Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa serwisowa kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

Izba Celna w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. Energetyków 55
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4805500 , fax. 091 4805801
  • Data zamieszczenia: 2014-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Szczecinie
    ul. Energetyków 55 55
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4805500, fax. 091 4805801
    REGON: 00014384000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa serwisowa kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa polegająca na wykonywaniu konserwacji i napraw kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z wymianą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, mających na celu zapewnienie stałej sprawności urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności utrzymanie czystości wykonywanych kopii/wydruków na całej powierzchni białej kartki. 2. Kompleksową obsługą serwisową objęte zostaną kserokopiarki, drukarki i urządzenia wielofunkcyjne zlokalizowane na obszarze właściwości Izby Celnej w Szczecinie, Urzędu Celnego w Szczecinie i Urzędu Celnego w Koszalinie o następujących modelach: Toshiba e-studio 167 - 14 szt., Toshiba e-studio 237 - 4 szt., Toshiba e-studio 182 - 12 szt., Xerox Phaser 3435DN - 17 szt., Xerox WC 5765 - 5 szt., Konica Minolta DI3010 - 1 szt., Kyocera Mita 1620 - 11 szt., Kyocera Mita 1635 - 10 szt., Kyocera Mita 2050 - 5 szt., Kyocera Mita 3040 - 2 szt., Olivetti d-copia 200MF - 1 szt., Olivetti d-copia 16MF - 1 szt., Brother MFC-7440N - 1 szt., Brother HL5250DN - 11 szt., HP Color LaserJet 2840 - 2 szt., HP LaserJet M3027x Multifunction - 5 szt., HP Color LaserJet 2600n - 1 szt., HP LaserJet P2055DN - 7 szt. Samsung SCX-4828FN - 4 szt., Samsung ML-2251N - 12 szt., Samsung ML-4050ND - 10 szt., Samsung ML-3051ND - 15 szt., Samsung CLP-320N - 2 szt., Samsung SCX-5637FR - 4 szt., Samsung CLP-365W - 2 szt., Lexmark C782DN - 2 szt., Lexmark T654dn - 8 szt., Lexmark X466de - 3 szt., Lexmark E360dn - 17 szt., Lexmark x738DTE - 2 szt., Lexmark x736DE - 2 szt., Lexmark MS410DN - 10 szt., Lexmark X364DN - 2 szt. Rex Rotary MP6000 - 3 szt., Nashuatec MP6001SP - 1 szt., Printronix P5205B - 1 szt. Ricoh MP201SPF - 1 szt. Ricoh Aficio MP6001SP - 2 szt. 3. Wykaz kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez Zamawiającego, zawierający miejsce eksploatacji, datę przyjęcia do użytkowania, stan licznika na dzień 01.08.2014r. oraz średnią miesięczną ilość wykonywanych kopii,wydruków stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Kompleksowa obsługa serwisowa rozliczana będzie dla każdego z urządzeń na podstawie miesięcznego ryczałtu, weryfikowanego po upływie 3 miesięcy faktyczną ilością wykonanych przez dane urządzenie kopii/wydruków w tym okresie. 5. Kompleksowa obsługa serwisowa obejmuje: a) przeglądy i czynności konserwacyjne wykonywane sukcesywnie w miarę potrzeb, b) wymianę wszelkich materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru) oraz części zamiennych, c) dostarczanie w czasie trwania umowy tonerów w ilości wynikającej z liczby wykonanych kopii, d) wykonywanie napraw urządzeń, e) dokonywanie wpisów do ewidencji pracy urządzenia, f) dojazdy pracownika serwisu do miejsca zainstalowania urządzenia, g) końcowy przegląd techniczny (wykonany nie wcześniej niż 2 miesiące przed końcem obowiązywania umowy) wraz z dostawą 1 tonera dla każdego urządzenia, h) odbiór we własnym zakresie zużytych części zamiennych i tonerów w celu ich zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, i) wykonanie innych czynności gwarantujących ciągłą, sprawną pracę urządzeń. 6. Minimalny okres gwarancji jakości na wykonane naprawy wynosi 12 miesięcy, natomiast na części i materiały użyte do naprawy - 12 miesięcy lub okres gwarancji producenta, jeśli będzie dłuższy. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkowników Zamawiającego. 7. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określają istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiące XXII część SIWZ. Wykazana w Formularzu ofertowym szacunkowa ilość kopii,wydruków dla każdego modelu urządzenia została podana wyłącznie w celu obliczenia wartości oferty i nie jest wielkością zobowiązującą Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503131003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r. nr 42, poz. 275 ze zm.) 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - NBP Oddział Regionalny Szczecin nr 49101015990029031391200000. 5.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca do oferty załączy dokument potwierdzający jego wpłatę na konto Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, Wykonawca załączy do oferty oryginalny dokument potwierdzający jego wniesienie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrócenie go Wykonawcy, bez naruszania oferty. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w dokumencie gwarancji należy wskazać: a)nazwę gwaranta oraz beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), b)obowiązek zapłaty sumy gwarancyjnej odpowiadającej wysokością kwocie wymaganego wadium; suma gwarancyjna powinna być wyrażona w złotych polskich, c)stan rzeczy, którego zaistnienie jest powodem żądania zapłaty przez beneficjenta (Zamawiającego). Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w:art.46 ust.4a ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy p.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy p.z.p. lub pełnomocnictw;art. 46 ust.5 ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Gwarancja winna mieć charakter terminowy, bezwarunkowy, nie może być odwoływalna i winna być płatna na pierwsze żądanie beneficjenta gwarancji. 8.Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz powinno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty składania ofert. 9.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10.Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11.Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W postępowaniu odwoławczym Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic-szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach