Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia warsztatowego. Numer referencyjny P/16/IW/15

Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
  • Data zamieszczenia: 2015-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
    ul. Okólna 37 37
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
    REGON: 34090172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia warsztatowego. Numer referencyjny P/16/IW/15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia warsztatowego tj. 1.1. Podnośnik punktowy Żaba, typu DK 100Q AC Hydraulics, w ilości 5 sztuk. 1.2. Podnośnik hydrauliczny dwukolumnowy 5T typu ZPF-500, w ilości 1 sztuki. 1.3. Myjka warsztatowa typu US - 4, w ilości 1 sztuki. 1.4. Myjka ciśnieniowa z podgrzewaniem typu HDS 5/15U, w ilości 7 sztuk. 1.5. Stół warsztatowy typu PROMAG EFSSO30C/Z2K2T2, w ilości 4 sztuk. 1.6. Uniwersalne urządzenie do wstępnej kontroli ustawienia zbieżności pojazdów do i powyżej 3,5 tony typu UNC-8, w ilości 1 sztuki. zgodnie z wymaganiami określonymi w Wymaganiach Eksploatacyjno - Technicznych (WE-T) - załącznik nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część. 2. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie: 2.1. Zamawiający określił w pkt 1 ilości wyposażenia, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania (podstawowy zakres zamówienia). 2.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości wyposażenia w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego wyposażenia, zgodnego z WE-T (załącznik nr 1) i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości wyposażenia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy: 2.2.1. Dla podnośnika punktowego żaba typu DK 100Q AC Hydraulics - 20% podstawowego zakresu zamówienia, tj. 1 sztuki. 2.2.2. Dla myjki warsztatowej typu US - 4, - 100% podstawowego zakresu zamówienia, tj. 1 sztuki. 2.2.3. Dla myjki ciśnieniowej z podgrzewaniem typu HDS 5/15U - 15% podstawowego zakresu zamówienia, tj. 1 sztuki. 2.2.4. Dla stołu warsztatowego typu PROMAG EFSSO30C/Z2K2T2 - 25% podstawowego zakresu zamówienia, tj. 2 sztuk. Termin realizacji dla opcji to: 20.11.2015r. 2.3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 3. Zakres czynności Wykonawcy w ramach wykonania przedmiotu zamówienia: 3.1. Przed dostarczeniem urządzeń do Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedsięwzięć związanych z oznakowaniem urządzeń kodem kreskowym, poprzez: 3.1.1. Wypełnienie Karty Wyrobu stanowiącej załącznik nr 6 załącznika do decyzji nr 3/MON Ministra Obrony narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (za wyjątkiem CZĘŚCI A), 3.1.2. Przekazanie do Zamawiającego, w terminie minimum na 2 tygodnie przed planowaną dostawą urządzeń, wypełnionej Karty Wyrobu w postaci elektronicznej (format MS Excel, w wersji edytowalnej na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym np. typu pendrive), 3.1.3. W przypadku braku kodu kreskowego, wykonanego zgodnie z wymaganiami systemu GS1 (ang. Global System One), umieszczonego na urządzeniu bezpośrednio przez jego producenta - Oznakowanie pojazdów kodem kreskowym lub wykonanie etykiety logistycznej GS-128 dla dostarczanych urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 438000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: w wysokości: Część nr 1 - 800,- zł.; Część nr 2 - 350,- zł.; Część nr 3 - 100,- zł.; Część nr 4 - 1300,- zł.; Część nr 5 - 250,- zł.; Część nr 6 - 250,- zł; Wadium można wnieść w formie i na zasadach zgodnych z art. 45 Ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi mieć formę przelewu bankowego na konto NBP 42 1010 1078 0104 3213 9120 0000. Przelew musi nastąpić w takim terminie, aby cała kwota wadium była na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania - (wpisać numer referencyjny oraz nr części, której dotyczy). 3. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie JW. 4620, bud. nr 98, pokój nr 3, w godz. od 700 do 1400 w dniach od poniedziałku do piątku, nie później niż w terminie składania ofert. Wniesione wadium należy opisać jak tytuł przelewu w pkt 2. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi posiadać zapisy o bezwarunkowym, nieodwołalnym zobowiązaniu wypłaty całej kwoty zabezpieczenia oferty, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez żadnych warunków i zastrzeżeń. 4. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę jedną z form wadium na cały okres związania ofertą. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania na podstawie, art. 24 ust. 2 pkt 2. 6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach