Przetargi.pl
Dostawy mięsa i wyrobów mięsnych do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie

Areszt Śledczy w Krasnymstawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Stanisława Augusta Poniatowskiego 27
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 575 61 15 , fax. 0-82 576 40 25
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Krasnymstawie
    ul. Stanisława Augusta Poniatowskiego 27 27
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 0-82 575 61 15, fax. 0-82 576 40 25
    REGON: 00032092800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: as_krasnystaw@sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy mięsa i wyrobów mięsnych do Aresztu Śledczego w Krasnymstawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I łopatka wieprzowa bez kości - ilość 2 000 kg boczek wieprzowy bez kości - ilość 1 000 kg łopatka wołowa bez kości - ilość 580 kg wątroba wieprzowa - ilość 1 000 kg ozory wieprzowe - ilość 600 kg serca wieprzowe - ilość 600 kg smalec - ilość 600 kg kiełbasa toruńska - ilość 80 kg kiełbasa zwyczajna - ilość 2 000 kg kiełbasa mortadela - ilość 1 500 kg kiełbasa parówkowa - ilość 1 500 kg parówki cienkie - ilość 1 400 kg luncheon Meat - ilość 80 kg pieczeń rzymska - ilość 1 200 kg pieczeń wiedeńska - ilość 1 200 kg salceson biały (w folii) - ilość 500 kg pasztet mięsny pieczony - ilość 500 kg szynka mielona prasowana - ilość 450 kg kaszanka gryczana - ilość 1 400 kg mielonka kanapkowa - ilość 1 500 kg szynka tyrolska - ilość 300 kg przysmak śniadaniowy - ilość 1 400 kg kiełbasa szynkowa - ilość 120 kg Zadanie II kanapkowa drobiowa - ilość 2 000 kg mielonka drobiowa - ilość 2 000 kg pieczeń drobiowa - ilość 1 700 kg pasztetowa drobiowa - ilość 1 300 kg szynka drobiowa - ilość 500 kg polędwica drobiowa - ilość 300 kg blok drobiowy - ilość 400 kg kotlet drobiowy (mrożony od 80 g do 110 g)- ilość 1 000 kg udka z kurczaka (mrożone) - ilość 1 000 kg pasztet drobiowy pieczony - ilość 800 kg serdelki drobiowe - ilość 1 500 kg kotlet mielony drobiowy (mrożony od 60 g do 110 g) - ilość 200 kg Zadanie III pasztet drobiowy (konserwa od 100 g do 125 g) - ilość 600 kg mielonka wieprzowa (konserwa od 290 g do 330 g) - ilość 700 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 t.j. Z późń. zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia i znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; b)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 t. j. Z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b)wypełniony i podpisany formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c)wypełniony i podpisany formularz dotyczący danych oferenta stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; d)podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ; e)oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: siwz_as_krasn_004_2009.rtf
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach