Przetargi.pl
MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW OBRĘBU BARTOSZÓWKA, GMINA RZECZYCA

Powiat Tomaszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 242 127 , fax. 44 725 28 01
  • Data zamieszczenia: 2019-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tomaszowski
    ul. Św. Antoniego 41
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 447 242 127, fax. 44 725 28 01
    REGON: 59064845100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW OBRĘBU BARTOSZÓWKA, GMINA RZECZYCA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zlecanych prac jest wykonanie czynności geodezyjnych (technicznych, organizacyjnych i administracyjnych) mających na celu kompleksową modernizację ewidencji gruntów i budynków dla obszaru obrębu Bartoszówka, w trybie określonym w art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989 r. PGiK. 1. Prace modernizacyjne wykonane zostaną w celu: 1) Utworzenia bazy danych EGiB zgodnie z rozporządzeniem EGiB; 2) Utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia EGiB; 3) Modyfikacji istniejących danych ewidencyjnych do wymagań określonych w rozporządzeniu EGiB; 4) Przygotowanie danych do wprowadzenia do zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach. 2. Prace modernizacyjne dotyczące gruntów będą obejmować: 1) ustalenie przebiegu granic działek, granic obrębów ewidencyjnych, jednostek ewidencyjnych i powiatu oraz określeniem położenia punktów granicznych wraz z modyfikacją cyfrowych zbiorów danych 2) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych w oparciu o wykonane prace terenowe; 3) określenie współrzędnych punktów granicznych wraz z obliczeniem pól powierzchni działek ewidencyjnych; 4) obliczenie pól powierzchni użytków i klas gruntów w działkach, obejmujących zmienione użytki gruntowe oraz zweryfikowane zgodnie z mapami klasyfikacyjnymi kontury klas bonitacyjnych; 5) utworzenie/modyfikację bazy danych EGiB w zakresie gruntów zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu EGiB; 6) weryfikację danych ewidencyjnych dotyczących praw do gruntów z danymi KW oraz wyeliminowanie stwierdzonych niezgodności; 7) ustalenie i weryfikacja podmiotów ewidencyjnych. 3. Prace modernizacyjne dotyczące budynków będą obejmować: 1) pozyskanie lub weryfikacja danych w zakresie budynków; 2) utworzenie bazy obiektów dotyczących obiektów trwale związanych z budynkami; 3) utworzenie zbiorów danych dotyczących budynków; 4) uzupełnienie istniejących zbiorów danych dotyczących budynków zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu EGiB; 5) weryfikację danych EGiB dotyczących praw do nieruchomości budynkowych z danymi KW oraz wyeliminowanie stwierdzonych niezgodności. 4. W ramach przeprowadzanych prac modernizacyjnych należy: 1) dokonać weryfikacji danych zawartych w bazach ewidencji gruntów i budynków ze stanem faktycznym, istniejącym w terenie pod względem: oznaczenia i przebiegu konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych na działkach; geometrii, funkcji użytkowej, ilości kondygnacji budynków i lokali położonych w granicach opracowania, 2) w przypadku zaistniałych rozbieżności należy wykonać pomiar i zaktualizować dane obiektów ewidencyjnych, zgodnie ze stanem istniejącym w terenie, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, 3) wyliczenia pola powierzchni wszystkich budynków jak również pola powierzchni użytków gruntowych należy dokonać ze współrzędnych, 4) skompletować zgodnie z przepisami prawa odpowiednią dokumentację, zawierającą dla aktualizowanych obiektów ewidencyjnych, arkusze danych ewidencyjnych, wykazy zmian danych ewidencyjnych – dla każdego obiektu sporządzić osobny dokument, 5) opracowanie i wyłożenie do wglądu zainteresowanych projektu operatu opisowo-kartograficznego zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.(t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2101 z późn. zm.), udział w rozpatrzeniu zastrzeżeń zgłoszonych do tego operatu w trakcie jego wyłożenia oraz wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do wprowadzenia zmian w projekcie operatu opisowo-kartograficznego wynikających z uwzględnionych zastrzeżeń, 6) ujednolicić i zaktualizować bazy danych ewidencji gruntów i budynków w części opisowej i graficznej, 7) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do sprostowania oznaczeń nieruchomości w Wydziale Ksiąg Wieczystych, 8) dane zgromadzone w ramach opracowania wprowadzić do numerycznej hybrydowej mapy zasadniczej (łącznie z ewentualnym usunięciem elementów z rastrów) oraz do numerycznej mapy ewidencyjnej. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z projektu, SIWZ, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależne od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach