Przetargi.pl
Modernizacja wiaduktu w ciągu ulicy Staszica

Gmina Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7605200 , fax. 32 7605280
  • Data zamieszczenia: 2014-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 7605200, fax. 32 7605280
    REGON: 27625545300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wiaduktu w ciągu ulicy Staszica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wiaduktu w ciągu ulicy Staszica w Siemianowicach Śląskich. W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi: 1.1. Naprawa elementów konstrukcji wiaduktu w technologii torkretowania metodą suchą. Aby do minimum ograniczyć wyłączenie wiaduktu z ruchu Zamawiający wymaga aby wykonawca wykonywał naprawy na 4-ch filarach (po 2 z każdego końca wiaduktu) jednocześnie. 1.2. Naprawa nawierzchni drogowej, w zakresie: - frezowanie i oczyszczenie istniejącej nawierzchni, - ułożenie siatki stalowej typu ciężkiego o oczkach 118x80mm, - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 11, bezszwowo na całej szerokości jezdni , 1.3. Naprawa nawierzchni chodników - wykonanie nawierzchni wodochronej z modyfikowanej emulsji asfaltowej. 1.4. Zabezpieczenie antykorozyjne i malowanie balustrady na przęsłach i klatkach schodowych. 1.5. Remont dylatacji w przęśle na przyczółku od strony centrum miasta. 1.6. Rozbiórka istniejących i zabudowa nowych daszków przeciwporażeniowych. 2. Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy przedłożenia w terminie do dwóch tygodni od dnia podpisania umowy, Projektu organizacji ruchu i zabezpieczenia robót na czas budowy, uzgodnionego i zatwierdzonego przez zarządcę drogi oraz Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót. 3. Na roboty będące przedmiotem zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na okres 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancyjnym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany co roku, po sezonie zimowym, nie później niż do końca kwietnia, uczestniczyć na wezwanie Zamawiającego i przy jego udziale w przeglądzie gwarancyjnym. W okresie gwarancyjnym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przystąpienia, do usuwania wad na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu doręczenia takiego wezwania. 4. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w przedmiarze robót załączonym do SIWZ jako Dodatek nr 10, Dokumentacji Projektowej załączonej do SIWZ jako Dodatek nr 11, Kartach Technicznych materiałów zastosowanych w projekcie załączonych do SIWZ jako Dodatek nr 12 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załączonych do SIWZ jako Dodatek nr 13. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, w tym mieszanki torkretowe, odpowiadają, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 Ustawy - Prawo budowlane jak również spełniają wszystkie wymagania określone w Kartach Technicznych materiałów zastosowanych w projekcie (Dodatek nr 12 do SIWZ), Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Dodatek nr 13 do SIWZ) oraz w Dokumentacji Projektowej (Dodatek nr 11 do SIWZ). Wymagania określone w Kartach Technicznych materiałów zastosowanych w projekcie (Dodatek nr 12 do SIWZ), Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Dodatek nr 13 do SIWZ) oraz w Dokumentacji Projektowej (Dodatek nr 11 do SIWZ) należy uznać za minimalne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211199
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości: 20 000,00 PLN, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach