Przetargi.pl
Dostawa tonerów, wkładów drukujących i bębnów światłoczułych na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 25-414 Kielce, ul. Warszawska 430
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3490900
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny
    ul. Warszawska 430 430
    25-414 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3490900
    REGON: 01061308300122
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.ARIMR.GOV.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tonerów, wkładów drukujących i bębnów światłoczułych na potrzeby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje dostawę w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. nabycie wkładów drukujących (tonerów, tuszy i bębnów) wyszczególnionych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z ich dowiezieniem do siedziby Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Kielcach, ul. Warszawska 430, na podstawie umowy sprzedaży. 2. Tonery, wkłady drukujące i bębny muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, nie mogą też być regenerowane. Wkłady drukujące i bębny muszą spełniać wymagania producentów urządzeń. Dostarczone materiały eksploatacyjne powinny być: oryginalne lub równoważne z zalecanymi przez producenta urządzeń. Za artykuły oryginalne lub równoważne należy uznawać artykuły eksploatacyjne wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką. Za artykuły fabrycznie nowe należy uznawać artykuły, do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty w 100% nowe, nie pochodzące z recyklingu, nie refabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane. Za artykuły równoważne należy uznawać artykuły, których jakość, parametry techniczne w tym wydajność potwierdzona certyfikatem ISO/IEC 19752, są co najmniej takie jak materiały oryginalne - artykuły muszą posiadać certyfikat producenta urządzeń. 3. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Zamontowanie i używanie wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 4. Producent oferowanych wkładów drukujących i bębnów światłoczułych musi posiadać certyfikat ISO 9001:2000 oraz ISO 14001 w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych. 5. Wykonawca powinien dostarczyć Kartę Charakterystyki Produktu dostarczanego toneru. 6. Wykonawca ma obowiązek uzgodnić pisemnie lub faksem z Zamawiającym termin dostarczenia wkładów drukujących. Dostarczenie wkładów drukujących nie może być wyznaczone na sobotę, niedzielę i święta, a także dni wolne od pracy u Zamawiającego. Dostarczenie wkładów drukujących może być dokonywane w godz. od 08:15 do 15:15. 7. Odbiór wkładów drukujących i bębnów zostanie potwierdzony w formie protokołów odbioru podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. 8. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone tonery, wkłady drukujące i bębny są niezgodne ze specyfikacją lub nie są kompletne, posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia Zamawiający odmówi odbioru części lub całości wkładów drukujących, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia wkładów fabrycznie nowych, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone tonery, wkłady drukujące i bębny, licząc od dnia podpisania protokółu odbioru. 10. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dokumentację techniczną potwierdzającą równoważność oferowanych materiałów. Udowodnienie równoważności będzie leżało po stronie Wykonawcy. Nazwa części-Urządzenie-Typ towaru taki jak-Wydajność lub pojemność-Ilość Bęben światłoczuły-Canon iR1022A/iF1022A-C-EXV 18 Drum Unit26000-16 Kaseta z tonerem Canon L100/L140 FX-10 2000 20 Kaseta z tonerem Lexmark T642 0064016HE 21000 82 Kaseta z tonerem Lexmark W840 00W84020H 30000 25 Bęben światłoczuły Lexmark W840 00W84030H 60000 25 Kaseta z tonerem Lexmark X646 0X644X11E 32000 8 Kaseta z tonerem Xerox WorkCentre 120i 013R00606 5000 2 Kaseta z tonerem HP 2200 C4096A 5000 2 Kaseta z czarnym tonerem Lexmark C530dn 00C5220KS 4000 12 Kaseta z tonerem cyjan Lexmark C530dn 00C5220CS 3000 8 Kaseta z tonerem magenta Lexmark C530dn 00C5220MS 3000 8 Kaseta z tonerem żółtym Lexmark C530dn 00C5220YS 3000 8 Zestaw 4 bębnów światłoczułych-Lexmark C530dn-00C53034X 20000 6
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podlegać będą Wykonawcy określeni w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dokumenty powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę ściśle według warunków i postanowień zawartych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia x nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy lub zostać przedłożone oddzielnie w pełnomocnictwie. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców jak za swoje własne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, muszą załączyć do oferty niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 1.2. Oświadczenie zgodne z wymaganiami art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku złożenia oferty przez spółkę z o.o., w której zaoferowana cena przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego w chwili zawierania umowy wymagane będzie przedłożenie uchwały jej wspólników (chyba, że umowa spółki stanowi inaczej) o zgodzie na zaciągnięcie takich zobowiązań (kodeks Spółek Handlowych art. 230). W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną - umowa spółki. 1.4. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 1.5. Parafowany na wszystkich stronach przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania wykonawców do złożenia, w wyznaczonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. 5. W przypadku nie złożenia wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub nie złożenia pełnomocnictw, albo w przypadku złożenia oświadczeń lub dokumentów zawierających błędy lub złożenia wadliwych pełnomocnictw, zamawiający wezwie wykonawców do ich złożenia w wyznanym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach