Przetargi.pl
NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ ZADANIA: PRZEBUDOWA I REMONT ZEWNĘTRZNYCH SIECI WOD-KAN I C.O. NA TERENIE DPS JAROSŁAW

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, pl. Mickiewicza 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 624-37-80 , fax. 0-16 624-37-80
  • Data zamieszczenia: 2015-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    pl. Mickiewicza 4 4
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 624-37-80, fax. 0-16 624-37-80
    REGON: 65095961800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaroslaw.domypomocy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa Starostwa Powiatowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ ZADANIA: PRZEBUDOWA I REMONT ZEWNĘTRZNYCH SIECI WOD-KAN I C.O. NA TERENIE DPS JAROSŁAW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Wykonanie przebudowy i remontu zewnętrznych sieci wod-kan i c.o. na terenie Domu Pomocy Społecznej w Jarosławiu. Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie obiektu w celu uzyskania, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wizja lokalna może być przeprowadzona wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jej przeprowadzenia z Zamawiającym. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,udział w postępowaniu przetargowym Przebudowa i remont zewnętrznych sieci wod-kan i c.o. na terenie DPS Jarosław w charakterze eksperta; udział w weryfikacji harmonogramu rzeczowo- finansowego zadania i jego ewentualnych aktualizacji; protokolarny odbiór dokumentacji projektowej; reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji; wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji; codzienna obecność na placu budowy; organizowanie i prowadzenie w zależności od potrzeb narad koordynacyjnych z udziałem wykonawcy; zapewnienie zgodności wykonywanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót; rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji inwestycji, rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych; zatwierdzenie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną; szacowanie i weryfikowanie oraz uzgadnianie z Zamawiającym ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie rzeczowym i finansowym; sporządzenie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację; organizacja oraz przeprowadzenie odbioru końcowego oraz przygotowanie protokołu odbioru w porozumieniu z Zamawiającym; uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót (min. raz do roku) po zakończeniu robót (okres gwarancji na roboty budowlane - 36 m-cy); sprawowanie kontroli w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, w tym: reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy; sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosownych materiałów (do obowiązków inspektora będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja), a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających , uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania; sprawdzenie i odbiór robót wynikających z harmonogramu robót budowlanych; kontrola ilości i wartości wykonywanych robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowość ich wykonania; kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilość, jakość, wartość robót), w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu; potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy ( w tym weryfikacja kosztów ewentualnych zmian w zakresie zadania i rodzaju materiałów w stosunku do oferty wykonawcy; rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego; sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów, których oceny jakości dokonuje na placu budowy przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania, Wykonawca ma obowiązek żądania od wykonawcy robót budowlanych odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału z równoczesnym powiadomieniem Inwestora o zaistniałym fakcie;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość nadzorów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaroslaw.domypomocy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach