Przetargi.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków zlokalizowanych przy ul. Wspólnej i Przejazdowej w Kłobucku".

Gmina Kłobuck ogłasza przetarg

  • Adres: 42100 Kłobuck, ul. 11 Listopada
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 100 150 , fax. 343 172 661
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłobuck
    ul. 11 Listopada 6
    42100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 100 150, fax. 343 172 661
    REGON: 15139827300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaklobuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków zlokalizowanych przy ul. Wspólnej i Przejazdowej w Kłobucku".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Zakres Przedmiotu Zamówienia: 1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków zlokalizowanych przy ul. Wspólnej i Przejazdowej w Kłobucku”. 1.1. Roboty budowlane obejmują: a) wykonanie w ul. Wspólnej: - 444,00 metrów kanału sanitarnego o średnicy Ø200 mm; -12 szt. przyłączy kanału sanitarnego o średnicy Ø160 mm z rur z PVC wprowadzonych na posesje; - 9 szt. przyłączy kanału sanitarnego o średnicy Ø160 w granicach pasa drogowego na posesje; b) wykonanie w ul. Przejazdowej: - 277,50 metrów kanału sanitarnego o średnicy Ø200 mm; - 5 szt. przyłączy kanału sanitarnego o średnicy Ø160 mm wprowadzonych na posesje; - 10 szt. przyłączy kanału sanitarnego o średnicy Ø160 mm w granicach pasa drogowego na posesje. UWAGA: Szczegółowy zakres wyżej wymienionych prac zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do SIWZ. 1.2. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy opisane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 1.3. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. B. Podwykonawcy: 1. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda skazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 2. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym , w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. C. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający nie wskazuje czynności, których wykonanie byłoby konieczne, przez osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę. D. Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamówienie nie jest podzielone na części a Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. E. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. F. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. G. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. H. Termin wykonania zamówienia: 1. Termin wykonania niniejszego zamówienia zamawiający ustala w sposób następujący: - rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy; - zakończenia: przewiduje się, że prace budowlane zostaną zakończone do dnia 28.09.2018 r. Termin zakończenia prac inspektora upływa z chwilą dokonania bezusterkowego odbioru końcowego i rozliczenia robót budowlanych oraz spisaniu komisyjnego protokołu odbioru końcowego robót. - inspektor zobowiązany jest do pełnienia nadzoru inwestorskiego podczas przeglądów gwarancyjnych z wykonawcą robót budowlanych – od dnia zakończenia robót protokołem odbioru końcowego oraz do dnia podpisania protokołu ostatecznego odbioru po usunięciu wszystkich wad ujawnionych w okresie gwarancji jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym; 2. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni: 1) spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdz. IV ust.2 SIWZ; 2) złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdz. V SIWZ, 3) ustanowić Pełnomocnika i złożyć wraz ofertą pełnomocnictwo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, która musi zawierać: 1) dla oferty składanej przez konsorcjum: a) jednoznaczne określenie celu gospodarczego konsorcjum, b) zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty i solidarnej odpowiedzialności, c) oznaczenia czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, d) określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej lub umowy pod warunkiem zawieszającym. Wyklucza się możliwość wprowadzania zmian do umowy konsorcjum bez zgody Zamawiającego. 2) dla oferty składanej przez spółkę cywilną: – złożenia umowy spółki, z której musi wynikać sposób reprezentacji wspólników. Jeżeli z umowy spółki nie będzie wynikać sposób reprezentacji Zamawiający zażąda od wspólnika/wspólników podpisującego/podpisujących umowę stosownego umocowania od pozostałych osób tworzących spółkę. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jest zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu Oświadczenie Wykonawcy odnośnie kwot wynagrodzenia stanowiących cenę oferty za realizację całości zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Kwoty zawarte w wymienionych dokumentach muszą być zgodne z ceną oferty, określoną przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach