Przetargi.pl
Dostawa zestawów edukacyjnych dla 20 szkół uczestniczących w projekcie pn.: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe.

Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Łukasiewicza 6
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 353 77 66 , fax. 18 353 77 66
  • Data zamieszczenia: 2012-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice
    ul. Łukasiewicza 6 6
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 18 353 77 66, fax. 18 353 77 66
    REGON: 49057990200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawów edukacyjnych dla 20 szkół uczestniczących w projekcie pn.: Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla 20 szkół uczestniczących w projekcie Model pracy pozalekcyjnej z wykorzystaniem nowatorskich metod pracy oraz współczesnych technik informatycznych, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe. Zamówienie zostało podzielone na 20 szkół w oparciu o zapotrzebowanie jakie zgłosiły szkoły biorące udział w projekcie. 1. Szczegółowa kalkulacja zestawów edukacyjnych została przedstawiona w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Dostawa materiałów odbywać się będzie sukcesywnie do n/w szkół: a) województwo małopolskie: - gmina Gorlice - Gimnazja w: Bystrej, Dominikowicach, Klęczanach, Kobylance, Kwiatonowicach, Ropicy Polskiej, Stróżówce, Szymbarku i Zagórzanach; - gmina Klucze - Gimnazjum w: Kluczach; - gmina Wolbrom - Gimnazja w: Wierzchowisku, Gołaczewach, Dłużcu i Zarzeczu. b) województwo podkarpackie: - gmina Jasło - Gimnazja w: Osobnicy, Szebniach, Warzycach, - gmina Jedlicze - Gimnazjum w Jaszczwi, - gmina Tarnowiec - Gimnazjum w Tarnowcu, - gmina Skołyszyn - Gimnazjum w Święcanach. zgodnie z zestawieniem powyższych szkół podanym w załączniku Nr 6 do SIWZ 3. Wykonawca dostarczy materiały w dniach pracy szkół od poniedziałku do piątku w godz. od 8 - 14. 4. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 5. Do każdej partii dostarczonych produktów należy załączyć deklarację zgodności wraz z certyfikatem fabrycznej kontroli jakości. Każda dostawa będzie uzgadniana szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. 6. Po każdej dostawie zostanie spisany protokół odbioru. 7. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. 8. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 9. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. 10. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. 12. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Oferując produkty równoważne, Wykonawca oświadczy, że oferowany przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów pomocy dydaktycznych oferowanych jako równoważne. 13. Wykonawca winien oświadczyć, że materiały dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia posiadają odpowiednie atesty i certyfikaty oraz je przekazać wraz kartami gwarancyjnymi i instrukcjami obsługi (jeśli je posiadają) dyrektorom każdej z powyższych szkół. 14. Przekazanie Zamawiającemu potwierdzenia od każdego dyrektora szkoły (użytkownika) o wykonaniu usługi. 15. Gwarancja i rękojmia na dostarczony sprzęt będzie obowiązywała na zasadach ogólnych. Warunki gwarancji zostaną zawarte na kartach gwarancyjnych, dostarczonych Zamawiającemu wraz ze sprzętem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391620005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach