Przetargi.pl
NA PRZEWÓZ UCZNIÓW DOJEŻDŻAJĄCYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KOSTRZYN W ROKU SZKOLNYM 2015-2016 (TRASA: A, B, C), NA PODSTAWIE ZAKUPIONYCH U PRZEWOŹNIKA SZKOLNYCH BILETÓW MIESIĘCZNYCH

Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8178565 , fax. 61 8178191
  • Data zamieszczenia: 2015-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie
    ul. Dworcowa 5 5
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8178565, fax. 61 8178191
    REGON: 00052816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NA PRZEWÓZ UCZNIÓW DOJEŻDŻAJĄCYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KOSTRZYN W ROKU SZKOLNYM 2015-2016 (TRASA: A, B, C), NA PODSTAWIE ZAKUPIONYCH U PRZEWOŹNIKA SZKOLNYCH BILETÓW MIESIĘCZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych na terenie Gminy Kostrzyn poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2015/2016, tj. w okresie od dnia 01.09.2015r. do dnia 24.06.2016r. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: a) Gimnazjum im. Rady Europy w Kostrzynie - 27 uczniów, b) Szkoła Podstawowa im. E. Estkowskiego w Kostrzynie - 61 uczniów, c) Przedszkole Miejskie w Kostrzynie - 2 dzieci, d) Zespół Szkół w Brzeźnie - 69 uczniów, e) Zespół Szkół w Czerlejnie - 63 uczniów, f) Zespół Szkół w Gułtowach - 53 uczniów, g) Zespół Szkół w Iwnie - 68 uczniów. 3. Wykaz miejscowości wraz z prognozową ilością kilometrów na poszczególnych trasach i prognozowanymi godzinami kursów stanowi załącznik 1, 2 i 3 do opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, do dnia 21.08.2015 r. otrzyma imienny wykaz uczniów z aktualną informacją dotyczącą godzin dowozów uczniów do placówek oświatowych oraz godzin odwozów uczniów z tych placówek. Do korzystania w transportu na wszystkich trasach (A, B, C) upoważnia ten sam bilet. Opiekunowie wyznaczeni przez Zamawiającego korzystają z transportu bezpłatnie. 4. Prognozowana liczby uczniów z poszczególnych palcówek określono w punkcie 2. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana do dnia 26.08.2015r. zobowiązany jest: 1) na podstawie prognozowanej liczby uczniów i załączników nr 1, 2 i 3 do opisu przedmiotu zamówienia opracować rozkład jazdy przewozów uczniów na rok szkolny 2015/2016 i dostarczyć go do Wydziału Oświaty, Promocji i Sportu mieszczącego się w Urzędzie Miejskim w Kostrzynie (w wersji papierowej i elektronicznej) w celu jego akceptacji przez Zamawiającego, 2) dostarczyć aktualne zezwolenie na przewozy regularne określone Ustawą z dnia 6 września 2001 r o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 ze zmianami). 6. Wykonawca jest zobowiązany realizować usługę zgodnie z rozkładem jazdy uzgodnionym z Dyrektorami placówek oświatowych. 7. Przewóz świadczony będzie każdego dnia nauki szkolnej, za wyjątek dni ustawowo wolnych od zajęć wynikających z organizacji roku szkolnego. W przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz zgodnie z ustalonym rozkładem. Wykonawca dopuszcza w miarę potrzeb i możliwości przewóz uczniów w okresie przerw w nauce na zajęcia organizowane przez szkoły po wcześniejszym uzgodnieniu z Dyrektorami placówek oświatowych. 8. Harmonogram zajęć może ulec zmianie o czym Wykonawca będzie informowany, najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem przewozów. W miesiącu, w którym planowane przerwy w zajęciach przekraczające 13 dni kalendarzowych oraz są ferie zimowe ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50%. Zniżka obejmuje jeden miesiąc w przypadku ustalenia przerwy w zajęciach-ferii na przełomie dwóch miesięcy. 9. Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom oraz opiekunowi w każdym autobusie zapewniono miejsca siedzące. 10. Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 5 minut przed ich rozpoczęciem. Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć w jedną stronę 1 godziny i 15 minut w każdą stronę. 11. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne i ubezpieczone, spełniać wymogi bezpieczeństwa, muszą być odpowiednio oznakowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami), muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Zamawiający zastrzega sobie kontrolę czystości pojazdów. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo pasażerów - uczniów, wynikającą z przepisów Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 ze zm.). 13. W razie awarii pojazdu Wykonawca powiadamia Zamawiającego w trybie natychmiastowym (maksymalnie do 1 godziny) oraz zapewnia pojazd zastępczy, bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. 14. W przypadku braku przewozu lub opóźnień w przewozie, w stosunku do rozkładu jazdy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania przewozu zastępczego na koszt Wykonawcy. Wyjątkiem są przyczyny obiektywne, gdzie Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności takie jak: przerwy w ruchu drogowym, zawieje i zaspy śnieżne, zator na drodze itd. 15. Zakres zadania obejmuje realizację dowozów na 3 trasach: a) Trasa A - dowóz dzieci do szkół na terenie miasta i gminy Kostrzyn na trasie A własnym pojazdem - autobusem (min. 46 miejsc siedzących). Długość trasy - ok. 38 000 km. b) Trasa B - dowóz dzieci do szkół na terenie miasta i gminy Kostrzyn na trasie B własnym pojazdem - autobusem (min. 53 miejsca siedzące). Długość trasy - ok. 34 000 km. c) Zadanie 3 - trasa C - dowóz dzieci do szkół na terenie miasta i gminy Kostrzyn na trasie C własnym pojazdem - autobusem (min. 60 miejsc siedzących). Długość trasy - ok. 35 000 km. 16. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy. UWAGI: 1) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 2) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5) Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. 6) Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenie korespondencji drogą elektroniczna lub fax-em. Wymagany termin realizacji zamówienia: 01.09.2015 - 24.06.2016.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia auta zastępczego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kostrzynm/bip/przetargi/specyfikacja-siwz-zmiany-i-odpowiedzi/20151.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach