Gmina Chodel ogłasza przetarg
- Adres: 24-350 Chodel, ul. Partyzantów 24
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (81) 827 73 10
- Data zamieszczenia: 2023-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chodel
ul. Partyzantów 24
24-350 Chodel, woj. lubelskie
tel. (81) 827 73 10
REGON: 431019856 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostosowanie budynków świetlicy wiejskiej w Lipinach i Adelinie do potrzeb społeczno-kulturalnych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot umowy obejmuje zrealizowanie robót w oparciu o dokumentację techniczną oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, z podziałem na dwie (2) części:część 1 – Remont pomieszczeń w budynku świetlicy wiejskiej w Adelinie4.3. Zakres zamówienia w części 1 obejmuje zrealizowanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, a w szczególności:4.3.1. Przygotowanie powierzchni podłogi do malowania oraz dwukrotne malowanie farbą olejną;4.3.2. Montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych oraz malowanie zamontowanych ościeżnic metalowych;4.3.3. Montaż parapetów;4.3.4. Usunięcie starej farby ze ścian, położenie gładzi gipsowej, przygotowanie powierzchni ścian pod farbę szorowalną, malowanie ścian;4.3.5. Rozebranie istniejących ścian działowych przy klatce schodowej (przy scenie) oraz wykonanie nowych w systemie g-k;4.3.6. Rozebranie istniejącego sufitu oraz usunięcie istniejącej izolacji, wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej oraz wykonanie sufitu podwieszanego;4.3.7. Montaż wentylatorów dachowych;4.3.8. Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z niezbędnym osprzętem oraz wymiana tablicy elektrycznej;4.3.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 1a do SWZ) oraz załącznik nr 6a do SWZ – wzór umowy.Przedmiot umowy obejmuje zrealizowanie robót w oparciu o dokumentację techniczną oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, z podziałem na dwie (2) części:2 część 2 – Remont pomieszczeń w budynku świetlicy wiejskiej w Lipinach4.4. Zakres zamówienia w części 2 obejmuje zrealizowanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, a w szczególności:4.4.1. Rozebranie istniejących podłóg drewnianych, wykonanie posadzek betonowych wraz z izolacją termiczną oraz przeciwwilgociową;4.4.2. Wykończenie podłóg panelami winylowymi oraz płytkami gresowymi;4.4.3. Montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych wraz z ościeżnicami;4.4.4. Wykucie otworów okiennych i drzwiowych w ścianach z cegieł, montaż stolarki okiennej;4.4.5. Usunięcie starej farby ze ścian, wykonanie tynków cementowo-wapiennych i gładzi gipsowej, przygotowanie powierzchni ścian pod wykończenie, układanie płytek ceramicznych do wysokości min.2 m oraz malowanie ścian;4.4.6. Wykonanie sufitu podwieszanego kasetonowego w sanitariatach;4.4.7. Montaż 3 wentylatorów dachowych stalowych, rozprowadzenie kanałów i montaż anemostatów, dostawa i montaż okapu kuchennego;4.4.8. Wykonanie instalacji elektrycznej w kuchni i sanitariatach wraz z montażem opraw i osprzętu, demontaż starej tablicy i montaż nowej tablicy rozdzielczej z wyposażeniem w zabezpieczenia;4.4.9. Wykonanie instalacji sanitarnej w kuchni i sanitariatach oraz niezbędnych podejść wodno-kanalizacyjnych, montaż zlewozmywaka ze stali nierdzewnej, 2 umywalek i 2 ustępów typu kompakt;4.4.10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 1b do SWZ) oraz załącznik nr 6b do SWZ – wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:7.2.4.1. wykonania (zakończenia) nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej (zrealizowanej w ramach jednego zamówienia, jednej umowy), w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) zakres której obejmował co najmniej prace wykończeniowe obejmujące np. układanie terakoty, paneli podłogowych, malowanie ścian montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, prace instalacyjne elektryczne i hydrauliczne i itp., o wartości nie mniejszej niż:7.2.4.1.1. dla części 1 - 50 000,00 zł brutto.7.2.4.1.2. dla części 2 - 80 000,00 zł brutto.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych (wg zał. nr 5) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. W przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu walut NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu.7.2.4.2. dysponowania osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do reali¬zacji zamówienia, umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim pozio¬mie jakości, posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:7.2.4.2.1. co najmniej 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji Kierownika budowy, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (bez ograniczeń) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W/w osoba musi wykazać się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji Kierownika budowy. Ponadto powinna posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy co najmniej jednej roboty budowlanej (zrealizowanej w ramach jednego zamówienia, jednej umowy), w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) zakres której obejmował co najmniej prace wykończeniowe obejmujące np. układanie terakoty, paneli podłogowych, malowanie ścian montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, prace instalacyjne elektryczne i hydrauliczne i itp., o wartości nie mniejszej niż:- dla części 1 - 50 000,00 zł brutto.- dla części 2 - 80 000,00 zł brutto.przy czym inwestycja ta powinna być wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona oraz odebrana przez Inwestora.UWAGA: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. Uprawnienia powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lip¬ca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. (Dz.U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zo¬stały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Za¬mawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiada¬nych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnie¬nia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodo¬wych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-07
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Niemce
Dodano: 2024-05-17 - Prace remontowo-konserwatorskie 3 tarasów: północnego pałacu, nad łącznikiem między pałacem a kaplicą oraz wschodniego teatralni w zespole pałacowo-parkowym w Kozłówce
Dodano: 2024-05-16 - Prace remontowo-konserwatorskie 3 tarasów: północnego pałacu, nad łącznikiem między pałacem a kaplicą oraz wschodniego teatralni w zespole pałacowo-parkowym w Kozłówce
Dodano: 2024-05-16 - „Remont chodnika przy ulicy Cementowej” inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-05-15 - Przebudowa skweru im. Arcybiskupa Józefa Życińskiego w Lublinie na dz. nr 2/2, 3/8, 1/5 obr. 41, ark. 3
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1567L od km 10+959 do km 11+265 w miejscowości Stępków
Dodano: 2024-05-12 - PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
Dodano: 2024-05-10 - PRZEBUDOWA DROGI POŻAROWEJ NR 7 OD KM 1+350 DO 2+250 KM
Dodano: 2024-05-10 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły podstawowej w Ciciborze Dużym na żłobek samorządowy
Dodano: 2024-05-10 - Wykonanie instalacji wentylacji oraz klimatyzacji na Wydziale Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS w Lublinie
Dodano: 2024-05-10