Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg
- Adres: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6998449 , fax. 022 6998154
- Data zamieszczenia: 2009-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
ul. Nowogrodzka 43 43
00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6998449, fax. 022 6998154
REGON: 01525966300108 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Malowanie pomieszczeń, remont tarasu, wymiana drzwi zewnętrznych z remontem wiatrołapu w budynku Przedszkola nr 82 przy ul. Natolińskiej 2 w Warszawie (znak sprawy UD-IX-WZP-3401-29/09). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń o powierzchni ok. 630 m2, remont tarasu o powierzchni ok. 180 m2, wymiana drzwi zewnętrznych wraz z remontem wiatrołapu w budynku Przedszkola nr 82 przy ul. Natolińskiej 2 w Warszawie. W zakres za - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 2. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty ogólnobudowlane. Wartość zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza niż 120.000,00 zł. (brutto). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 3. Wykaz robót, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, informujący o wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty ogólnobudowlane. Wartość zamówienia (jedna umowa/kontrakt) nie może być mniejsza niż 120.000,00 zł (brutto). Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie - przedmiot umowy - zostało wykonane należycie. Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez Zamawiającego jako należycie wykonany. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek i złożyć wykaz robót. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają wyżej wymienione dokumenty z uwzględnieniem przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zmawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalnym przy Zespole Szkół Publicznych w Kazuniu Polskim Gmina Czosnów
Dodano: 2016-07-27 - Budowę sali gimnastycznej przy budynku LO Nr XXI przy ul. Grójeckiej 93 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie prac modernizacyjnych i remontowych w GG PW w Warszawie przy Placu Politechniki 1: Cz.1. wykonanie robót modernizacyjnych pomieszczeń 324, 324A na potrzeby OKNO; Cz.2. wykonanie przebudowy świetlików oraz montaż ekranu akustycznego przy centrali klimatyzacyjnej wraz z naprawą pokrycia dachowego dachu BG PW; Cz.3. wykonanie robót adaptacyjnych pomieszczeń 3.10, 3.11 na potrzeby Katedry Geodezji Inżynieryjnej i Systemów Pomiarowo-Kontrolnych; Cz.4. wymiana rozdzielni NN wraz z przebudową wytypowanych wewnętrznych linii zasilających; Cz.5. wymiana stolarki drzwiowej .
Dodano: 2016-07-26 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REMONT, DOCIEPLENIE I PRZEBUDOWĘ BUDYNKU NR 5 - GARAŻ AKADEMII OBRONY NARODOWEJ ETAP I ORAZ II
Dodano: 2016-07-26 - Remont 3 lokali komunalnych w Gminie Konstancin-Jeziorna
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja pomieszczeń Przychodni Przyszpitalnej, laboratorium, pomieszczeń biurowych, apteki, wiatrołapu z drzwiami autoamtycznymi podpiętymi pod SAP w Centrum Medycznym Żelazna
Dodano: 2016-07-26 - REMONT ELEWACJI BUDYNKU B URZĘDU MIASTA JÓZEFOWA
Dodano: 2016-07-26 - Termomodernizacja budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Chamsku
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie remontu budynku mieszkalnego i wykonanie ogrodzenia nieruchomości przy ul. Balonowej 14 w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa budynku gospodarczego, doprowadzenie wody, wykonanie kanalizacji, budowa zbiornika na gaz płynny wraz z instalacją wewnętrzną i zewnętrzną w istniejącym budynku gospodarczym oraz zewnętrznej linii zasilającej c. o. do budynku biurowego na działce oznaczonej w ew. gruntów nr 2554/48 w m. Łochów, gm. Łochów.
Dodano: 2016-07-19