Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia warsztatowego służby czołgowo - samochodowej

Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
  • Data zamieszczenia: 2016-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
    ul. Okólna 37 37
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
    REGON: 34090172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia warsztatowego służby czołgowo - samochodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO SŁUŻBY CZOŁGOWO - SAMOCHODOWEJ o minimalnych parametrach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis i dane techniczne poszczególnych urządzeń i sprzętu). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 36 części, w ilościach jak poniżej: Część nr 1 - Urządzenie do kontroli ustawienia i pomiaru światłości świateł - ilość - 2 szt. Cześć nr 2 - Tester Diagnostyczny - ilość -1 szt. Część nr 3 - Przyrząd do symulacji i pomiaru siły wywieranej na hamulec bezwładnościowy przyczepy o masie do 5 ton - ilość - 1 szt. Część nr 4 - Podnośnik kanałowy hydrauliczny 3,5 t.- ilość - 1 szt. Część nr 5 - Dżwignik kanałowy hydrauliczny z trawers (SD) belka poprzeczna - ilość - 2 szt. Cześć nr 6 - Tester złącza elektrycznego pojazd-przyczepa - ilość - 1 szt. Część nr 7 - Urządzenie do wymuszania szarpnięć kołami jezdnymi pojazdów do i powyżej 3,5 t - ilość - 2 szt. Dostawa połączona z demontażem starego urządzenia, przygotowanie stanowiska do montażu, montażem urządzenia dostarczonego oraz przeszkoleniem użytkowników (min. 2 osoby). Część nr 8 - Uniwersalne urządzenie rolkowe do kontroli skuteczności działania ukł. hamulcowego pojazdów do 3,5 t i powyżej 3,5 t. - ilość - 1 szt. Dostawa połączona z demontażem starego urządzenia, przygotowanie stanowiska do montażu, montażem urządzenia dostarczonego oraz przeszkoleniem użytkowników (min. 2 osoby). Część nr 9 - Urządzenie rolkowe do pomiaru sił hamujących i oceny skuteczności hamulców pojazdów o dmc do 3,5 t - ilość - 1 szt. Dostawa połączona z demontażem starego urządzenia, przygotowanie stanowiska do montażu, montażem urządzenia dostarczonego oraz przeszkoleniem użytkowników (min. 2 osoby). Cześć nr 10 - Szarpak hydrauliczny do pojazdów o dmc 3,5 t. - ilość - 1 szt. Dostawa połączona z demontażem starego urządzenia, przygotowanie stanowiska do montażu, montażem urządzenia dostarczonego oraz przeszkoleniem użytkowników (min. 2 osoby). Część nr 11 - Urządzenie do pomiaru geometrii kół - ilość - 1 szt. Część nr 12 - Stół probierczy do testowania alternatorów i rozruszników - ilość - 1 szt. Cześć nr 13 - Stół warsztatowy, bardzo szeroki 12 szuflad - ilość - 1 szt., (opcja + 1 szt.) Część nr 14 - Stół warsztatowy, bardzo szeroki 8 szuflad - ilość - 3 szt., (opcja + 2 szt.) Część nr 15 - Stół warsztatowy bez wyposażenia z nadbudową - ilość - 2 szt., (opcja + 2 szt.) Część nr 16 - Stół warsztatowy z wyposażeniem - ilość - 2 szt., (opcja + 2 szt.) Cześć nr 17 - Wózek narzędziowy + zestaw 175 narzędzi - ilość - 1 szt., (opcja + 1 szt.) Część nr 18 - Wózek narzędziowy z zestawem narzędzi - ilość - 2 szt., (opcja + 2 szt.) Część nr 19 - Sprężarka śrubowa - ilość - 1 szt. Część nr 20 - Kompresor powietrza - ilość - 1 szt., (opcja + 1 szt.) Cześć nr 21 - Sprężarka tłokowa - ilość - 1 szt., (opcja + 1 szt.) Część nr 22 - Kompresor 500 l dwutłokowy 10 KM - ilość - 1 szt., (opcja + 1 szt.) Część nr 23 - Szlifierka taśmowa - ilość - 1 szt. Cześć nr 24 - Piła tarczowa - ilość - 1 szt. Część nr 25 - Wiertarka stołowa - ilość - 1 szt., (opcja + 1 szt.) Część nr 26 - Odkurzacz przemysłowy - ilość - 3 szt., (opcja + 3 szt.) Część nr 27 - Myjka ciśnieniowa - ilość - 1 szt., (opcja + 1 szt.) Cześć nr 28 - Myjka ciśnieniowa - ilość - 1 szt., (opcja + 1 szt.) Część nr 29 - Prostownik stacjonarny - (1 szt.) Część nr 30 - Klucz elektryczny do kół - ilość - 4 szt., (opcja + 2 szt.) Część nr 31 - Klucz udarowy - ilość - 2 szt., (opcja + 2 szt.) Cześć nr 32 - Zestaw narzędzi dla elektryka - ilość - 4 szt., (opcja + 2 szt.) Część nr 33 - Zestaw 6 szt. narzędzi akumulatorowych - ilość - 2 szt., (opcja + 1 szt.) Część nr 34 - Walizka z wyposażeniem elektronarzędzi - ilość - 1 szt., (opcja + 1 szt.) Część nr 35 - Zestaw ściągaczy (separatorów) - ilość - 1 szt., (opcja + 1 szt.) Cześć nr 36 - Podnośnik kolumnowy hydrauliczny mobilny udżwig 7,5 tony (dokompletowanie 2 kolumn do podnośnika 4 kolumnowego) - ilość - 2 szt. Dostawa połączona z demontażem starego urządzenia, przygotowanie stanowiska do montażu, montażem urządzenia dostarczonego oraz przeszkoleniem użytkowników (min. 2 osoby). 3. Miejsce dostawy urządzeń i sprzętu: 3.1. Części nr 1, 2, 3, 5, 6 - SKP - Toruń, ul. Okólna 37 3.2. Część nr 4, 7 (1 szt.), 8-11, 36 - SKP - Inowrocław, ul. Dworcowa 56 3.3. Część nr 7 (1 szt.) - SKP - Toruń, ul. Sobieskiego 36; 3.4. Części nr 12-35 - Magazyn Toruń, ul. Okólna 37. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. 5. Wykonawca przy dostawie do każdego przedmiotu zamówienia dołączy: 5.1. dokumentację techniczną zawierającą opis urządzenia, instrukcję obsługi w języku polskim, wykaz punktów serwisowych na terenie całego kraju; 5.2. kartę gwarancyjną; 5.3. deklarację zgodności z normami PN-EN ISO 17050-1. 6. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ producenta lub nazwy handlowej określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne i jakościowe, jakie muszą spełniać oferowane wyroby oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje wyroby równoważne, ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. 7. Badanie zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami dla przedmiotu zamówienia określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia odbędzie się na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę znajdującego się w Formularzu ofertowym w pkt. 3 oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ). 8. Dostarczone urządzenia muszą być produktem kategorii I (fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane), wyprodukowane maksymalnie 12 miesięcy przed terminem dostawy do Zamawiającego. 9. Przekazanie urządzeń zostaje potwierdzone przez podpisanie przez Wykonawcę i Odbiorcę protokołu przekazania sporządzonego przez Wykonawcę. Protokół przekazania winien zawierać: 9.1. Numer i datę wystawienia, 9.2. Pełną nazwę Wykonawcy umowy, 9.3. Pełną nazwę Zamawiającego, 9.4. Podstawę przekazania - numer i datę podpisania umowy, 9.5. Pełną nazwę przedmiotu umowy wraz z wszystkimi możliwymi do ustalenia danymi identyfikującymi dane urządzenie (nr fabryczny, rok produkcji, itp.), 9.6. Cenę przedmiotu umowy, 9.7. Wykaz przekazanej dokumentacji oraz elementów wyposażenia, jeżeli występuje, 9.8. Dane personalne osób dokonujących przekazania - przyjęcia urządzeń lub sprzętu, 9.9. Datę przekazania, 9.10. Podpisy osób dokonujących przekazania - przyjęcia urządzeń lub sprzętu. 10. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczony asortyment, liczonego od momentu dostarczenia go Zamawiającemu. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy. 13. Dostarczone urządzenia muszą być znakowane kodem kreskowym zgodnie z załącznikiem do Decyzji MON nr 3 z dnia 3 stycznia 2014 r. zawartej w Dz. U. z 2014 r. poz. 11 z dnia 07.01.2014 r. Zakres wymagań w zakresie znakowania kodem kreskowym stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 14. Przed dostarczeniem urządzeń do Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedsięwzięć związanych z oznakowaniem urządzeń kodem kreskowym poprzez: 14.1 Wypełnienie Karty Wyrobu stanowiącej załącznik nr 6 załącznika do decyzji nr 3_MON Ministra Obrony Narodowej w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej; 14.2 Przekazanie do Zamawiającego, w terminie minimum na 2 tygodnie przed planowaną dostawą urządzeń, wypełnionej Karty Wyrobu w postaci elektronicznej (format MS Excel, w wersji edytowalnej na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym np. typu pendrive); 14.3 W przypadku kodu kreskowego, wykonanego zgodnie z wymaganiami systemu GS1 (ang. Global System One), umieszczonego na urządzeniu bezpośrednio przez jego producenta - Oznakowanie urządzeń kodem kreskowym lub wykonanie etykiety logistycznej GS-128 dla dostarczanych urządzeń. 15. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie: 15.1 Zamawiający określił w formularzu ofertowym ilości urządzeń, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania (podstawowy zakres zamówienia). 15.2 Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości urządzeń w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych urządzeń, zgodnych z WE-T i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości urządzeń rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy ilości wyszczególnionych poniżej: Cześć nr 13 - Stół warsztatowy, bardzo szeroki 12 szuflad - ilość - 1 szt. Część nr 14 - Stół warsztatowy, bardzo szeroki 8 szuflad - ilość - 2 szt. Część nr 15 - Stół warsztatowy bez wyposażenia z nadbudową - ilość 2 szt. Część nr 16 - Stół warsztatowy z wyposażeniem - ilość - 2 szt. Cześć nr 17 - Wózek narzędziowy + zestaw 175 narzędzi - ilość - 1 szt. Część nr 18 - Wózek narzędziowy z zestawem narzędzi - ilość - 2 szt. Część nr 20 - Kompresor powietrza - ilość - 1 szt. Cześć nr 21 - Sprężarka tłokowa - ilość - 1 szt. Część nr 22 - Kompresor 500 l dwutłokowy 10 KM - ilość - 1 szt. Część nr 25 - Wiertarka stołowa - ilość - 1 szt. Część nr 26 - Odkurzacz przemysłowy - ilość - 3 szt. Część nr 27 - Myjka ciśnieniowa - ilość - 1 szt. Cześć nr 28 - Myjka ciśnieniowa - ilość - 1 szt. Część nr 30 - Klucz elektryczny do kół - ilość - 2 szt. Część nr 31 - Klucz udarowy - ilość - 2 szt. Cześć nr 32 - Zestaw narzędzi dla elektryka - ilość - 2 szt. Część nr 33 - Zestaw 6 szt. narzędzi akumulatorowych - ilość - 1 szt. Część nr 34 - Walizka z wyposażeniem elektronarzędzi - ilość - 1 szt. Część nr 35 - Zestaw ściągaczy (separatorów) - ilość - 1 szt. 15.3 Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 438000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach