Przetargi.pl
Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym

Gmina Żelazków ogłasza przetarg

  • Adres: 62-817 Żelazków, 138
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 76-91-008 , fax. 0-62 76-91-008
  • Data zamieszczenia: 2015-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żelazków
    138 138
    62-817 Żelazków, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 76-91-008, fax. 0-62 76-91-008
    REGON: 25085493200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zelazkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Gminy Żelazków doposażenia oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Goliszewie , Skarszewie , Dębem , Russowie i filii w Kokaninie , na terenie gminy Żelazków . W ramach zamówienia w w/w placówkach należy wykonać zakup i montaż m.in.: 1. Szkoła Podstawowa w Goliszewie : - doposażenia placu zabaw - wyposażenia toalet; - wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach; - wyposażenia kuchni; -wyposażenia szatni; - mebli i wyposażenia; - wyposażenia wypoczynkowego; - zabawek i pomocy dydaktycznych; - artykułów plastycznych; - wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi; - sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych z oprogramowaniem, kserokopiarki i programu zarządzania placówką. 2. Szkoła Podstawowa w Skarszewie : - doposażenia placu zabaw - wyposażenia toalet; - wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach; - wyposażenia kuchni; -wyposażenia szatni; - mebli i wyposażenia; - wyposażenia wypoczynkowego; - zabawek i pomocy dydaktycznych; - artykułów plastycznych; - sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych z oprogramowaniem i kserokopiarki. 3. Szkoła Podstawowa w Dębem : - doposażenia placu zabaw - wyposażenia toalet; - wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach; - wyposażenia kuchni; - mebli i wyposażenia; - wyposażenia wypoczynkowego; - zabawek i pomocy dydaktycznych; - artykułów plastycznych; - wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi; - sprzętu ICT, audiowizualnego i tablic interaktywnych z oprogramowaniem. 4. Szkoła Podstawowa w Russowie - doposażenia placu zabaw - wyposażenia toalet; - wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach; - wyposażenia kuchni; - mebli i wyposażenia; - wyposażenia wypoczynkowego; - zabawek i pomocy dydaktycznych; - artykułów plastycznych; - wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi; - zabezpieczenie grzejników; - sprzętu ICT, audiowizualnego i tablic interaktywnych z oprogramowaniem. 5. Filia Szkoły Podstawowej w Russowie z siedzibą w Kokaninie - doposażenia placu zabaw - wyposażenia toalet; - wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach; - wyposażenia kuchni; - mebli i wyposażenia; - wyposażenia wypoczynkowego; - zabawek i pomocy dydaktycznych; - artykułów plastycznych; - wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi; - zabezpieczenie grzejników; - sprzętu ICT, audiowizualnego i tablic interaktywnych z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem rodzajów i ilości poszczególnych asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawarto w załącznikach nr: 6,7,8,9 i 10 do niniejszej SIWZ. Wszystkie materiały, urządzenia i przedmioty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia winny być fabrycznie nowe (tzn. żadna część składająca się na dany materiał, urządzenie lub przedmiot nie może być wcześniej używana) oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty itd. oraz być wprowadzone i dopuszczone do obrotu na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowe terminy i godziny dostarczenia wyposażenia oraz jego montażu do poszczególnych placówek winny zostać uprzednio ustalone z Dyrektorami poszczególnych placówek, aby nie kolidowały z codzienną pracą szkół. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości: a) w przypadku materiałów, urządzeń i innych przedmiotów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia - na okres zgodny z gwarancją udzielaną przez producenta tych materiałów, urządzeń i przedmiotów; b) w przypadku prac montażowych - na okres 12 m-cy Użyte w załącznikach numer 6,7,8,9 i 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia symbole produktów, firm i ich znaki towarowe, należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych tych produktów. Wykonawcy mogą stosować produkty, materiały i technologie przy zachowaniu określonych parametrów. Przedmiot zamówienia zostanie dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój kształcenia i kompetencji w regionie Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Wszelkie działania związane z realizacją zamówienia powinny uwzględniać uregulowania dotyczące projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. Wartość dostawy jest niższa od kwoty określonej w przepisach, wydanych na podstawie art. 11 ust.8. ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zelazkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach