Przetargi.pl
Budowa szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie, ul. Wołyńska 1

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Ul. Wołyńska 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 565 11 94 , fax. 82 563 22 33
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie
    Ul. Wołyńska 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 565 11 94, fax. 82 563 22 33
    REGON: 11060580900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sp1chelm.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: miejska jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie, ul. Wołyńska 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie, ul. Wołyńska 1. Zamówienie obejmuje- a)przygotowanie terenu pod plac zabaw,b)wykonanie nawierzchni bezpiecznej,c)montaż elementów małej architektury,d)montaż zestawów zabawowych,e)montaż zestawów sprawnościowych ,f)ogrodzenie terenu placu zabaw,g)zagospodarowanie terenu placu zabaw. Zadanie inwestycyjne pod nazwą Budowa szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie ul. Wołyńska 1 zgodnie z uchwałą Rady Ministrów Nr 112/2009 z dnia 07 lipca 2009 r. w sprawie rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących, szkół muzycznych I stopnia -Radosna Szkoła. Wymieniona uchwała jest dostępna na stronie internetowej Ministerstwa Edukacji Narodowej. Teren przeznaczony na szkolny plac zabaw, znajduje się w działce nr 502/2 obręb 15 nieruchomości).Szczegółowy zakres robót określa--dokumentacja projektowa (załacznik nr 11 do SIWZ)-specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ)-przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ) Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej, Prawem budowlanym i kosztorysem ofertowym. Wykonawca zobowiązany jest do- 1)przejęcia terenu budowy od Zamawiającego, 2)zabezpieczenia i wygrodzenia terenu robót, 3)okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru w stosunku do wskazanych materiałów, certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z normami lub aprobatami technicznymi. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia organizuje na swój koszt i ryzyko Wykonawca; 4)zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, zabezpieczenia we własnym zakresie dostaw wody, energii elektrycznej itp.na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia, 6) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, 7) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów BHP, ochronę p.poż. i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi działań prowadzonych robotami, 8) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich osób na terenie budowy i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, 9) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także w ruchem pojazdów mechanicznych, 10) dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym, np. wyników oraz protokółów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia, 11) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót oraz dostępem osób niepowołanych, 12) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, dróg, nawierzchni lub instalacji, 13) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentów niezbędnych przy odbiorze,14) niezwłoczne usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie uzgodnionym z Inspektorem Nadzoru. Do chwili potwierdzenia przez inspektora Nadzoru usunięcia stwierdzonych wad i usterek Wykonawca nie może zgłosić gotowości do odbioru, o którym mowa w § 2 Umowy, 15) niezwłoczne informowanie Zamawiającego i Inspektora Nadzoru o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót 16) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Wzór karty gwarancyjnej stanowi (załącznik nr 12 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1chelm.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach