Przetargi.pl
Konserwacja bieżąca i naprawa kserokopiarek. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.28.2016

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-615 Szczecin, ul. Matejki 6B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8144206 , fax. 91 81-44-222
  • Data zamieszczenia: 2016-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie
    ul. Matejki 6B 6B
    71-615 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8144206, fax. 91 81-44-222
    REGON: 01034470800671
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja bieżąca i naprawa kserokopiarek. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.28.2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji i bieżącej naprawy kserokopiarek będących w użytkowaniu Zamawiającego, wymienionych szczegółowo w tabeli zamieszczonej w pkt 3.1 SIWZ. 3.2. Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wymienionych w pkt 3.1. SIWZ obejmuje: 3.2.1. wykonywanie przeglądów zgodnie z dokumentacją techniczną i instrukcją obsługi producenta, 3.2.2. dokonywanie napraw, 3.2.3. dokonywanie regulacji oraz kontroli stanu technicznego, 3.2.4. dostarczanie oraz montaż oryginalnych części zamiennych, które uległy awarii (również elementów nie będących częściami eksploatacyjnym, jak np. płyta główna, twardy dysk czy panel dotykowy), 3.2.5. dostarczanie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, w tym: tonery (czarne i kolorowe) zszywki, developer, olej, itp. Dostawa materiałów eksploatacyjnych nie obejmuje dostawy papieru do wszystkich urządzeń. 3.2.6. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz wymienionych części zamiennych. 3.3. Czas reakcji serwisu na zgłoszoną usterkę - minimalny 7 maksymalny 10 godzin roboczych. (wyrażony w pełnych godzinach). 3.4. W razie braku możliwości usunięcia usterki w ciągu kolejnych 12 godzin roboczych - Wykonawca, na żądanie Zamawiającego dostarczy urządzenie zastępcze o takich samych lub lepszych parametrach. 3.5. Ze strony Wykonawcy realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować przez osoby wskazane w ofercie. Wykonywanie przedmiotu zamówienia za pomocą innych osób wymaga uzyskania zgody Zamawiającego. 3.6. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem przed terminem składania ofert po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego, którym jest Pan Sławomir Korzekwa Główny Specjalista Sekcji Ewidencji i Analiz. 3.7. Zamawiający informuje, że wszystkie urządzenia wymienione w pkt 3.1. SIWZ są objęte kompleksową umową serwisową do dnia 27.07.2016 r. 3.8. Zamawiający zastrzega możliwość wyłączenia z umowy trzech urządzeń co do których wykonawca ma świadczyć usługę serwisową. Wyłączenie o którym mowa w zdaniu pierwszym nie będzie stanowiło nienależytego wykonania umowy i nie będzie stanowiło podstawy do dochodzenia wobec Zamawiającego roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. 3.9. Wykonywanie przedmiotu umowy odbywać się będzie w miejscu instalacji urządzenia wskazanym w tabeli w pkt 3.1. SIWZ w kolumnie II (miejsce instalacji). Zamawiający zastrzega jednak, iż w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie miejsce instalacji poszczególnych urządzeń. Zmiana ta nie będzie wymagała formy aneksu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji serwisu na zgłoszoną usterkę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach