Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla wybranych obrębów z jednostki ewidencyjnej gmina Grodzisk Mazowiecki ( 140405_5): obręb Odrano Wola ( 140504_5.0025), obręb Wólka Grodziska ( 140504_5.0033) w powiecie grodziskim

Powiat Grodziski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(22)7241833 , fax. +48(22)7243049
  • Data zamieszczenia: 2020-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Grodziski
    Kościuszki 30
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. +48(22)7241833, fax. +48(22)7243049
    REGON: 01326910800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla wybranych obrębów z jednostki ewidencyjnej gmina Grodzisk Mazowiecki ( 140405_5): obręb Odrano Wola ( 140504_5.0025), obręb Wólka Grodziska ( 140504_5.0033) w powiecie grodziskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków zgodnie z projektem modernizacji uzgodnionym przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, dla dwóch obrębów obszaru wiejskiego gminy Grodzisk Mazowiecki w powiecie grodziskim , w podziale na części: część nr 1 – wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Odrano Wola (140504_5.0025). część nr 2 - wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Wólka Grodziska (140504_5.0033). 3.2. Do obowiązków Wykonawcy związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków należeć będzie: 1) analiza materiałów przekazanych Wykonawcy do realizacji zadania, 2) wykonanie badania ksiąg wieczystych wykazanych w ewidencji gruntów pod względem zgodności treści ujawnionej w dziale I KW z danymi przedmiotowymi rejestru ewidencji gruntów. W przypadku stwierdzenia rozbieżności oznaczenia nieruchomości należy zbadać dokumenty złożone do księgi wieczystej pod względem istnienia map lub planów możliwych do wykorzystania w procesie modernizacji. Z przeprowadzonych porównań i badań dokumentów geodezyjnych złożonych do księgi wieczystej, Wykonawca sporządzi zestawienia w/g wzoru uzgodnionego z Zamawiającym; 3) dokonanie weryfikacji poprawności wpisów praw do działek ewidencyjnych: a) co do których w prowadzonym rejestrze gruntów brak jest ustalonego właściciela, a także ustalonego tytułu do działki, a w rejestrze gruntów wykazani są: samoistni posiadacze, władający i użytkownicy. b) co do których w prowadzonym rejestrze gruntów jako właściciel wykazany jest Skarb Państwa, lub Jednostka Samorządu Terytorialnego, zaś jako użytkownik wieczysty, użytkownik, zarządca, lub trwały zarządca wpisany jest inny podmiot. c) co do których wykazane są inne podmioty, które władają lub gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego. Z przeprowadzonych porównań Wykonawca sporządzi zestawienia w/g wzoru uzgodnionego z Zamawiającym; 4) pozyskanie danych do uzupełnienia baz danych dotyczących danych ewidencyjnych budynków o: a) brakujące budynki, wraz ze wszystkimi danymi ewidencyjnymi dotyczącymi budynków wymienionymi w § 63 ust. 1 rozporządzenia. b) zweryfikowanie i uzupełnienie informacji o budynkach dotychczas wykazanych w bazie danych opisowych ewidencji gruntów i budynków o dane ewidencyjne budynku wynikające z § 63 ust. 1 p. 2, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12, 14, 15, 16 oraz od 18 do 27 rozporządzenia. W przypadku zmiany przepisów prawa, dotyczących zakresu danych ewidencyjnych budynku, Wykonawca dostosuje zebrane dane o budynkach do treści tego przepisu, według stanu prawnego jaki obowiązywać będzie w dacie na 120 dni, przed upływem terminu umownego zakończenia prac. c) zweryfikowanie położenia budynków dla których dane zostały pozyskane w wyniku digitalizacji ekranowej rastra, poprzez ich pomiar i sporządzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych budynków. 5) zweryfikowanie z materiałami zasobu położenia punktów granicznych; 6) wykonanie pomiaru istniejących punktów osnowy służących do założenia ewidencji – należy odnaleźć i pomierzyć na aktualną osnowę (wykazaną w Banku Osnów) wszystkie odszukane punkty dawnej osnowy wykorzystywanej do założenia ewidencji gruntów. W przypadku gdy pomiar punktów granicznych wykazanych w operatach jednostkowych był wykonywany na osnowę inną niż obecnie wykazana w Banku Osnów, należy odszukać tę osnowę, pomierzyć ją w nawiązaniu do obecnej osnowy a następnie zharmonizować współrzędne w drodze transformacji, a w przypadku braku osnowy należy wykorzystać dane do ustalenia punktów granicznych. 7) wykonanie ustalenia i pomiaru położenia punktów granicznych zgodnie z §§ 38 i 39 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, w przypadku gdy zachodzą okoliczności o których mowa w § 37 rozporządzenia, oraz przygotowanie w oparciu o wyniki tych pomiarów i ustaleń danych ewidencyjnych wyznaczających z wymaganą dokładnością, (o której mowa w § 29 ust.1 pkt.1 rozporządzenia w sprawie standardów technicznych), położenie punktów granicznych oraz przebieg granic działek ewidencyjnych. 8) sporządzenie zestawienia uzyskanych powierzchni działek w wyniku harmonizacji danych oraz analiza dokładnościowa uzyskanych współrzędnych. 9) terenowa weryfikacja oraz wykonanie pomiarów uzupełniających w odniesieniu do zmienionych konturów użytków gruntowych ujawnionych w ramach prowadzonych prac modernizacji ewidencji gruntów i budynków zgodnie z zapisami od pkt IV.2.1.1 do pkt IV.2.1.3 projektu modernizacji ewidencji. Kontury użytków gruntowych określone na mapie ewidencyjnej oraz w operatach jednostkowych PZGiK podlegają weryfikacji za pomocą ortofotomapy oraz w drodze wywiadu terenowego. Wyniki porównania treści mapy ewidencyjnej w zakresie konturów użytków gruntowych, uzupełnionej danymi wynikającymi z operatów jednostkowych, z treścią ortofotomapy a także ze stanem faktycznym w terenie stwierdzonym w trakcie wywiadu terenowego, Wykonawca udokumentuje na kopii mapy ewidencyjnej. 10) przygotowanie projektów dokumentów niezbędnych do wszczęcia z urzędu postępowania w sprawie przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów i ich doręczenie stronom postępowania, zgodnie z zapisami pkt IV.2.4. projektu modernizacji, 11) opracowanie operatu z projektem ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla zmienionych użytków rolnych i leśnych, o których mowa w punkcie 9 zgodnie z przepisami Rozporządzenia z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246), 12) przygotowanie projektu decyzji o ustaleniu klasyfikacji i jej doręczenie uczestnikom postępowania zgodnie z zapisami pkt IV.2.4. projektu modernizacji, 13) skompletowanie dokumentacji geodezyjnej, kartograficznej (materiałów i informacji zgromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, uzupełnionych w niezbędnym zakresie terenowymi pomiarami geodezyjnymi oraz czynnościami ustalenia przebiegu granic) niezbędnej do wyeliminowania niespójności pomiędzy granicami sąsiadujących ze sobą jednostek ewidencyjnych oraz granicami obrębów ewidencyjnych; 14) opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, o którym mowa w art. 24a pkt. 4 ustawy, zwanego dalej „projektem operatu opisowo – kartograficznego”, uwzględniającego rezultaty prac, o których mowa w pkt. 1-11; 15) udział w czynnościach związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, o których mowa w art. 24a pkt. 7 ustawy; 16) przygotowanie plików umożliwiających zasilenie baz danych ewidencji gruntów i budynków rezultatami prac modernizacyjnych, w tym zawierających zmiany wynikające z uznania za uzasadnione zarzuty zgłoszone do projektu operatu opisowo-kartograficznego; 17) przygotowanie zawiadomień o zmianach danych ewidencyjnych, zgodnie z §49 rozporządzenia; 18) skompletowanie całości dokumentacji opracowanej w ramach zamówienia i przekazanie jej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium: - dla części I zamówienia wadium wynosi: 7500 zł - dla części II zamówienia wadium wynosi: 2000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.2.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku załączając do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania prac geodezyjnych z zakresów nr 1 i nr 2 określonych w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 276 ze zm.) lub dokumenty pracowników posiadających takie uprawnienia. Na każdą z części zamówienia należy wskazać co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia z zakresu nr 1 i po jednej osobie posiadającej uprawnienia z zakresu nr 2. Przy składaniu oferty na dwie części zamówienia osoby te mogą zostać wykazane w obu ofertach jednocześnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2a i/lub 2b do SIWZ; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1b pzp – załącznik nr 3 do SIWZ; 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 5 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ; 4. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności – załącznik Nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania prac geodezyjnych z zakresów nr 1 i 2 określonych w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 ze zm.) lub dokumenty pracowników posiadających takie uprawnienia; 5. Parafowany przez wykonawcę wzór umowy – załącznik Nr 6 do SIWZ. 6. Wykaz prac (załącznik nr 7 do SIWZ). 7. Potencjał techniczny (załącznik nr 8 do SIWZ). 8. Wykaz pracowników (załącznik nr 9 do SIWZ). 9. Wzór oświadczenia od Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych wynikających z RODO (Załącznik nr 10 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach