Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia miejsc publicznych i dróg miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2015÷2017

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2015-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia miejsc publicznych i dróg miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2015÷2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjne i naprawy obwodów oświetleniowych miejsc publicznych (placów, skwerów i parków oraz dróg zlokalizowanych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla). 2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące czynności: 1) usuwanie zagrożeń powstałych w wyniku zdarzeń drogowych i innych losowych, a w szczególności zabezpieczenie uszkodzonych elementów instalacji oświetleniowej przed skutkami porażeń elektrycznych, 2) wymiana niesprawnych bezpieczników oraz włączanie nieczynnych wyłączników nadprądowych, 3) regulacja, naprawa i wymiana niesprawnych układów sterujących oświetleniem ulicznym, 4) wymiana niesprawnych źródeł światła oraz elementów wyposażenia opraw oświetleniowych, 5) konserwacja, naprawa i wymiana uszkodzonych słupów, opraw oświetleniowych oraz wysięgników, 6) naprawa, konserwacja i wymiana zużytych elementów instalacji oświetlenia ulic, osprzętu oraz kabli energetycznych, 7) przeglądy sprawności latarń, 8) dokonywanie odczytów liczników energii elektrycznej w wybranych miejscach pomiarów, ustalonych z Zamawiającym, 9) oczyszczanie elementów instalacji oświetleniowej oraz mycie kloszy opraw, 10) uzupełnianie oznakowania latarń i szafek oświetleniowych, 11) pojedyncze przycinki gałęzi drzew ograniczających dostęp do latarni i prawidłowy rozsył światła, 12) przeglądy okresowe stanu technicznego sieci oświetlenia ulicznego, 13) całodobowe przyjmowanie zgłoszeń pozwalające na skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia o awariach - dyżury telefoniczne, 14) prowadzenie rejestru zgłoszeń o usterkach i awariach obwodów oświetleniowych, 15) udział w pracach związanych z przejmowaniem do eksploatacji nowych sieci oświetlenia ulicznego, 16) uzgadnianie z Rejonem Energetycznym terminów koniecznych wyłączeń zasilania energią elektryczną remontowanych obwodów oświetleniowych, 17) posiadanie/utworzenie bazy sprzętowo-materiałowej w obszarze miasta Kędzierzyna-Koźla celem czasowego magazynowania demontowanych latarń lub ich części oraz obniżenia kosztów ich transportu. 3. Czynności opisane w ust. 2 winny być realizowane w następujących terminach: 1) zagrożenia opisane w ust. 2 pkt 1 wymagają niezwłocznego usunięcia, 2) czynności opisane w ust. 2 pkt 2 i 3 realizowane będą w czasie do 24 godzin od momentu przekazania zgłoszenia, 3) czynności opisane w ust. 2 pkt 4 realizowane będą w terminie podanym przez Wykonawcę w ofercie, 4) czynności opisane w ust. 2 pkt 5÷6 realizowane będą w terminie nie przekraczającym 7 dni od dnia dokonanych oględzin lub przyjęcia zgłoszenia, 5) czynności opisane w ust. 2 pkt 7 realizowane będą w cyklu tygodniowym, 6) czynności opisane w ust. 2 pkt 8 realizowane będą w cyklu miesięcznym, 7) czynności opisane w ust. 2 pkt 9 i 11 realizowane będą w cyklu rocznym, 8) czynności opisane w ust. 2 pkt 12 (realizowane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego w cyklu 5-letnim) wykonane zostaną w I p. 2016r. 9) w sytuacjach podyktowanych względami bezpieczeństwa mieszkańców, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia terminów określonych w pkt 3 i 4, o czym powiadomi drogą elektroniczną Wykonawcę, 10) zmiana terminu określonego w pkt 4 może nastąpić za zgodą Zamawiającego jedynie w sytuacji gdy dostawa latarń lub ich części, celem dokonania wymiany, nie jest możliwa w ustalonym czasie. 4. Z wyjątkiem przeglądów okresowych stanu technicznego sieci oświetlenia ulicznego o zakresie wykonanych prac Zamawiający winien być niezwłocznie powiadamiany, lecz nie później niż w terminie do 3 dni od ich wykonania drogą elektroniczną. 5. Zakres prac remontowych wymieniony w ust. 2 pkt 5 i 6 związanych z wymianą elementów instalacji oświetlenia ulic, winien być każdorazowo uzgodniony z Zamawiającym przed ich rozpoczęciem. Ustalenia w tej sprawie winny zostać dokonane w formie notatki lub korespondencji elektronicznej. Zamawiający zastrzega sobie prawo decydowania o sposobie, zakresie i terminach realizacji prac planowych, dostosowując je do możliwości budżetowych Gminy. 6. Wykonawca podejmuje się wykonania wszystkich czynności zapewniających prawidłowe funkcjonowanie instalacji oświetlenia ulicznego, określonych w Instrukcji ruchu i eksploatacji sieci oświetlenia miejsc publicznych i dróg na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle (załącznik nr 1 do SIWZ załączony w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl), utrzymując je w stanie technicznym zgodnym z obowiązującymi normami i przepisami. 7. Prace winny być tak zorganizowane, by nie powodowały utrudnień i ograniczeń ruchu zarówno pojazdów jak i pieszych, a w razie zaistnienia takiej sytuacji należy uzyskać pozwolenie na zajęcie pasa drogowego, a miejsce prac należy odpowiednio zabezpieczyć. 8. Wykaz, obwodów oświetlenia ulicznego zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - załączony w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl. W trakcie realizacji zamówienia będzie on na bieżąco aktualizowany przez Zamawiającego i przekazywany Wykonawcy w formie pisemnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN). 8.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 12.11.2015r. do godz. 11:30. 8.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 8.4 Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania), muszą również posiadać w swojej treści obowiązkowy zapis, że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 (w innym przypadku nie będą uznawane), oraz, że wypłata wadium nastąpi bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. W przypadku ofert wspólnych gwarancja wadialna ma wymieniać wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 8.5 Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 8.3 b-e należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty w wadium. 8.6 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 1, ust. 1a, ust. 2 i ust. 4 ustawy Pzp. 8.7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.8 Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wymiany niesprawnych źródeł światła oraz elementów wyposażenia opraw oświetleniowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach