Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kozłowo

Gmina Kozłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 13-124 Kozłowo, Kozłowo 60A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6267505 , fax. 89 6267502
  • Data zamieszczenia: 2013-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozłowo
    Kozłowo 60A 60A
    13-124 Kozłowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6267505, fax. 89 6267502
    REGON: 00053825400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozlowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kozłowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Niniejsze zamówienie pn. Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kozłowo jest współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kozłowo o przepustowości docelowej Qdśr=310m3 d w msc. Kozłowo zlokalizowanej na działce nr 219 3 w obrębie Kozłowo. Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz uzupełniająco przedmiary robót (stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: -sporządzenie szczegółowego harmonogramu rzeczowo - finansowego (uwzględniającego podział prac na dwie części tj. przewidziane do realizacji w 2013 i 2014) roku, planu BIOZ zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz przepisami szczególnymi i przedłożenie go do zatwierdzenia Zamawiającemu i inspektorowi nadzoru przed przystąpieniem do prac w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, - przygotowanie placu budowy oraz zapewnienie obsługi geodezyjnej na potrzeby realizacji zamówienia przez cały okres jej trwania, -wykonanie wszelkich niezbędnych badań i prób oraz kompleksowego rozruchu technologicznego w ramach, którego należy uwzględnić wszystkie koszty związane z właściwym prowadzeniem rozruchu technologicznego, tzn.: koszty obsługi oczyszczalni, koszty środków chemicznych używanych w procesach (np. w procesie odwadniania osadu), koszty przeszkolenia dwóch pracowników docelowej obsługi oczyszczalni, koszty wykonywania analiz ścieków i osadu, itp. -sporządzenie instrukcji obsługi oczyszczalni i instrukcji stanowiskowych, - osiągniecie planowanego efektu ekologicznego określonego w pozwoleniu wodnoprawnym wraz z przekazaniem dokumentu potwierdzającego ten wynik- analiza ścieków oczyszczonych uśrednionych dobowych wykonanych w niezależnym laboratorium posiadającym akredytację, -wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, -sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu kosztorysu powykonawczego (metodą uproszczoną), -dostarczenie wszelkich niezbędnych dokumentów pozwalających Zamawiającemu na uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. 3. Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz uzupełniająco przedmiary robót. Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej-w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją a dokumentami pomocniczymi (w tym przedmiary robót)-przesądzają zapisy dokumentacji projektowej. 4. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe niż wskazane w dokumentacji projektowej, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecjalizowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosownych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. 5. W przypadku, jeżeli zmiana urządzeń spowoduje konieczność wykonania nowej dokumentacji projektowej zamiennej- Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jej wykonania oraz uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych dla realizacji Inwestycji w oparciu o tę dokumentację. 6. Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących urządzeń równoważnych lub zastosowania urządzeń niezgodnych ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie i specyfikacji technicznej będzie powodowało odrzucenie oferty. 2.Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z warunkami wskazanymi w decyzjach o pozwoleniu na budowę wydanymi przez Starostę Nidzickiego stanowiących Załącznik nr 5 do SIWZ. 2.1. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (tj. roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres co najmniej 36 miesięcy, chyba że gwarancja producenta jest dłuższa, wówczas obowiązującą jest gwarancja producenta. 2.2.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia w sposób rzetelny i terminowy, zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej przepisami technicznymi, zasadami bhp i ppoż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa budowlanego oraz zaleceniami Zamawiającego. 2.3.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy pod względem bhp i ppoż. oraz do ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. 2.4.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz czytelnego oznaczenia budowy. W związku z tym, że prace będą realizowane na czynnym obiekcie Wykonawca będzie zobowiązany udostępnić dojazd do istniejącej oczyszczalni w celu korzystania z obecnej infrastruktury oczyszczalni na potrzeby jej eksploatacji do momentu uruchomienia nowo wybudowanego obiektu. 2.5.Wykonawca zrealizuje zamówienie z materiałów i urządzeń własnych, nowych ( rok produkcji nie starszy niż 2013) przy czym muszą one posiadać wymagane prawem certyfikaty, atesty i zaświadczenia o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane. 2.6.Wykonawca jest zobowiązany na uzasadnione żądanie Zamawiającego lub powołanego przez niego Inspektora Nadzoru do przedłożenia dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów. 2.7.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownictwo budowy posiadające uprawnienia budowlane (bez ograniczeń) w specjalnościach: kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierowników branży sanitarnej (bez ograniczeń) i elektrycznej (bez ograniczeń) wpisanej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, sprawujące ciągły nadzór nad prawidłowością przebiegu prowadzonych robót budowlanych. W przypadku zmiany kierownika budowy lub któregokolwiek z kierowników branżowych Wykonawca zobowiązany jest zastąpić ww. osoby osobami posiadającymi uprawnienia w takim samym zakresie, co osoby zmieniane. 2.8.Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru roboty zanikowe lub ulegające zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót Inspektorowi Nadzoru daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.9.Wykonawcę zobowiązuje się do przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót. 2.10. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót (tj. do usunięcia wszelkich nieczystości stałych lub płynnych powstałych w trakcie prowadzenia robót budowlanych). 2.11. Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i projektanta. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i projektanta. 2.12. Wykonawcę zobowiązuje się do udostępnienia dziennika budowy Zamawiającemu oraz wszystkim osobom przez niego upoważnionym, pracownikom nadzoru budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy, zapewnienia dostępu na teren budowy oraz miejsc gdzie są prowadzone roboty budowlane lub gdzie przewiduje się ich wykonanie, a są związane z realizacją przedmiotu zamówienia a także przeprowadzania wizytacji i kontroli na każdym etapie jego realizacji. 2.13. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do decyzji Zamawiającego i powołanego przez niego Inspektora Nadzoru, którzy na każdym etapie realizacji zamówienia będą mogli przerwać prace na skutek zastosowania materiałów , które nie będą zgodne z wymaganiami określonymi rozdziale I art.10 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Rezygnacja powinna nastąpić pisemnie, niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. Zastosowane materiały inne niż wyżej wymienione po stwierdzeniu nieprawidłowości Wykonawca niezwłocznie zdemontuje na koszt własny. 2.14.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na żądanie Inspektora Nadzoru Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkie pomiary, atesty i niezbędne badania wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze. 2.15.Wszelkie szkody, jakie powstaną w wyniku prowadzonych prac przez Wykonawcę, Wykonawca usunie własnym staraniem i na koszt własny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium w gotówce lub kilku innych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt. ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem Wadium na Budowę oczyszczalni ścieków w miejscowości Kozłowo: 88 8834 1022 2002 0300 0101 0006 2. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Kserokopię wpłaty wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozlowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach