Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Sulmierzyce gm. Sulmierzyce

POWIAT PAJĘCZAŃSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 98-330 Pajęczno, ul. Kościuszki 76
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 343113120
  • Data zamieszczenia: 2024-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT PAJĘCZAŃSKI
    ul. Kościuszki 76
    98-330 Pajęczno, woj. łódzkie
    tel. 343113120
    REGON: 592298009
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpajeczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Sulmierzyce gm. Sulmierzyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Sulmierzyce gm. Sulmierzyce” polegające na przeprowadzeniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębu ewidencyjnego:1) 100908_2.0017 Sulmierzycew trybie art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dn. 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik.Zakres pracy Merytoryczny zakres prac został opisany w projekcie modernizacji. Podział na etapy i termin realizacji Wykonanie modernizacji EGiB opisanej w projekcie zostaje podzielone na etapy. Etap I – obejmuje prace: 1) analiza istniejących materiałów zasobu i ocena ich przydatności, w zakresie możliwości wykorzystania do realizacji prac modernizacyjnych. 2) Wykonanie pomiaru kontrolnego (zalecana technika GNSS) istniejących punktów osnowy geodezyjnej służącej do założenia ewidencji gruntów, a następnie z wykorzystaniem danych z dzienników pomiarowych znajdujących się w pzgik i ponowne wyrównanie tej osnowy. 3) Pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych i opisujących je punktów granicznych: a) dla działek, których ustalenie granic zostało potwierdzone w protokołach granicznych, w operatach geodezyjnych przyjętych do zasobu, położenie granic działek i opisujących je współrzędnych punktów granicznych należy przyjąć z tych opracowań b) dla działek których granice zostały opracowane w lokalnym lub już nieobowiązującym układzie współrzędnych, należy dokonać przeliczenia współrzędnych tych granic do obowiązującego układu PL-2000. Preferowaną formą przeliczenia jest program Trans65_2000PKT pozyskany z pzgik. c) dla działek dla których ewidencji gruntów została założona w oparciu o pomiar bezpośredni położenie granic działek i opisujących je współrzędnych punktów granicznych należy ponownie obliczyć wykorzystując wyrównaną osnowę oraz dane pomiarowe znajdujące się w operacie założenia ewidencji gruntów i operacie scaleniowym. d) Ustalenie wartości atrybutów punktów granicznych. 4) Przygotowanie roboczej mapy ewidencyjnej z uwzględnieniem danych pozyskanych w ramach prac opisanych w pkt 1-3. 5) Termin realizacji I etapu : 4 miesiące od podpisania umowy. Etap II – obejmuje prace: 1) Pozyskanie danych określających przebieg granic działek ewidencyjnych na podstawie pomiarów geodezyjnych poprzedzonych ustaleniem przebiegu tych granic zgodnie z zasadami określonymi w § 32 i 33 rozporządzenia [2].Dotyczy to około 2000 działek. 2) Skompletowanie materiałów i informacji zgromadzonych w pzgik, uzupełnionych w niezbędnym zakresie terenowymi pomiarami geodezyjnymi oraz czynnościami ustalenia przebiegu granic w celu: a. wyeliminowania rozbieżności występujących na granicach sąsiadujących ze sobą obrębów ewidencyjnych, w tym obrębów zlokalizowanych w sąsiedniej gminie lub powiecie. 3) Pomiar w terenie budynków, dla których brak jest dokumentacji w pzgik ( wykonanej w państwowym układzie współrzędnych ). Pomiarem należy objąć także istniejące w terenie budynki ewidencyjne, które zostały przebudowane lub rozbudowane. 4) Pozyskanie opisowych danych ewidencyjnych dotyczących budynków oraz lokali na podstawie: a. dokumentacji architektoniczno-budowlanej b. dokumentacji pzgik c. wywiadu terenowego d. pomiaru bezpośredniego. 5) Porównanie prowadzonej przez starostę mapy ewidencyjnej z terenem w zakresie użytków gruntowych6) Pomiar zmienionych w sposób trwały użytków gruntowych. 7) Obliczenie powierzchni działek oraz rozliczenie użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych zgodnie z przepisami § 41 rozporządzenia [3].8) Przygotowanie roboczej bazy danych ewidencji gruntów i budynków, zaktualizowanej o wyniki prac wyszczególnionych w pkt 1-7 etapu II.9) Przygotowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, który będzie podlegał wyłożeniu do wglądu zainteresowanych podmiotów. 10) Termin realizacji II etapu : 140 dni od dnia podpisania umowyEtap III – obejmuje prace: 1) Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego do publicznego wglądu przez wykonawcę oraz zebranie i przekazanie Zamawiającemu uwag zainteresowanych podmiotów do tych danych2) Rozstrzygnięcie uwag zgłoszonych do projektu operatu opisowo-kartograficznego przy udziale Wykonawcy.3) Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu przez Wykonawcę wyników prac modernizacyjnych opracowanych w postaci plików do aktualizacji umożliwiających zasilenie bazy ewidencji gruntów i budynków. 4) Termin realizacji III etapu : 170 dni od dnia podpisania umowyZamawiający po każdym zrealizowanym etapie dokona kontroli wykonanych prac w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych. Warunkiem przystąpienia do kolejnego etapu prac jest odbiór dotychczas zrealizowanego etapu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SWZ: 1) Warunki techniczne 2) Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków 3) Mapa z działkami w ob. Sulmierzyce oraz załącznik nr 4 do SWZ Istotne postanowienia umowne.Ostateczne terminy wykonania poszczególnych etapów określa SWZ oraz załącznik nr 4 do SWZ Istotne postanowienia umowne.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych szczegółowo w istotnych postanowieniach umownych stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu (podstawy wykluczenia Zamawiający wskazał w Rozdziale VII SWZ;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ust 2.2. Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu w zakresie:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów;Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie4) Zdolności technicznej lub zawodowej;a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie, co najmniej jedną usługę, polegającą na modernizacji ewidencji gruntów i budynków;Uwaga! Wykonawca, który nabył doświadczenie będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może się posłużyć nabytym doświadczeniem tylko i wyłącznie w przypadku, kiedy dane usługi lub roboty budowlane wykonał osobiście.b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dla realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami wykonującymi prace lub kierujących pracami objętymi niniejszą umową oraz warunkami technicznymi, posiadających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresów:1- geodezyjne pomiary sytuacyjne i wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne2- rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych,o których mowa w art. 42 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. 2023 poz. 1752)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach