Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Schinzla 13
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 8323001 do 5, 8330566 , fax. 015 8323575
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Schinzla 13 13
27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
tel. 015 8323001 do 5, 8330566, fax. 015 8323575
REGON: 00030238500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sand.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zasilania awaryjnego (UPS) w pomieszcze-niu serwerowni SPZZOZ w Sandomierzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa zasilania awaryjnego (UPS) w pomieszcze-niu serwerowni SPZZOZ w Sandomierzu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki konieczne do spełnienia przez Wykonawców O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2.Wymagania wobec Wykonawców 1. Dla Zasilania awaryjnego UPS Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji Door-to-Door 2. Wykonawca rozpatrzy reklamację od chwili zgłoszenia do daty usunięcia wady lub wymiany towaru na wolny od wad w terminie nie dłuższym niż 14 dni. 3. Wykonawca zapewni wymianę uszkodzonych podzespołów dostarczonego sprzętu na wolne od wad w okresie objętym gwarancją w przypadku 2 nieskutecznych napraw, bądź braku możliwości wykonania naprawy w określonym terminie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu w przypadku nie załączenia lub nie uzupełnienia wymaganych dokumentów i oświadczeń skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz celem uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2) formularz cenowy sporządzony w formie tabeli, uwzględniający nazwę oferowanego asortymentu, ilość, ceną jednostkową netto i brutto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę oferowanego asortymentu i numer katalogowy, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodne z załączonym formularzem stano-wiącym zał. nr 4 do SIWZ, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgło-szenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) parafowany projekt umowy, 7) w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo, 8) oświadczenie że Wykonawca udzieli serwisu gwarancyjnego na dostarczony asortyment na warunkach określonych przez Zamawiającego w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sand.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2015-10-01 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2013-11-15 - Zakup i dostawa: zestawu sieciowej pamięci dyskowej, dysków do serwerów, przełączników sieciowych, pamięci operacyjnej RAM do serwerów, wysokowydajnych laserowych drukarek monochromatycznych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
Dodano: 2012-11-21 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do przeprowadzania zajęć k.onfigurowanie i eksploatacja sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
Dodano: 2012-11-09 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2009-11-19 - Dostawa i montaż klimatyzacji w pomieszczeniach serwerowni i centrali telefonicznej oraz dostawa zasilania awaryjnego (UPS) w pomieszczeniu serwerowni SPZZOZ w Sandomierzu
Dodano: 2009-09-08 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę urządzeń i licencji oraz wykonanie usługi w ramach wdrożenia systemu biometrycznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich.
Dodano: 2009-07-24 - Dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Dodano: 2009-07-17