Przetargi.pl
Gmina Adamówka: Wyłonienie wykonawcy usług pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi: /Przebudowa i remont budynku świetlicy wiejskiej w Cieplicach/

Urząd Gminy Adamówka ogłasza przetarg

  • Adres: 37-534 Adamówka, Adamówka 97
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6229001 , fax. 016 6229001
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Adamówka
    Adamówka 97 97
    37-534 Adamówka, woj. podkarpackie
    tel. 016 6229001, fax. 016 6229001
    REGON: 00053322200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adamowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Gmina Adamówka: Wyłonienie wykonawcy usług pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi: /Przebudowa i remont budynku świetlicy wiejskiej w Cieplicach/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi /Przebudowa i remont budynku świetlicy wiejskiej w Cieplicach/ Na całość zadania do wykonania składają się następujące elementy: Roboty budowlane 1. Dach - przebudowa - 1 kpl. 2. Kominy - 1 kpl. 3. Przebudowa stropu - 1 kpl. 4. Izolacja cieplna stropów - 1 kpl. 5. Schody zewnętrzne i pochylnie - 1 kpl. 6. Rozbiórki, przebicia, zamurowania, ścianki działowe i tynki - 1 kpl. 7. Stolarka - 1 kpl. 8. Podłoża, podłogi i posadzki - 1 kpl. 9. Roboty malarskie, tynki dekoracyjne i licowanie ścian - 1 kpl. 10. Izolacja pionowa ścian fundamentowych - 1 kpl. 11. Docieplenie ścian z wyprawą elewacyjną - 1 kpl. 12. Odbojówki i place - 1 kpl. 13. Wywóz gruzu i nadmiaru ziemi - 1 kpl. Instalacje sanitarne i elektryczne 1. Przyłącz CO i CWU - 1 kpl. 2. Instalacje CO - 1 kpl. 3. Instalacje wod.-kan. - 1 kpl. 4. Instalacje elektryczne - 1 kpl. Zakres rzeczowy pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje roboty wymagające uprawnień budowlanych bez ograniczeń w specjalnościach : a/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i sanitarnych, b/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, c/ konstrukcyjno - budowlanej. Wspólny słownik zamówień (CPV): 71.52.00.00-9 - usługi nadzoru budowlanego. Do obowiązków wykonawcy pełniącego nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi na w/w zadaniu należy w szczególności: 1/ Wykonywanie zadań inspektorów nadzoru zgodnie z Ustawią z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1217, z późn. zm.), 2/ Nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Gminą Adamówka, a Wykonawcą robót budowlanych, 3/ Dokonywanie rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu Zamawiającego zgodnie z właściwymi ustawami tj. ustawą - Prawo zamówień publicznych i innymi aktami prawnymi obowiązującymi w zamówieniach publicznych, 4/ Współpraca z inwestorem tj. Gminą Adamówka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca powinien: a) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych, b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych, c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, e) nie wnieśli wadium , w tym również na przedłużony okres związania z ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 ustawy, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 9) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez wykonawców wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie /spełnia/nie spełnia/, tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą złożyć wykonawcy wraz z pisemną ofertą, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. OŚWIADCZENIA : 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści zgodnej z określoną w załączniku nr 2 do SIWZ, tzn.: a) oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub oświadczenie, że Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w tym przypadku należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia) albo oba te dokumenty łącznie, c) oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych , tj. - że nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie (art. 24 ust. 1 pkt 1 ustawy). Pod pojęciem wyrządzonej szkody należy rozumieć szkodę, która została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania, - że, w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości chyba, że po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, - że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (art.24 ust.1 pkt 3 ustawy) lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji organu podatkowego, - w przypadku osoby fizycznej, że nie została prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - w przypadku spółki jawnej, że wspólnik nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - w przypadku spółki partnerskiej, że partner lub członek zarządu nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - w przypadku spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej, że komplementariusz nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - w przypadku osób prawnych, że urzędujący członek organu zarządzającego nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - w przypadku podmiotów zbiorowych , że sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, - że wykonawca nie wykonywał bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział takiego wykonawcy w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 2) Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje załączony do SIWZ wzór umowy i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach. 2. DOKUMENTY : 1) W celu spełnienia warunku o którym mowa w pkt.5.1. pdpk. a) SIWZ - Wykonawca przedkłada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu spełnienia warunku o którym mowa w pkt.5.1. pdpk. b) SIWZ - Wykonawca przedkłada: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożony przez oferenta wykaz i dokumenty (kopia stosownych dokumentów potwierdzona za zgodność z oryginałem) muszą potwierdzać, że: - inspektor nadzoru robót sanitarnych posiada uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i sanitarnych, jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie O.C., - inspektor nadzoru robót elektrycznych posiada uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie O.C., - inspektor nadzoru robot budowlanych posiada uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada ubezpieczenie O. C., b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie np. referencje. Zamawiający wymaga udokumentowania, że wykonawca pełnił przynajmniej 2 nadzory inwestorskie w przedsięwzięciu o podobnym charakterze tj. co najmniej 2 zadania. 3) W celu spełnienia warunku o którym mowa w pkt.5.1. pdpk. c) - Wykonawca przedkłada - polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 ( słownie: czterysta tysięcy złotych). 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa, składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). 5) Dodatkowo wykonawca dołącza do oferty wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 6) W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum należy złożyć dodatkowo: a) wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie przedmiotu zamówienia b) pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego c) Oferta winna zawierać dokumenty określone w pkt. 6.2. podp. 1, podp.2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Uwaga 1 : 1) Kopie dokumentów winny być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez Wykonawcę. 2) Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adamowka.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach