Przetargi.pl
Dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Powiat Konecki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Staszica 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 372 41 34 , fax. 0-41 372 83 20
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Konecki
    ul. Staszica 2 2
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 372 41 34, fax. 0-41 372 83 20
    REGON: 29100938900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są: Dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu pn. Nowa Szkoła Konecka - Modernizacja Infrastruktury Edukacyjnej i Społeczno - Edukacyjnej oraz doposażenie placówek w sprzęt dydaktyczny i społeczno - edukacyjny, w Powiecie Koneckim współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013 obejmujące: I. Sprzęt komputerowy: 1. serwer - 1 szt. 2. jednostka centralna (model 1) - 42 szt. 3. jednostka centralna (model 2) - 2 szt. 4. monitor 19 - 43 szt. 5. monitor 20 - 2 szt. 6. zasilacz awaryjny (model 1) - 44 szt. 7. zasilacz awaryjny (model 2) - 1 szt. 8. drukarka atramentowa (kolor) - 1 szt. 9. drukarka laserowa (kolor) - 1szt. 10. przełącznik - 1szt. 11. szafka wisząca typu rack 19 - 1 szt. II. Oprogramowanie: 1. Microsoft Windows Server 2008 Standard PL - 1 szt. 2. Microsoft Windows Server CAL 2008 User - 40 szt. 3. Microsoft Office Professional 2007 PL (licencja edukacyjna) - 44 szt. 3.2. Szczegółowy zakres i parametry techniczne sprzętu komputerowego określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fabrycznie nowy sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ do lokalizacji określonych przez Zamawiającego. 3.5 Wykaz lokalizacji dostaw sprzętu i oprogramowania zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 3.6 Zamawiający nie przewiduje instalacji oprogramowania na komputerach przez Wykonawcę, montażu urządzeń ani też przeszkolenia pracowników. 3.7 Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu dostawy, w związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne do przedmiotu zamówienia. 3.8 Pojęcie równoważności odnosić należy do równoważności technicznej i jakościowej oferowanych komponentów składających się na całość danego sprzętu. Obowiązuje ono również tam, gdzie Zamawiający wyraźnie na nią wskazał.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości 4 500 zł. Forma wadium musi być zgodna z określoną w art. 45 ust. 6 PZP. W przypadku wyboru wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr 02124044161111000049650895. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty potwierdzenie wpłaty wadium. Zamawiający uzna wpłatę wadium w formie pieniężnej tylko wtedy, gdy znajdą się one faktycznie na jego rachunku bankowym przed otwarciem ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 PZP, 3) prowadzą działalność gospodarczą, której zakres obejmuje przedmiot zamówienia, 4) spełniają wszystkie warunki określone w SIWZ. W przypadku konsorcjum, warunek określony w ppkt 2) muszą spełnić wszyscy Wykonawcy, którzy ubiegają się o zamówienie. Zamawiający dokonana oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do formularza oferty) 2) oświadczenie Wykonawcy, iż nie zachodzą względem niego określone w art. 24 ust. 1 ustawy PZP okoliczności skutkujące wykluczeniem z postępowania (załącznik nr 2 do formularza oferty), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( co najmniej 150 000 zł brutto) dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku konsorcjum: - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 1) podpisują wszyscy Wykonawcy, - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2) składa odrębnie każdy Wykonawca, - dokument określony w ppkt 3) składają wszyscy Wykonawcy. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, kto, kogo i do jakich czynności umocowuje. Ustanowienie pełnomocnika może wynikać z umowy konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkonskie.bip.ornak.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach