systemów alarmowych (SSWiN) systemu dozoru wizyjnego CCTiV i systemu p.poż oraz zapewnienie w tym celu dwudziestoczterogodzinnego serwisu technicznego. II. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a) archiwizowanie wyciągów z odpowiednich rejestrów, ze wskazaniem czasu reakcji grup interwencyjnych po otrzymaniu sygnału alarmowego, dotyczących realizacji niniejszej umowy przez okres co najmniej 5 lat, b) okresowe (nie rzadziej niż raz na tydzień) kontrolowanie obiektów przez grupę interwencyjną w godzinach pomiędzy 20:00 a 7:00, c) udostępnienie na żądanie Zamawiającego archiwum nagrań umożliwiającego odtworzenie zarejestrowanego cyfrowego obrazu z kamer z okresu obejmującego minimum 30 dni, d) posiadanie mobilnych służb reagowania (grupy interwencyjnej) w promieniu ok.15 kilometrów od chronionych obiektów, gotowych do podjęcia odpowiednich działań po odebraniu sygnału alarmowego z obiektów Zamawiającego (w czasie maks.15 minut w dzień, a w nocy w czasie maks. 10 minut); e) posiadanie zewnętrznego stanowiska dowodzenia wyposażonego w monitoring oraz urządzenia do odbioru sygnałów zagrożenia z chronionych obiektów; f) prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby, w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez pracownika /pracowników ochrony; g) prowadzenie nasłuchu i rejestracji sygnałów alarmowych emitowanych z obiektów Zamawiającego; h) przekazywanie Zamawiającemu wraz z comiesięczną fakturą VAT, imiennego wykazu osób / osoby pracującej w chronionym obiekcie w miesiącu, za który wystawiana jest faktura VAT, wraz z datą i liczbą przepracowanych godzin przez każdego z pracowników / pracownika ochrony; i) przeszkolenie pracowników/ pracownika ochrony w zakresie wykonywanych zadań; j) składanie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego codziennych raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru - najpóźniej w ciągu godziny od zdarzenia; k) wyposażenie wszystkich pracowników ochrony (w tym grupy interwencyjnej) w jednolite umundurowanie stosowne do wypełnianych zadań oraz imienne identyfikatory; l) wyposażenie wszystkich pracowników ochrony (w tym grupy interwencyjnej) w techniczne środki łączności (np. telefony komórkowe) oraz inne specjalistyczne urządzenia służące do realizacji przedmiotowego zamówienia; m) zapoznanie pracowników ochrony (w tym grupy interwencyjnej) z regulaminem organizacyjnym obowiązującym na terenie obiektów, planami ewakuacyjnymi oraz przepisami BHP i przeciwpożarowymi; n) zapoznanie pracowników ochrony (w tym grupy interwencyjnej) z topografią obiektów, w tym rozkładem pomieszczeń, przebiegiem dróg ewakuacyjnych itp.; o) zaznajomienie pracowników ochrony (w tym grupy interwencyjnej) z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów głównych wodnych, wyłączników urządzeń podtrzymujących napięcie, wyłączników systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych; p) sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń, plomb, r) sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu, przez pracowników lub osoby upoważnione przez Zamawiającego i Wykonawcy, sprawdzenie stanu ogrodzenia, bram wjazdowych i oświetlenia, s) natychmiastowe zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianych obiektach, t) ustalanie przez służbę ochrony Wykonawcy uprawnień osób do przebywania na terenie chronionych obiektów oraz legitymowanie osób w celu ustalenia ich tożsamości, u) wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku braku uprawnień do przebywania na terenie chronionych obiektów albo stwierdzenia zakłócenia porządku, w) ujęcie osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, x) wykonywanie innych czynności, uzgodnionych przez strony umowy, y) niezwłoczne reagowanie oraz informowanie odpowiednich instytucji i Zamawiającego na sytuacje szczególnego zagrożenia takie jak: wypadki, awarie, powódź, pożar, katastrofy, kradzież, dywersja, sabotaż, włamania, wandalizm, zakłócenia porządku. 3) Do obowiązków pracownika / pracowników ochrony zatrudnianych przez Wykonawcę w szczególności należy: a) zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionych obiektów oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz i na zewnątrz chronionych obiektów; b) reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno -kanalizacyjnymi; c) utrzymywanie ładu i porządku publicznego w chronionych obiektach. CZĘŚĆ II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Świadczenie usług polegających na sprzątaniu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim przy ulicy Trzebnickiej 2 oraz budynku gminnego przy pl. ks. E. Waresiaka 7 w Miliczu. A) W odniesieniu do sprzątania w budynku Urzędu Miejskiego przy ulicy Trzebnickiej 2 w Miliczu (Kod CPV - 90910000-9, 90600000-3, 90911200-8, 90919200-4): 1. Sprzątanie codzienne obejmować będzie: 1) na parterze budynku: a) pokoje biurowe nr: 2, 3, 6-22, dyżurka i pomieszczenia przyległe, b) 4 toalety, c) korytarze, klatki schodowe, schody zewnętrzne, d) salę konferencyjną nr 4, e) palarnię; 2) na I piętrze budynku: a) pokoje biurowe nr: 24-28, 32-35, 35a, 39, 41, 42, 68, 69, b) 2 toalety, c) korytarze, klatki schodowe, balkon, kuchnię; 3) na II piętrze budynku: a)pokoje biurowe nr: 43-45, 48, 49, 51, 52, 53, 53a, 54, 55, 57-62, b)2 toalety, c) korytarz, klatkę schodową. 2. Sprzątanie jeden raz w tygodniu obejmować będzie: a) poczekalnię sali ślubów (pok. 38), b) salę ślubów (pok. 37), c)archiwum (p.36), d)archiwum (p.56), 3. Sprzątanie dwa razy w tygodniu obejmować będzie: a) pomieszczenia archiwalne (pok. nr 30, 31, 40), b) tajną kancelarię (pok. nr 29), c) powielarnię (pok. 53a). 4. Sprzątanie w miarę potrzeb, nie rzadziej niż dwa razy w roku obejmować będzie: a) piwnice i strychy, b) pomieszczenie socjalne (pok. 5), c) magazyn. 5. Mycie okien - dwa razy do roku (raz po okresie zimowym w miesiącu marcu lub kwietniu oraz raz przed zimą w miesiącu wrześniu) - liczba okien127. Łączna powierzchnia Urzędu Miejskiego obejmuje: 1) do sprzątania codziennego: a) pokoje biurowe - ok. 995 m2 + sala konferencyjna ok.126 m2, b) toalety - ok. 50m2, c) ciągi komunikacyjne (korytarze), klatki schodowe, schody zewnętrzne - ok. 452 m2; 2) do sprzątania dwa razy w tygodniu pomieszczeń określonych w ust. 3 o łącznej powierzchni ok.75 m2, 3) do sprzątania raz w tygodniu pomieszczeń określonych w ust. 2 o łącznej powierzchni ok.100 m2, 4) do sprzątania w miarę potrzeb - nie rzadziej niż dwa razy w roku (pomieszczeń określonych w ust. 4) o łącznej powierzchni ok. 240 m2. Zakres dla czynności sprzątania codziennego, dwa razy w tygodniu i raz w tygodniu, w zależności od rodzaju pomieszczeń: a) w pomieszczeniach biurowych: - odkurzanie wykładzin i tapicerki meblowej, mycie podłóg - każdorazowo, - ścieranie kurzu lub wycieranie na wilgotno mebli biurowych (biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego), urządzeń biurowych, a także parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi, osłon grzejnikowych, żyrandoli, obrazów itp. - każdorazowo, - usuwanie powstałych zabrudzeń ze ścian, drzwi, mebli - każdorazowo, - wycieranie, odtłuszczanie i dezynfekcja klamek drzwi - każdorazowo, - opróżnianie i mycie pojemników na odpadki, koszy na śmieci oraz wyposażenie ich w worki na śmieci - każdorazowo, - utrzymywanie w czystości urządzeń kuchennych - dwa razy w tygodniu, - czyszczenie słuchawek telefonicznych - każdorazowo; b) ciągi komunikacyjne (korytarze), klatki schodowe, schody zewnętrzne: - usuwanie powstałych zabrudzeń ze ścian, drzwi, poręczy schodów, gablot itp. - każdorazowo, - mycie podłóg, posadzek, schodów - każdorazowo; - opróżnianie i mycie pojemników na odpadki, koszy na śmieci oraz wyposażenie ich w worki na śmieci - każdorazowo; - mycie drzwi wejściowych i wewnętrznych - raz w tygodniu, - odkurzanie lub wycieranie na wilgotno mebli - siedzisk i stołów - każdorazowo; c) w pomieszczeniach sanitarnych (wc): - mycie i wycieranie luster wiszących, armatury i innych przedmiotów chromowanych specjalnymi środkami - każdorazowo, - czyszczenie, mycie, wycieranie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, zapobieganie osadzaniu się kamienia w spłuczkach, umywalkach, na armaturze - każdorazowo, - mycie posadzki przy pomocy środków myjąco - dezynfekujących i zapachowych - każdorazowo, - opróżnianie i mycie pojemników na odpadki, koszy na śmieci oraz wyposażenie ich w worki na śmieci, - każdorazowo, - uzupełnianie pojemników na mydło w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, dezodorantów zapachowych o delikatnym zapachu - każdorazowo (o czym poniżej), - udrażnianie urządzeń sanitarnych zakresie podstawowym (przetykanie z użyciem środka chemicznego) - każdorazowo. Zakres dla czynności okresowych (sprzątnie gruntowne budynku): a) pranie wykładzin podłogowych o powierzchni ok. 51m2 - jeden raz w roku, b) mycie okien (szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz) o powierzchni ok. 320 m2 (w tym na klatkach schodowych ok.10 m2 i na sali konferencyjnej ok. 10 m2, które wymagają użycia technik alpinistycznych) polegające na tym, iż środki myjące powinny być dostosowane do rodzaju okien - inne w przypadku okien wykonanych z PCV, drewna lub szyb w ramach metalowych - dwa razy w roku, c) czyszczenie żaluzji poziomych i pionowych o powierzchni ok. 270m2 (rolet ok. 27 m2) - dwa razy w roku, d) zdejmowanie, pranie i zakładanie firan o powierzchni - ok. 180m2 znajdujących się w 27 oknach - dwa razy w roku. II. Podstawowe wymagania i obowiązki Wykonawcy w zakresie usługi sprzątania: 1. Wykonawca czynności określone w powyższym zakresie (w punkcie I niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia) będzie wykonywał we wszystkie dni robocze Urzędu (oraz w razie potrzeby w inne ustalone z zamawiającym dni): 1)z udziałem jednej osoby od godz. 6:30 rano, w sposób niezakłócający pracy Urzędu Miejskiego, w razie potrzeby zwiększenia składu osobowego przez Wykonawcę, za jednodniowym powiadomieniem Zamawiającego; 2)z udziałem pozostałych osób przeznaczonych do realizacji sprzątania począwszy od godz. 15:15 do godz. 20:00. 2. Po skończonej pracy Wykonawca obowiązany jest zabezpieczyć budynek poprzez zamknięcie wszystkich drzwi pokoi i okien. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy również nadzorowanie odbioru i zwrotu kluczy od pomieszczeń biurowych od pracowników Urzędu Miejskiego; Wyznaczony pracownik Urzędu Miejskiego będzie zgłaszać Wykonawcy na bieżąco wszelkie uwagi związane z nienależycie świadczonymi usługami w zakresie sprzątania. W tym celu przedstawiciel Wykonawcy spotka się z osobą upoważnioną przez Zamawiającego co najmniej raz w miesiącu celem omówienia przebiegu realizowanej usługi. Z przeprowadzonego spotkania osoba wyznaczona przez Zamawiającego sporządza w dwóch egzemplarzach protokół odbioru usługi, w tym jeden egzemplarz przekazuje Wykonawcy. III. W zakresie innych czynności 1. Codzienne przynoszenie prasy z kiosku Ruchu. 2. W razie potrzeby obsługa centrali telefonicznej. 3. Utrzymanie w należytym stanie posesji Urzędu tj.: a) sprzątanie terenu zewnętrznego - chodników i terenu w obrębie użytkowanej przez Zamawiającego nieruchomości: - w okresie letnim: zamiatanie chodnika, podjazdu i terenu pod ogrodzeniem i wokół śmietnika, - w okresie zimowym: odśnieżanie, posypywanie piaskiem i usuwanie skutków gołoledzi na chodnikach, zewnętrznych schodach wejściowych na terenie objętym przedmiotem zamówienia, wraz ze skuciem lodu wg potrzeb, - strzyżenie trawy (o powierzchni ok.1415 m2) i jej podlewanie oraz pielęgnacja żywopłotów (o długości ok. 186 mb) - w miarę potrzeb. Powierzchnia chodników wynosi ok. 643 m2, a pozostałych powierzchni utwardzonych ok. 902m2. 7. Utrzymywanie w czystości kotłowni o powierzchni ok. 50 m2. 8. Prace porządkowe w przypadku prac remontowych i malarskich. IV. Wymagania techniczno-organizacyjne 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu i wyposażenia oraz środków chemicznych, myjących, czyszczących, dezynfekujących i toaletowych w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektu w stałej czystości, a w szczególności: 1) papieru toaletowego w rolkach dopasowanych do zamontowanych w poszczególnych toaletach pojemników (papier toaletowy wyłącznie dwu warstwowy, miękki, biały), 2) ręczników papierowych w listkach (składane do podajników) dopasowanych do zamontowanych w poszczególnych toaletach pojemników, 3) mydła w płynie, 4) dezodorantów zapachowych o delikatnym zapachu, 5) środków myjących, czyszczących, dezynfekujących i neutralizujących zapach w toaletach, 6) plastikowych worków na śmieci. 2. Wszystkie środki chemiczne stosowane do czyszczenia i konserwacji powierzchni czyszczonych muszą być wyposażone w Karty Charakterystyki Produktu Chemicznego 3. Wykonawca będzie wykonywał wymienione czynności wykorzystując własny sprzęt o wysokim standardzie technicznym oraz własne materiały, środki czystości i środki higieniczne. Materiały używane przy realizacji umowy powinny posiadać atesty PZH i skutecznie czyścić zabrudzone powierzchnie oraz powinny cechować się najwyższą jakością. B) W odniesieniu do sprzątania w budynku przy pl. ks. E. Waresiaka 7 w Miliczu - Kod CPV - 90910000-9, 90600000-3, 90911200-8, 90919200-4: 1. Sprzątanie codzienne obejmować będzie: 1) na parterze budynku: a)pokój biurowy, b) toaletę, salę obsługi, zaplecze socjalne, c) korytarz, klatki schodowe, schody zewnętrzne d) sale konferencyjne nr I i nr II, 2) na I piętrze budynku: a) 6 pokoi biurowych (pomieszczeń biurowe), b) toaletę, c) korytarz, klatkę schodową, zaplecze socjalne; 3) na II piętrze budynku: a) 7 pokoi biurowych (pomieszczeń biurowych), b) 2 toalety, c) korytarz, klatkę schodową; 4) na poddaszu: a) salę konferencyjną, b) dwa pokoje biurowe, c) dwie toalety, d) korytarz, klatkę schodową. 2. Sprzątanie trzy razy w tygodniu windy wraz przedsionkiem windy i klatką schodową 3. Sprzątanie w miarę potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w roku: a) zaplecza techniczno - magazynowego (parter) , b) pomieszczenia piwniczno - magazynowe, (poniżej parteru), c) kotłowni. 4. Mycie okien - 2 razy do roku (raz po okresie zimowym - w miesiącu marcu lub kwietniu oraz raz przed zimą w miesiącu wrześniu) - liczba okien: 56. 5. Mycie drzwi zewnętrznych i wewnętrznych - dwa razy z tygodniu. Łączna powierzchnia budynku przy pl. ks. E. Waresiaka 7 obejmuje: 1) do sprzątania codziennego: a) na parterze budynku - ok. 168 m2, w tym: - sala obsługi - 30 m2, - pokój biurowy - 41 m2, - zaplecze socjalne - 3,54 m2, 2 sale konferencyjne - 54 m2, - korytarz - 32,37 m2, toaleta - 6,71 m2 , schody zewnętrzne - 3 m2, - klatki schodowe - 7,18 m2; b) na I piętrze budynku - ok.195 m2, w tym: - pokoje biurowe - ok.150 m2, - zaplecze socjalne - 8,82 m2, - korytarz - 24,40 m2, - toaleta - 6,90 m2, - klatka schodowa - 4,68 m2; c) na II piętrze budynku - ok.183 m2, w tym: - pokoje biurowe - ok.146 m2, - korytarz - 25 m2, - klatka schodowa - 4,68 m2, - toaleta - 6,75 m2; d)na Poddaszu budynku - ok. 131,30 m2, w tym: - sala konferencyjna - 51,60 m2, - 2 biura - 25,60 m2, - korytarz - 33,75 m2, - klatka schodowa - 6,10 m2, - 2 toalety (męska i damska) - 14,28 m2; 2) do sprzątania trzy razy w tygodniu pomieszczenia określonego w ust. 2 o powierzchni: - winda - ok.3,3 m2, przedsionek windy - 2,55 m2 oraz klatka schodowa przy windzie - ok. 16m2; 3) do sprzątania w miarę potrzeb - nie rzadziej niż dwa razy w roku pomieszczeń wymienionych w ust.3: - kotłownia ok.30 m2, - zaplecze techniczno - magazynowe - 15,52 m2 (na parterze), - pomieszczenia piwniczne (magazyny, pomieszczenia gospodarcze) - ok. 138 m2 (pod parterem). Zakres dla czynności codziennych oraz czynności dwa/trzy razy w tygodniu w zależności od rodzaju pomieszczeń: a) w pomieszczeniach biurowych: - odkurzanie wykładzin i tapicerki meblowej, mycie podłóg - każdorazowo, - ścieranie kurzu lub wycieranie na wilgotno mebli biurowych (biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego), urządzeń biurowych, a także parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi, osłon grzejnikowych, żyrandoli, obrazów itp. - każdorazowo, - usuwanie powstałych zabrudzeń ze ścian, drzwi, mebli - każdorazowo, - wycieranie, odtłuszczanie i dezynfekcja klamek drzwi - każdorazowo, - opróżnienie i mycie pojemników na odpadki, koszy na śmieci oraz wyposażenie ich w worki na śmieci - każdorazowo, - czyszczenie słuchawek telefonicznych - każdorazowo; b) ciągi komunikacyjne (korytarze), klatki schodowe, schody zewnętrzne: - usuwanie powstałych zabrudzeń ze ścian, drzwi, poręczy schodów, gablot itp. - każdorazowo, - mycie podłóg, posadzek, schodów - każdorazowo; - opróżnianie i mycie pojemników na odpadki, koszy na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci - każdorazowo; - mycie drzwi wejściowych i wewnętrznych - dwa razy w tygodniu, - odkurzanie lub wycieranie na wilgotno mebli - siedzisk i stołów - każdorazowo; - mycie posadzki i ścian windy oraz klatki schodowej przy windzie - nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu c) w pomieszczeniach sanitarnych (wc): - mycie i wycieranie luster wiszących, armatury i innych przedmiotów chromowanych specjalnymi środkami - każdorazowo, - czyszczenie, mycie, wycieranie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, nie dopuszczenie do osadzania się kamienia w spłuczkach, umywalkach, na armaturze - każdorazowo, - mycie posadzki przy pomocy środków myjąco - dezynfekujących i zapachowych - każdorazowo, - opróżnienie i mycie pojemników na odpadki, koszy na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci - każdorazowo, - uzupełnienie pojemników na mydło w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, dezodorantów zapachowych o delikatnym zapachu - każdorazowo (o czym poniżej), - udrażnianie urządzeń sanitarnych zakresie podstawowym (przetykanie z użyciem środka chemicznego) - każdorazowo. Zakres dla czynności okresowych (sprzątnie gruntowne budynku): a) pranie wykładzin podłogowych o powierzchni ok. 45,6 m2 - jeden raz w roku, b) mycie okien (szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz) o powierzchni ok. 196 m2 polegające na tym, iż środki myjące powinny być dostosowane do rodzaju okien - inne w przypadku okien wykonanych z PCV inne dla okien drewnianych - dwa razy w roku. II. Podstawowe wymagania i obowiązki Wykonawcy w zakresie usługi sprzątania: 1. Wykonawca czynności określone w powyższym zakresie (w punkcie I niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia) będzie wykonywał we wszystkie dni robocze (oraz w razie potrzeby w inne ustalone z zamawiającym dni) z udziałem osób/osoby przeznaczonej do realizacji sprzątania począwszy od godz. 15:15 do godz. 20:00. 2. Wykonawca po skończonej pracy i sprawdzeniu opuszczenia budynku przez podmioty korzystające z obiektu przy pl. ks. E. Waresiaka 7 w Miliczu, obowiązany jest zabezpieczyć budynek poprzez zamknięcie wszystkich drzwi wejściowych, okien, oraz następnie opuszczenie budynku i uzbrojenie systemu alarmowego, który zostanie połączony zdalnie z grupą interwencyjną (patrolową), zabezpieczającą mienie budynku, w sposób zgodny z instrukcją tego systemu alarmowego, o którego działaniu i obowiązkach związanych z jego prawidłowym wykorzystywaniem Zamawiający poinformuje Wykonawcę. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 1) nadzorowanie odbioru i zwrotu kluczy od pomieszczeń biurowych od podmiotów znajdujących się w budynku gminnym przy pl. ks. E. Waresiaka 7 w Miliczu. Wyznaczony pracownik Zamawiającego będzie zgłaszać Wykonawcy na bieżąco wszelkie uwagi związane z nienależycie świadczonymi usługami w zakresie sprzątania. W tym celu przedstawiciel Wykonawcy spotka się z osobą upoważnioną przez Zamawiającego co najmniej raz w miesiącu celem omówienia przebiegu realizowanej usługi. Z przeprowadzonego spotkania osoba wyznaczona przez Zamawiającego sporządza w dwóch egzemplarzach protokół odbioru usługi, w tym jeden egzemplarz przekazuje Wykonawcy. III. W zakresie innych czynności 1. Utrzymanie w należytym stanie posesji budynku przy pl. ks. E. Waresiaka 7 w Miliczu tj.: a) sprzątanie terenu zewnętrznego - chodników i terenu w obrębie nieruchomości budynkowej: - w okresie letnim: zamiatanie chodnika, terenu wokół śmietnika, - w okresie zimowym: odśnieżanie, posypywanie piaskiem i usuwanie skutków gołoledzi na chodniku przed budynkiem, zewnętrznych schodach wejściowych na terenie objętym przedmiotem zamówienia, wraz ze skuciem lodu wg potrzeb. Metraż chodników wynosi ok. 106 m2 a pozostałych powierzchni utwardzonych ok. 150 m2. 2. Utrzymywanie w czystości kotłowni o powierzchni ok. 30 m2. 3. Prace porządkowe w przypadku prac remontowych i malarskich. IV. Wymagania techniczno-organizacyjne 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu i wyposażenia oraz środków chemicznych, myjących, czyszczących, dezynfekujących i toaletowych w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektu w stałej czystości, a w szczególności: 1) papieru toaletowego w rolkach dopasowanych do zamontowanych w poszczególnych toaletach pojemników (papier toaletowy wyłącznie 2-u warstwowy, miękki, biały), 2) ręczników papierowych w listkach (składane do podajników) dopasowanych do zamontowanych w poszczególnych toaletach pojemników, 3) mydła w płynie, 4) dezodorantów zapachowe o delikatnym zapachu, 5) środków myjących, czyszczących, dezynfekujących i neutralizujących zapach w toaletach, 6) plastikowych worków na śmieci. 2. Wszystkie środki chemiczne stosowane do czyszczenia i konserwacji powierzchni czyszczonych muszą być wyposażone w Karty Charakterystyki Produktu Chemicznego 3. Wykonawca będzie wykonywał wymienione czynności wykorzystując własny sprzęt o wysokim standardzie technicznym oraz własne materiały, środki czystości i środki higieniczne. Materiały używane przy realizacji umowy powinny posiadać atesty PZH i skutecznie czyścić zabrudzone powierzchnie oraz powinny cechować się najwyższą jakością
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: - na Część I - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), - na Część II - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach