Przetargi.pl
Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48227640516 , fax. +48227640450
  • Data zamieszczenia: 2024-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. +48227640516, fax. +48227640450
    REGON: 013269858
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. 1) Część nr 1 zamówienia - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Krubin.2. Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik.3. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami:1) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752), 2) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219); 3) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911); 4) rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. ((Dz. U. z 2022 r. poz. 1670);5) ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1356); 6) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. poz. 1247, z późn. zm.);7) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246);8) ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605);9) ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478). Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia.4. Zakres prac obejmował będzie:1) modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie:a) gruntów, w tym:- granic obrębów ewidencyjnych,- działek ewidencyjnych,- użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń,- klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji,b) budynków,c) obiektów trwale związanych z budynkami,2) działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na celu:a) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych;b) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych,c) obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych,d) obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach.2) działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu:a) uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków – geometrycznych i opisowych,b) utworzenie cyfrowych zbiorów danych dotyczących obiektów trwale związanych z budynkami.5. Szczegółowy sposób realizacji prac zawiera:1) „Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Krubin, jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,2) „Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,3) ilość i rodzaj:a) województwo: mazowieckie,b) powiat: legionowski, c) jednostka ewidencyjna: gmina Wieliszew, d) obręb: Krubin,e) powierzchnia opracowania: 797 ha, f) liczba działek: 1474 (szacunkowa liczba działek do ustalenia granic 741),g) szacunkowa liczba budynków – 498, w tym 498 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB, h) szacunkowa liczba lokali – 4, w tym 4 lokali ujawnionych w bazie danych EGiB, i) struktura użytków: - użytki rolne – 718 ha, - lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione – 33 ha, - tereny zabudowane i zurbanizowane – 22 ha, - drogi – 22 ha, - tereny kolejowe – 0 ha,- tereny zamknięte – brak.6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez 9. Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.11. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.:-kierownika prac - geodety,-prac pomiarowych w zespole terenowym,-prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych.12. Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).13. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.14. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.15. Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru.1. Część nr 2 zamówienia - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Góra. 2. Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik.3. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami:1) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752), 2) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219); 3) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911); 4) rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. ((Dz. U. z 2022 r. poz. 1670);5) ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1356); 6) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. poz. 1247, z późn. zm.);7) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246);8) ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605);9) ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478). Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia.4. Zakres prac obejmował będzie:1) modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie:a) gruntów, w tym:- granic obrębów ewidencyjnych,- działek ewidencyjnych,- użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń,- klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji,b) budynków,c) obiektów trwale związanych z budynkami,2) działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na celu:a) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych;b) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych,c) obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych,d) obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach.2) działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu:a) uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków – geometrycznych i opisowych,b) utworzenie cyfrowych zbiorów danych dotyczących obiektów trwale związanych z budynkami.5. Szczegółowy sposób realizacji prac zawiera:1) „Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Góra, jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,2) „Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,3) ilość i rodzaj:a) województwo: mazowieckie,b) powiat: legionowski, c) jednostka ewidencyjna: gmina Wieliszew, d) obręb: Góra,e) powierzchnia opracowania: 199 ha, f) liczba działek: 418 (szacunkowa liczba działek do ustalenia granic 85),g) szacunkowa liczba budynków – 235, w tym 235 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB, h) szacunkowa liczba lokali – 2, w tym 2 lokali ujawnionych w bazie danych EGiB, i) struktura użytków:  użytki rolne – 143 ha,  lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione – 32 ha,  tereny zabudowane i zurbanizowane – 5 ha,  drogi – 6 ha,  tereny kolejowe – 2 ha, tereny zamknięte – działka nr 136.7. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez 9. Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.11. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.: kierownika prac - geodety, prac pomiarowych w zespole terenowym, prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych.12. Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).13. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.14. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.15. Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru.1. Część nr 3 zamówienia - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Góra PAN. 2. Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik.3. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami:1) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752), 2) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219); 3) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911); 4) rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. ((Dz. U. z 2022 r. poz. 1670);5) ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1356); 6) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. poz. 1247, z późn. zm.);7) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246);8) ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605);9) ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478). Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia.4. Zakres prac obejmował będzie:1) modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie:a) gruntów, w tym:- granic obrębów ewidencyjnych,- działek ewidencyjnych,- użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń,- klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji,b) budynków,c) obiektów trwale związanych z budynkami,2) działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na celu:a) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych;b) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych,c) obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych,d) obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach.2) działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu:a) uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków – geometrycznych i opisowych,b) utworzenie cyfrowych zbiorów danych dotyczących obiektów trwale związanych z budynkami.5. Szczegółowy sposób realizacji prac zawiera:1) „Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Góra PAN, jednostkaewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,2) „Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,3) ilość i rodzaj:a) województwo: mazowieckie,b) powiat: legionowski, c) jednostka ewidencyjna: gmina Wieliszew, d) obręb: Góra PAN,e) powierzchnia opracowania: 558 ha, f) liczba działek: 215 (szacunkowa liczba działek do ustalenia granic 114),g) szacunkowa liczba budynków – 86, w tym 86 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB, h) szacunkowa liczba lokali – 41, w tym 41 lokali ujawnionych w bazie danych EGiB, i) struktura użytków: -użytki rolne – 444 ha, -lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione – 51 ha, -tereny zabudowane i zurbanizowane – 11 ha, -drogi – 13 ha, -tereny kolejowe – 3 ha,-tereny zamknięte – działka nr 123.6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez 9. Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.11. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.:-kierownika prac - geodety,-prac pomiarowych w zespole terenowym,-prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych.12. Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).13. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.14. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.15. Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru.1. Część nr 4 zamówienia - Modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Janówek Pierwszy.2. Celem prac modernizacyjnych jest modyfikacja i uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych oraz doprowadzenie do zgodności pomiędzy stanem obiektów ewidencyjnych ujawnionym w operacie ewidencji gruntów i budynków a rzeczywistym stanem obiektów ewidencyjnych. Osiągnięcie zakładanego celu pracy pozwoli na podniesienie jakości danych w ewidencji gruntów i budynków, jak również pozwoli na usprawnienie procesu prowadzenia, obsługi i udostępniania ewidencji gruntów i budynków w postaci zbiorów numerycznych oraz usług sieciowych, a w szczególności poprawi procesy automatyzacji w zakresie przeglądania danych pzgik, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych oraz udostępniania materiałów pzgik.3. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. Prace zostaną wykonane zgodnie z następującymi przepisami:1) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752), 2) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 poz. 219); 3) rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 17 lipca 2001 r. w sprawie wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych (Dz. U. z 2001 r. nr 84, poz. 911); 4) rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. ((Dz. U. z 2022 r. poz. 1670);5) ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1356); 6) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. poz. 1247, z późn. zm.);7) rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246);8) ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605);9) ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478). Ponadto wiążące będą przepisy aktów prawnych, które wejdą w życie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż 60 dni przed upływem realizacji przedmiotu zamówienia.4. Zakres prac obejmował będzie:1) modernizacja EGiB przeprowadzona na podstawie niniejszego projektu dotyczyć będzie:a) gruntów, w tym:- granic obrębów ewidencyjnych,- działek ewidencyjnych,- użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń,- klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, podlegających gleboznawczej klasyfikacji,b) budynków,c) obiektów trwale związanych z budynkami,2) działania modernizacyjne dotyczące gruntów obejmować będą czynności mające na celu:a) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących punktów granicznych, granic obrębów ewidencyjnych oraz granic działek ewidencyjnych;b) modyfikację cyfrowych zbiorów danych dotyczących konturów użytków gruntowych oraz konturów klasyfikacyjnych,c) obliczenie pól powierzchni działek ewidencyjnych,d) obliczenie powierzchni klasoużytków w działkach.2) działania modernizacyjne dotyczące budynków obejmować będą czynności mające na celu:a) uzupełnienie cyfrowych zbiorów danych dotyczących budynków – geometrycznych i opisowych,b) utworzenie cyfrowych zbiorów danych dotyczących obiektów trwale związanych z budynkami.5. Szczegółowy sposób realizacji prac zawiera:1) „Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Janówek Pierwszy, jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ, 2) „Warunki techniczne realizacji prac dla obrębów Krubin, Góra, Góra PAN i Janówek Pierwszy jednostka ewidencyjna Gmina Wieliszew, powiat Legionowski, województwo mazowieckie” stanowiący załącznik do SWZ,3) ilość i rodzaj:a) województwo: mazowieckie,b) powiat: legionowski, c) jednostka ewidencyjna: gmina Wieliszew, d) obręb: Janówek Pierwszy,e) powierzchnia opracowania: 479 ha, f) liczba działek: 1165 (szacunkowa liczba działek do ustalenia granic 463),g) szacunkowa liczba budynków – 527, w tym 527 budynków ujawnionych w bazie danych EGiB, h) szacunkowa liczba lokali – 5, w tym 5 lokali ujawnionych w bazie danych EGiB, i) struktura użytków: -użytki rolne – 349 ha, -lasy, tereny zadrzewione i zakrzewione – 24 ha, -tereny zabudowane i zurbanizowane – 51 ha, -drogi – 15 ha, -tereny kolejowe – 8 ha,-tereny zamknięte – działki nr 88/3, 241/12, 241/16, 241/17 i 454.6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez 9. Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.11. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.:-kierownika prac - geodety,-prac pomiarowych w zespole terenowym,-prac operatorów systemu informatycznego jako pracowników kameralnych opracowujących wyniki pomiarów terenowych.12. Wykonanie w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).13. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.14. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.15. Okres rękojmi wynosi 72 miesiące od daty podpisania protokołu ostatecznego odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) sytuacja ekonomiczna lub finansowa:O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą,że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:a) dla części nr 1 - 100 000,00 zł;b) dla części nr 2 - 62 000,00 zł;c) dla części nr 3 - 70 000,00 zł;d) dla części nr 4 - 90 000,00 zł.Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) w oparciu o informacje zawarte:- w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,- dokumencie potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniana sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.2) zdolności techniczne lub zawodowe dla części nr 1, 2, 3 i 4:O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie oraz zdolności zawodowe, zapewniające należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że:a) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi polegające na przeprowadzeniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków.Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) w oparciu o informacje zawarte:- w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,- w wykazie usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania/odbiorów i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;b) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:-minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43.2 w zw. z art. 42 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.2023.1752),-minimum dwoma osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe o których mowa w art 43.1 w zw. z art. 42 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.2023.1752),-minimum dwoma osobami posiadającymi dwuletnie doświadczenie, które będą wykonywać prace pomiarowe w zespole terenowym,-minimum dwoma osobami posiadającymi co najmniej dwuletnie doświadczenie, które będą wykonywać prace operatorów systemu informatycznego jako pracownicy kameralni opracowujący wyniki pomiarów terenowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach