Przetargi.pl
Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Prudnik - własność Gminy

Gmina Prudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4066200 , fax. 077 4066228
  • Data zamieszczenia: 2011-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prudnik
    ul. Kościuszki 3 3
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4066200, fax. 077 4066228
    REGON: 00052652900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Prudnik - własność Gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulicznego, na terenie gminy Prudnik, polegającej na podstawowych pracach należących do konserwacji oświetlenia oraz remontach i usuwaniu awarii. Oświetlenie uliczne będące przedmiotem zamówienia stanowi w całości własność gminy Prudnik. Załącznik nr 7 do SIWZ zawiera wykaz ilościowy punktów świetlnych (opraw) będących własnością gminy Prudnik, które podlegają konserwacji przez cały okres trwania umowy oraz wykaz punktów, które podlegają konserwacji od momentu zakończenia okresu gwarancji. Zakres podstawowych prac należących do konserwacji oświetlenia: 1) Prowadzenie kontroli czynnych źródeł światła raz na kwartał z uwzględnieniem: stanu widocznych części przewodów, połączeń sprzętu oraz tras kablowych; stanu czystości opraw i źródeł światła; stanu ubytków źródeł światła; stanu urządzeń zabezpieczeniowych i sterowania; stanu słupów i wysięgników; stanu napisów informacyjnych, ostrzegawczych, tabliczek i oznaczeń; kontroli wskazań aparatury kontrolno-pomiarowej; dopuszczalnej liczby niesprawnych jednorazowo źródeł światła oświetlenia, która nie powinna przekraczać 3 % ogólnej liczby opraw zamontowanych na drogach, ulicach i terenie gminy, stanowiących przedmiot zamówienia. 2) Likwidacja niesprawnych źródeł światła niezwłocznie w ilości przekraczającej ustalone limity, pojedynczych niesprawnych źródeł światła w terminie do 30 dni od daty zgłoszenia. 3) Wymiana spalonych żarówek w terminie do 30 dni od daty zgłoszenia. 4) Wymiana spalonych bezpieczników i główek bezpiecznikowych w lampkach i szafkach sterowniczych w terminie do 30 dni od daty zgłoszenia. 5) Wymiana drobnych części lamp takich jak: oprawki, dławiki, startery w terminie do 30 dni od daty zgłoszenia. 6) Czyszczenie opraw oraz mycie kloszy: - przy wymianie żarówek, po stwierdzeniu zanieczyszczeń podczas kwartalnych przeglądów, w terminie do 30 dni od stwierdzenia zanieczyszczenia. 7) Uzupełnianie i odnawianie napisów oraz znaków ostrzegawczych na słupach i szafkach sterowniczych w terminie do 30 dni od daty zgłoszenia ubytku. 8) Usuwanie bieżących awarii opraw w słupach i szafkach sterowniczych. 9) Lokalizacja uszkodzonych linii kablowych napowietrznych i podziemnych. 10) Wymiana drobnych elementów w szafach (zabezpieczeń, fotokomórek, żarówek i przewodów) oraz obudowy szaf. 11) Pionowanie słupów. 12) Wycinka gałęzi dotykających linii elektrycznych i lamp oraz gałęzi zasłaniających źródło światła. 13) Przekazywanie zamawiającemu pisemnych informacji na temat planowania i przeprowadzania niezbędnych remontów i modernizacji oświetlenia. 14) Prowadzenie na bieżąco książki raportów robót konserwacyjnych, w której należy wpisywać zgłaszane usterki z podaniem czasu przyjęcia, miejsca usterki, sposobu i czasu jej usunięcia. Książkę raportów miesięcznych Wykonawca jest zobowiązany przekazywać Zamawiającemu najpóźniej w dniu przeglądu. 15) Prowadzenie na bieżąco planów linii oświetlenia z punktami oświetlenia ulicznego i schematami instalacji. 16) Przystąpienie do zabezpieczenia uszkodzonych linii i słupów w trakcie kolizji drogowych lub spowodowanych przez czynniki atmosferyczne w czasie niezwłocznym od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, Policję, Straż Miejską najpóźniej do 30 minut, bez względu na porę i rodzaj dnia (dzień powszedni, święto). 18) Wymiana uszkodzonych w drodze awarii i zdarzeń losowych kloszy. 19) Wymiana bądź regeneracja uszkodzonych w drodze awarii i zdarzeń losowych słupów i wysięgników (nie dotyczy przypadków zapłaty przez ubezpieczyciela sprawcy zdarzenia). 20) Likwidacja uszkodzeń kabli i linii zasilających. 21) Wymiana uszkodzonych w drodze awarii lub zdarzeń losowych opraw. 22) Przeglądy techniczne urządzeń oraz pomiary oświetlenia ulicznego. 23) Usuwanie sopli z latarń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach