Przetargi.pl
Modernizacja technologii oczyszczania ścieków z zastosowaniem metody tlenowego granulowanego osadu czynnego oraz tlenowej przeróbki powstałych osadów nadmiernych na oczyszczalni ścieków w Janowie.

Gmina Janowo ogłasza przetarg

  • Adres: 13-113 Janowo, ul. Przasnyska 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 626-40-26 , fax. 089 626-41-40
  • Data zamieszczenia: 2015-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janowo
    ul. Przasnyska 14 14
    13-113 Janowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 626-40-26, fax. 089 626-41-40
    REGON: 51074300200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/janowo_gmina_wiejska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja technologii oczyszczania ścieków z zastosowaniem metody tlenowego granulowanego osadu czynnego oraz tlenowej przeróbki powstałych osadów nadmiernych na oczyszczalni ścieków w Janowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wykonaj zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja technologii oczyszczania ścieków z zastosowaniem metody tlenowego granulowanego osadu czynnego oraz tlenowej przeróbki powstałych osadów nadmiernych na oczyszczalni ścieków w Janowie na działce o nr ewid. 360/6 obręb Janowo, gmina Janowo. 1. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie niezbędnych projektów wykonawczych, jeśli będą konieczne, wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w projektach i programie funkcjonalno-użytkowym, wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach ), uruchomienie oraz wykonanie rozruchu i przekazanie po uzyskaniu założonego efektu ekologicznego oczyszczalni do eksploatacji, dokonanie przeszkolenia personelu przyszłego użytkownika wybudowanych obiektów, usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym - wymagany czas reakcji na usunięcie awarii - 48 godzin od momentu zgłoszenia. W przypadkach zagrażających bezpieczeństwu obiektu lub niebezpieczeństwu związanemu z ochroną środowiska wymagany czas reakcji na rozpoczęcie usuwania awarii - 6 godzin, zapewnienie nadzoru procesowego Wykonawcy na okres 1 roku od podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: schemat technologiczny modernizacji oczyszczalni ścieków, program funkcjonalno - użytkowy, zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych, przedmiar robót oraz warunki ustalone w projekcie umowy, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz na ustalonych w umowie warunkach. 2. Rozwiązania równoważne. Przedstawione w programie funkcjonalno - użytkowym, wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w programie funkcjonalno - użytkowym, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii. Zastosowane materiały zamienne winny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane w programie, muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry są parametrami minimalnymi sprzętu. Zamawiający dopuszcza złożenie w ofercie sprzętu pomocy równoważnych tj. zawierających odpowiedniki, o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie niższych pod względem jakości i parametrów technicznych niż produkty wskazane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności z przedmiotem zamówienia spoczywa na Wykonawcy, który jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego pomoce spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, iż oferta równoważna spełnia żądane parametry. 3. Wszystkie nowe wymieniane urządzenia muszą być kompatybilne z istniejącymi na oczyszczalni urządzeniami firmy FLYGT (Xylem Water Solutions Sp. z o.o. Warszawa). 4.Wszystkie roboty muszą być wykonane w obecnie istniejących obiektach oczyszczalni. Nie dopuszcza się budowy nowych obiektów, ani rozwiązań wymagających uzyskania pozwolenia na budowę. 5.Przed rozpoczęciem prac Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia koncepcji co do wykonania przedmiotu zamówienia. Wszelkie proponowane w koncepcji rozwiązania techniczne i technologiczne muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej< od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 1.1.Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 1.2.Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy tj. w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 1.3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przed upływem terminu do składania ofert na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Nidzicy O/Janowo na rachunek nr: 26 8834 1019 2003 0108 5977 0010. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenia przelewu),należy dołączyć do oferty. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie tj. do dnia 1 kwietnia 2015r. do godz. 10:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przeciwnym przypadku wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Dlatego też należ dochować należytej staranności aby nie dopuścić do uchybienia wskazanego terminu. Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Urzędu Gminy Janowo. 1.4.W przypadku wnoszenia wadium w formie określonej w pkt 1.2. ppkt b),c), d), e) do ofert należy dołączyć w osobnej koszulce oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 1.5.Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od ostatecznego terminu składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. 1.6. Zwrot wadium. 1.6.1. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie: 1) wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp;. 2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po zawarciu umowy w/s zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy; 3) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.6.2. Wadium wniesione w pieniądzu zwraca się wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty jego prowadzenia oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę; 1.7. Żądanie ponownego wniesienia wadium. Wykonawca, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.l Pzp, a jego oferta w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu została wybrana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 1.8. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli: 1.8.1. Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 1.8.2. wystąpią przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a Pzp (brak odpowiedzi na wezwanie w/s uzupełnienia dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/janowo_gmina_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach