Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia (pościeli, kołder, firan, verticali, lampek itp.) do Domów Studenckich UMCS (oznaczenie sprawy: PN/12-2013/DOP-z)

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
    20-031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
    REGON: 00000135300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia (pościeli, kołder, firan, verticali, lampek itp.) do Domów Studenckich UMCS (oznaczenie sprawy: PN/12-2013/DOP-z)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia (pościeli, kołder, firan, verticali, lampek itp.) do Domów Studenckich UMCS, obejmująca następujące zadania: Zadanie 1: Dostawa pościeli, narzut i obrusów do Domów Studenckich: Kronos i Ikar, Zadanie 2: Dostawa kołder i poduszek do Domów Studenckich: Babilon, Kronos i Ikar, Zadanie 3: Dostawa lampek biurkowych do Domów Studenckich: Ikar, Grześ, Helios i Zana, Zadanie 4: Dostawa i montaż karniszy do Domu Studenckiego Ikar, Zadanie 5: Dostawa wraz z zawieszeniem firan i zasłon do Domu Studenckiego Ikar, Zadanie 6: Dostawa i montaż verticali do Domu Studenckiego Babilon, Zadanie 7: Dostawa i montaż akcesoriów łazienkowych i drobnego wyposażenia AGD do Domu Studenckiego Ikar. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wszystkim dostarczonym towarom gwarancję na okres: - nie krótszy niż: 12 miesięcy dla zadań: 1, 3, 4, 5, 7; - nie krótszy niż 24 miesiące dla zadań: 2 i 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395120004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości (odpowiednio): na Zadanie 1: Dostawa pościeli, narzut i obrusów do Domów Studenckich: Kronos i Ikar- 700 zł (siedemset zł); na Zadanie 2: Dostawa kołder i poduszek do Domów Studenckich: Babilon, Kronos i Ikar- 1000zł (tysiąc zł), na Zadanie 3: Dostawa lampek biurkowych do Domów Studenckich: Ikar, Grześ, Helios i Zana - 350zł, (trzysta pięćdziesiąt zł), na Zadanie 4: Dostawa i montaż karniszy do Domu Studenckiego Ikar- 250zł (dwieście pięćdziesiąt zł), na Zadanie 5: Dostawa wraz z zawieszeniem firan i zasłon do Domu Studenckiego Ikar- 600zł (sześćset zł), na Zadanie 6: Dostawa i montaż verticali do Domu Studenckiego Babilon - 200zł (dwieście zł), na Zadanie 7: Dostawa i montaż akcesoriów łazienkowych i drobnego wyposażenia AGD do Domu Studenckiego Ikar- 250zł (dwieście pięćdziesiąt zł). przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE BANK S.A. O/Lublin Nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na dostawę wyposażenia (pościel, kołdry, firany, verticale, lampki itp.) do Domów Studenckich UMCS (oznaczenie sprawy: PN/12-2013/DOP-z). Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty . Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy. Wadium wniesione przez jednego z uczestników Konsorcjum, uważa się za wniesione prawidłowo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach