Powiat Strzyżowski ogłasza przetarg
- Adres: 38-100 Strzyżów, ul. Przecławczyka 15
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2765000 , fax. 017 2765000 w. 13
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzyżowski
ul. Przecławczyka 15 15
38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie
tel. 017 2765000, fax. 017 2765000 w. 13
REGON: 69058139900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzyzow.un.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja obiektów pomocy społecznej w powiecie strzyżowskim w celu osiągnięcia obowiązujących standardów, poprawy wydajności energetycznej i dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - etap I - Przebudowa kotłowni w Domu Pomocy Społecznej w Babicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności (zgodnie z przedmiarem robót): a) Wymianę zużytych kotłów na nowe jednostki; b) Dostawę i montaż armatury; c) Dostawę i montaż pomp; d) Wykonanie wentylacji, komin; e) Wykonanie orurowania i izolacji termicznej; f) Wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacja; g) Wykonanie prób i rozruch instalacji; h) Wykonanie instalacji AKPIA; i) Roboty demontażowe instalacji węzła i instalacji CO; j) Adaptację budowlaną; k) Wykonanie systemu detekcji gazu; l) Wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311100
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 2.Wykonawca musi wskazać na stanowisko kierownika budowy osobę (osoby) posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie, instalacji sanitarnych, elektrycznych i gazowych oraz przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej trzech robót budowlanych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto, w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 4.Wykonawca musi posiadać dostęp do środków finansowych o wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane kierownika (kierowników) budowy w zakresie konstrukcji budowlanych, instalacji sanitarnych, elektrycznych i gazowych oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzyzowski.pl/bip
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa kotłowni węglowej na gazową w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lesku
Dodano: 2014-06-24 - Zadanie w ramach Osi Priorytetowej 2-Infrastruktura techniczna, Działania nr 2.2 Infrastruktura energetyczna RPO WP na lata 2007-2013 pn: Zastosowanie alternatywnych źródeł zasilania oraz wykorzystanie energii pochodzącej z kogeneracji przy termomodernizacji budynków użyteczności publicznej gminy Jawornik Polski współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Dodano: 2013-07-22 - Przebudowa kotłowni gazowej w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Grodzisku Dolnym
Dodano: 2013-05-24 - Przebudowa kotłowni w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu.
Dodano: 2012-08-29 - Wymiana kotła gazowego w kotłowni lokalnej w Zespole Szkół Rolniczych w Zarzeczu
Dodano: 2012-08-22 - roboty budowlane: remont 3 szt. kotłów żeliwnych wodnych ECA- IV w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle
Dodano: 2012-04-04 - Wykonanie remontu wewnętrznej instalacji ciepłej wody użytkowej oraz instalacji centralnego ogrzewania - wykonanie podłączenia kotła wodnego do instalacji wewnętrznej Oddziału Zewnętrznego w Moszczańcu Zakładu Karnego w Łupkowie
Dodano: 2011-10-28 - Wykonanie remontu wewnętrznej instalacji ciepłej wody użytkowej oraz instalacji centralnego ogrzewania - wykonanie podłączenia kotła wodnego do instalacji wewnętrznej w kotłowni Oddziału Zewnętrznego w Moszczańcu Zakładu Karnego w Łupkowie
Dodano: 2011-09-16 - Wykonanie technologii Kotłowni dla potrzeb Zakładu Karnego w Porębie wraz z instalacją AKPIA na podstawie dostarczonej dokumentacji technicznej
Dodano: 2011-06-28 - Modernizacja kotłowni gazowej i instalacji c.o. w budynku Szkoły Podstawowej w Zaborowie
Dodano: 2011-06-28